• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 10 ook kapot?

DeletedUser15127

Het grote succesnummer -met de meeste reacties- van het Briscoeforum hier in de herhaling.
Want Colorado lijkt inmiddels ook al zó dood dat zelfs zo'n topic nog niet gestart is.
Wat mij betreft een topic waar geen verwijten worden gemaakt, laat staan met modder of str*nt wordt gegooid, maar een plek waar wél iedereen zijn grieven en verlangens kan uiten over de laatste (allerlaatste?) wereld die geopend is.

Is the West op sterven na dood?
Zijn wij gek dat we hopen dat de spelersaantallen aan zullen trekken?
Hoe dan ook, laten we er het beste van maken.
Zonde van al die Natty-setjes als we nooit meer een vol hoofdfortgevecht zouden hebben.
 
Vriendjespolitiek neemt de overhand bij het rekruteren bij fortgevechten, zodat er grote noobs in het FG opduiken? Ook verpesten uiteraard de noobs alles voor de rest:D

The-west is al zeg maar soort van meer dan een jaar op sterven na dood... Ik vraag me alleen af of Inno niet inziet dat als er iemand level 120 is, een groot aantal van de spelers stopt omdat je niet meer eerste kunt worden, welk ander doel is er? Fortgevechten zodat je stad de wereld overheerst? Wat toch nooit gebeurd, aangezien steden altijd uit elkaar zullen vallen en mensen altijd zullen zeuren op andere steden omdat ze te goed zijn. Duelleren dan soms? Mwaa, als je er te goed in bent heb je ook geen uitdaging meer, dan heb ik het over de top 3. Ach laten we anders lekker vervelend ZMD , lache joh...
Het spel is een beetje doelloos, mensen beginnen op een nieuwe wereld uit nieuwsgierigheid en proberen met de top mee te draaien, maar dat is redelijk snel al weer klaar. Craften dan? Mwaa in het begin is het eindeloos zoeken of kopen naar producten voordat je eindelijk wat redelijk interessants kunt maken. Pure bezigheidstherapie dus.

Misschien komt het wel door die *knip* updates van inno waar de oude garde altijd met smart op wacht in de hoop op vernieuwingen/nieuwe doelen.
Ikzelf verveel me nu ook steeds meer op een aantal werelden, ik vraag me af waarom ik daar nog speel. Het enige wat ik op w4 doe--> Paar arbeiden aanzetten en weer uitloggen, wat ik met die arbeiden verdien? Niets nuttigs, ik heb al 30 x een level 450 recept gevonden, ik kan ook elke dag dezelfde arbeid doen want het is een 2 uur arbeid--> motivatie is de volgende dag weer op 100. Op de meeste werelden doe ik af en toe een fortgevecht of ik doe hetzelfde als op w4. Wanneer komt er weer iets spectaculair nieuws. Iets waardoor je individueel tegen andere kunt strijden op 1 of andere manier. Iets waardoor je met je stad tegen andere steden kunt vechten. Waarom is Tribalwars zo succesvol? Je kunt blijven doorgaan en de wereld stopt eens een keer, ooit. Als je af bent kun je gewoon weer opnieuw begonnen en je oude stamgenoten helpen door bijvoorbeeld moraalbreker te worden. Het is natuurlijk ook een veel groter spel waardoor je continu met andere personen strijd om dorpen. Iedereen kan individueel zijn vaardigheden laten zien. In een duel of een fortgevecht valt niemand het misschien op, alleen aan het eindresultaat. Bij een duel zien maar 2 mensen het, je kunt het natuurlijk op facebook zetten(wat belachelijk eigenlijk) zodat anderen het kunnen zien of gewoon op het forum, maar dit duel kan ook een kwestie van geluk zijn.

Het spel is meer een bezigheidstherapie...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zijn er statistieken van de spelersaantallen bekend? Ik speel nog niet zo heel lang op W10 en was geband op W9 maar het valt mij niet echt op dat het allemaal aan het afsterven is?
 
