• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wapenstilstand 18/09/2010

DeletedUser2147

Aha, leuk van jou denbekker! :) Lijkt me beter dat we een maximum aantal aanvallen per dag doen. ^^

Voor het idee gelieve hier te kijken.
Gelieve het idee te waarderen met :sheriff:.

Maar anders is het toch niet leuk meer...

Nu ben ik het weer zeker die het verpest heb !!!
Als jullie (zie een van de posten hier boven) al op voorhand zeggen dat ik toch jullie cash gevechten zou verbrodden met of zonder wapen stilstand ... dan heeft discuteren geen zin denk ik !
Wees gerust, als jullie met XX een afspraak kunnen regelen om een wapen stilstand te houden voor een dag (of 2, 3) wees dan maar gerust dat ik mij hier zal aan houden ;)
Maar ja, zoveel vertrouwen hebben jullie blijkbaar niet in mij :rolleyes:
 

DeletedUser

ik heb vaandag lekker VSW steden zitten platleggen ! :D
een jongen dat ik ken in VSW zei dat ik wel 5 x inde blacklist sta :eek:
dus echt lol !:cool::cool:
 

DeletedUser

en het beste moet nog komen..ik sta bij VSW in de spotlights en nummer 1 op blacklist :eek::D:D
ze sturen allerlei duellanten op me af :D
zolang wacht ik al op dit moment !!
 

DeletedUser8307

en het beste moet nog komen..ik sta bij VSW in de spotlights en nummer 1 op blacklist :eek::D:D
ze sturen allerlei duellanten op me af :D
zolang wacht ik al op dit moment !!

Wow... Stoer van je hoor! Hier zijn we allemaal geïnteresseerd in!
Niet dus... Ga gewoon terug naar het topic, dit heeft namelijk niets met het topic te maken. ;)
 

DeletedUser

en het beste moet nog komen..ik sta bij VSW in de spotlights en nummer 1 op blacklist :eek::D:D
ze sturen allerlei duellanten op me af :D
zolang wacht ik al op dit moment !!

Je staat niet eens nummer 1 op de blacklist, we vinden je gewoon een vervelende knul met je 'spionnen'. ;)
 

DeletedUser

nou,doe cowboy henkie is dan zo'n leugenaar
ik kan jullie ene tip geven,die henkie is zo hard een leugenaar en zal eens iets vertellen
hij is m'n spion,okéé !!

Wow... Stoer van je hoor! Hier zijn we allemaal geïnteresseerd in!
Niet dus... Ga gewoon terug naar het topic, dit heeft namelijk niets met het topic te maken. ;)

jij gaat je koel moeten houden of ik zal daar wat aan veranderen !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Julies zo maak je alleen maar ruzie. En krijg je er alleen maar zelf gedonder van.
 

DeletedUser

en het beste moet nog komen..ik sta bij VSW in de spotlights en nummer 1 op blacklist :eek::D:D
ze sturen allerlei duellanten op me af :D
zolang wacht ik al op dit moment !!

Tegen wie duelleer jij dan? Mensen van level 50 ofzo? ;):p:D:rolleyes:
 

DeletedUser

nou,doe cowboy henkie is dan zo'n leugenaar
ik kan jullie ene tip geven,die henkie is zo hard een leugenaar en zal eens iets vertellen
hij is m'n spion,okéé !!



jij gaat je koel moeten houden of ik zal daar wat aan veranderen !!

Ik denk niet dat iemand hier bang van wordt. Ga ergens anders aandacht trekken plz.
 

DeletedUser11612

nou,doe cowboy henkie is dan zo'n leugenaar
ik kan jullie ene tip geven,die henkie is zo hard een leugenaar en zal eens iets vertellen
hij is m'n spion,okéé !!



jij gaat je koel moeten houden of ik zal daar wat aan veranderen !!

Julies, ga je hier ook al zo opvliegend reageren zoals op het gedeelde forum?:rolleyes:
 

DeletedUser

Zullen we even vriendelijk blijven in plaats van het tegen elkaar uitroepen. Het kan me niet schelen als iemand beter is als de ander. Blijf gewoon vriendelijk en hou het ontopic (over de wapenstilstand dus). Doe je dit niet, gaat dit topic gewoon op slot.
 

DeletedUser8307

ten eerste,jij moet je mond houden,jij bent al gestopt dus ga ergens anders spelen !!

Of je gestopt bent of niet, spelers hebben nog steeds het recht om het forum te bezoeken. Moest ik jou zijn zou ik dus maar zwijgen.

Maar zoals Girafi zegt gaan we maar beter on-topic. :)

Wapenstilstanden dus zodat beiden een leuke cash battle kunnen houden ziet er me wel leuk uit! :)
 

DeletedUser

ik zeg dat we een wapenstilstand van 3 dagen ofzo houden
voor de cashbattels dat houdt de moreel van de fortvechter wat hoger
 

DeletedUser8307

ik zeg dat we een wapenstilstand van 3 dagen ofzo houden
voor de cashbattels dat houdt de moreel van de fortvechter wat hoger

Neen, dit hoeft maar één dagje te zijn. Wanneer we dit afspreken dus. Dit is gewoon handig voor een cashbattle, alleen gaat XX willen meewerken ? ;)
 

DeletedUser

als jullie dit op voorhand vertellen en geen 1 of 2 dagje ervoor !
tuurlijk zullen we dan meewerken !
 
Bovenaan