• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 10 ook kapot?

DeletedUser

op w1 ben ik een "goede" duellant en haal gemiddeld 3k ep per duel,
als je rang 1 staat is dat natuurlijk niet zoveel :p
op W7 ben ik een bouwer ven lvl 118 en haal gemiddeld 1,4k ep uit 2 uur bouwen (=1 uur bouwen op premiumwereld)

dus dat een bouwer veel te veel ep krijgt kan wel zijn, maar als duellant krijg ik nog meer...
 

DeletedUser15117

Maar als je nog geen 120 bent krijg je waarschijnlijk geen 3k ep per duel, daarnaast kan je duels nog verliezen.
 

DeletedUser15073

Op Colo kan je anders wel op meerdere profielen zien dat mensen een mooie 3k ep pakken met uurtje bouwen
 

DeletedUser6801

Dat zijn uitschieters naar boven. Je hebt ze ook wel eens naar benden.
Gemmidelde van een kerk van level 90 is zo'n 1300-1400 geloof ik.
 

DeletedUser

Zegt volgens mij al genoeg, ben zelf ook bouwer geweest. Was verbaast dat ik telkens op z'n minst 1000 per uur kreeg.

Iedereen kan dit doen, je hoeft geen skills te hebben, gewoon alles op bouwen gooien, en dan een uurtje uitbouwen. Duelleren is lastiger, je moet het op je tegenstander afstemmen en je moet die motivatie eens hoog zien te houden. Tevens kun je een gevecht verliezen. Bouwen, gaat de motivatie ook om laag, maar dat is te verwaarlozen want met bouwen krijg je op z'n minst wel 1000 per uur.
 

DeletedUser12045

Mensen,please stop met zeuren.Als je find dat de kerk exp te hoog is ga je gewoon zelf bouwen.Overigens is de exp die bouwers halen niet het probleem van deze wereld,die forten moeten gewoon gevuld worden.

Ik vind dat we op de goede weg zijn,nudat iedereen (velen) bouwen zullen ze snel een hoog level behalen en skillen naar fg'er (of duellant).Het enige wat we nu moeten doen is gewoon komen,ikzelf ga naar elk fg waar ik online ben en elk eigen fg.Dat is nog niet eens de beste ingesteldheid,de beste ingesteldheid is dat je gewoon naar elk fg gaat,maar als we nu allemaal al eens zo beginnen.Zo houden we het nu een beetje leuk en tegen dat iedereen door snel levelen zichzelf hoog genoeg vind voor die fg build dan komen de echte gevechten pas.Ik schat dat dat wel binnen een maand ofzo zal komen.

Dus stop met zeuren over bouw exp,profiteer er zelf van,level,ga voor die fg build en red zo mee de wereld ;)
 

DeletedUser

Tsja, geef Fg'en een max van 10k Ep, krijg je de fortjes wel weer vol. Of wacht, kistjes terugbrengen :rolleyes:

Wauw, volle hoofdforten... Mooie tijden, mooie tijden...
 

DeletedUser

Zo houden we het nu een beetje leuk en tegen dat iedereen door snel levelen zichzelf hoog genoeg vind voor die fg build dan komen de echte gevechten pas.Ik schat dat dat wel binnen een maand ofzo zal komen.

Dus stop met zeuren over bouw exp,profiteer er zelf van,level,ga voor die fg build en red zo mee de wereld ;)

Nog een paar dagen Kraters, hoop dat je gelijk krijgt maar ben er bang voor :unsure:
 

DeletedUser12045

ik zou zeggen ga maar duelleren.Zelfs als je moeite doet om de wereld spannender te maken krijg je commentaar
 

DeletedUser12045

Moeite om de wereld spannender te maken, val jij ons daarom aan, omhooggevallen olifant die je bent :mad: :p

ja,ik viel aan om een fg te hebben,jullie kregen zelfs het fort terug.Resultaat: iedereen gaat def --> saai fg (zoals wel vaker)
 
Bovenaan