Naaaaaah The Simmies heeft woordjes lopen knippen :p
Gelukkig zullen de meeste mensen nog snappen wat ik bedoel :D
 
Naaaaaah The Simmies heeft woordjes lopen knippen :p
Gelukkig zullen de meeste mensen nog snappen wat ik bedoel :D

Haha bij jou ook :D
Omdat ik geen 4de rooie kaart wil zal ik maar ff iets ontopic zeggen:
Voor zover ik weet is colorado een gekke wereld waar een paar onwaarschijnlijke nuggetfreaks spelen, maar wel een actieve wereld. Als ik 's avonds inlog kom ik meestal in algemene chatruimte 4 ofzo terecht, dwz dat er toch meer dan 300 mensen online zijn
 

DeletedUser

Tja, helaas begint ook wereld 10 de laatste tijd meer op een wereld met verdedigers te lijken... Laatste twee FG's waren beide gekenmerkt door een lege att en een (vrijwel) volle def, en zo waren er meer. En ja, des te meer er uitgebouwd wordt, des te erger dat wordt natuurlijk..
 

DeletedUser4763

weg met de forten dus :p , voordat er uberhaupt forten waren werd je avonturier voor de poen , bouwer of duellist.
Feit is dat er voordat er forten waren heel wat meer duellisten rondliepen maar nu lopen er meer fortvecht gebouwde mensen rond en waarom ? wat hebben forten nu nog voor meerwaarde ? een bouwer kan nu ook veel xp halen met bouwen een duellist op redelijk hoog level kan in 20 minuten tijd 4k tot ruim 6k xp binnen halen .
Forten hebben alleen maar tot ergernis en groepjes gezorgt terwijl het vroeger elke stad voor zich was , elke stad had zijn/haar duellisten om hun stadsleden te beschermen of te revancheren .
Ik vind de FG,s totaal geen meerwaarde meer hebben maarja das mijn mening ;)
 

DeletedUser

Das nou precies het probleem. Toen er nog geen forten waren, geen kerk, geen echte bondgenootschappen enz, geen markt, dat was mooi. Avonturiers en duellanten, hier en daar een bouwer. Geld verdienen en opdrachten doen, dat was het. Je had niet zoiets als een Wyatt Earp. Die bestond wel, maar niemand had hem. Een huckleberry katapult was zelfs al heel exclusief. Dat was pas een uitdaging, opdrachten zonder markt.

Maar dat werd ook saai op een gegeven moment. De forten kwamen op, bondgenootschappen ontstonden. The west had wat fantastisch nieuws uitgevonden. Craften, ook een fantastische update. Weer iets om naar te streven.

Het grote probleem van the west is nuggets! The west streeft naar veel geld verdienen, dat gaat ten koste van het spel. Odrachten kun je heel simpel afsluiten, je kunt nu letterlijk een Wyatt Earp krijgen met nuggets. Als je veel nuggets in het spel steekt, heb je zo alle items waarvan we in 2009 alleen van konden dromen. Tuurlijk, het spel ontwikkeld zich voort door nuggetkopers, maar het gaat gewoon tever.

Dan nog een paar belachelijke updates. De kerk oneindig kunnen uitbouwen? Het klopt niet meer, de verhouding klopt niet meer. Vroeger scheiden zich de steden af door duelpunten, daarna werd dat een mindere rol door fortpunten. Maar nu is het alleen nog een kerk. Je hebt Sonuwe met een belachelijk hoge kerk. Hoe krijg je dat, nuggets.
Men wordt bouwer door de ervaring die je ermee krijgt. Wat is de top 10? Het is bijna allemaal bouw door die ep! Ik herrinner me nog w3, dat men hoog opkeek tegen spelers als McMini. Dat is nu niet meer, want de verhoudingen kloppen niet meer.

2.0 heeft gewoon teveel kapot gemaakt wat onnodig was. Forten verwijderen, om vervolgens oneindig hoog aantal producten te vragen? Zo bouw je een fort nooit uit? Nou, je kunt producten kopen met nuggets.. Kun je ook snel opdrachten mee doen..

En dan het bekende fenomeen, vaardigheidspunten kopen... Ik heb volgens mij genoeg punten opgenoemd waarom the west gewoon helemaal kapot is. De bloei was er destijds, fantastisch spel. Maar hoe het nu eruit ziet is het gewoon een amateuristisch ongeregeld zooitje, want die verhoudingen kloppen voor geen meter!!! Wanneer ziet Inno dit nou eens in?!

Of wacht, wanneer doen ze er wat aan? Ik denk nooit, zoals tw er nu uitziet levert het lekker veel geld op..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

Het grote probleem van the west is nuggets!

...


Of wacht, wanneer doen ze er wat aan? Ik denk nooit, zoals tw er nu uitziet levert het lekker veel geld op..[/QUOTE]

eventjes een reply hierop

nu krijg je wel dat 10 mensen 1000 nugs kopen, om alles te kunnen kopen, maar vroegah, toen alles beter was, toen had je niet dat je 1000 nugs bestede aan vanalles en nog wat, maar gewoon de premiums, dus was je met alleen premium al snel een van de top-spelers

daardoor had je 100 mensen die mee wilden doen met premium, want het kostte toch maar 20 nugs.

als je nu de winst bekijkt:
winst nu:1000 nugs
winst toen: 2000 nugs
 

DeletedUser

Wat het probleem van die nuggets is, is waaraan je ze kunt besteden. Vroeger was dat inderdaad beter, 4 premiumopties en dat was het. Voor 10 euro had je volgens mij 10 nuggets en kon je voor 5 een optie kopen?

We zouden eigenlijk met z'n allen een plan moeten maken wat de perfecte wereld is, met de juiste verhoudingen. Dat duelleren bijv. Net zo belangerijk is als fortpunten, hoeveel een duel gaat opleveren, de benodigdheden van de forten, craftitems.

Een voorbeeld, een amulet. Kost nu 4 gekkengoud, ipv 1. Ewn amulet verkoop je voor 2k. Nou, 4 gekkengoud heeft een hogere waarde.

Als we met zn allen alles eens op een rijtje gaan zetten, erover stemmen en dan naar .net gaan, dan heb je misschien kans op een wereld zoals men het wil. Met de juiste verhoudingen, de uitdaging.
 

DeletedUser

Dan nog een paar belachelijke updates. De kerk oneindig kunnen uitbouwen? Het klopt niet meer, de verhouding klopt niet meer.

Zegt de noob die leider is van de grootste noobstad op briscoe die doormiddel van noobigheid op nummer 1 staat met bouwpunten.
 

DeletedUser14705

Het is raar dat jordy dat aandraagt idd, maar het klopt wel.
Ik ga eigenlijk helemaal met zijn post akkoord...
 

DeletedUser

Het gaat er niet om dat mn stad nummer 1 erdoor heeft gestaan lonca, dat had jou Blitz destijds ook. Dus houd je gare *knip* over mn stad dicht, houd het bij het onderwerp.

Het gaat erom dat die verhoudingen niet kloppen. Niet alleen de kerk, maar ook de benodigdheden voor de forten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ja indd maar ik ben mijn stad toen geleavt omdat ik hem noob vond

nog ff een perm ban uitlokken:

EMMA STONE IS NIET KNAP
 

DeletedUser

Ik ga beginnen met wat plannen uitwerken, om het vervolgens eens voor te stellen.

En waarom is colorado kapot? Sonuwes kerk, nuggetvreters? Nee, elke wereld is kapot.
 

DeletedUser

Een wereld zonder piraatje is een kapotte wereld. Piraatjes brengen vrede en gelijkheid en andere communistisch gedachtes :D
 
Bovenaan