• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wapenstilstand 18/09/2010

DeletedUser

Howdy,


Op 18 september 2010 zal er volledige wapenstilstand plaatsvinden op wereld 1.
Dit houdt in dat niemand aanvallen inzetten, buiten cashbattles. Daarvoor is dan ook deze wapenstilstand georganiseerd. Ook kom je enkel verdedigen/aanvallen bij een cashbattle als je hier voor ingeschreven bent.
Wij geven iedereen dus de kans een cashbattle te organiseren.

Ik hoop dat iedereen meedoet aan deze wapenstilstand.


Met vriendelijke groeten,
DuelKrokkodil
 

DeletedUser2147

Ik zie niet in waarom iedereen zich zou moeten aan passen aan de wensen van VSW ...
En zeker niet als dit maar 2 dagen op voorhand gemeld word !
 

DeletedUser

Vindt dit een beetje een vreemde gang van zaken. Er wordt ons nu eenzijdig opgelegd dat wij geen forten gaan aanvallen. Wordt dit niet meer overlegd tussen beide partijen?

Vindt het op zich wel een goed idee maar niet op deze manier. Als ik het zo lees hier zullen er zaterdag wel gevechten plaatsvinden en zijn wij natuurlijk weer de gebeten hond. De oorzaak zal nu dan toch echt in de eigen gelederen gezocht moeten worden.
 

DeletedUser

Ik vind de reacties een beetje betreurend. Ik snap wel dat de post van duelkrokodil een beetje overkwam als kunnen jullie ons eens een dagje met rust laten. Maar zou het wel leuk vinden als we na overleg een datum kunnen afspreken waarop we nog eens cashbattles kunnen doen :). Het lijkt me al duidelijk dat dit zaterdag niet zal doorgaan...
 

DeletedUser5512

count me in, kan wel 5000 missen, eigenlijk niet maar het is voor het goede doel :D
 

DeletedUser6932

Vind het op zich een heel goed idee, maar misschien moet je het de volgende keer even iets anders brengen.
 

DeletedUser

lol? dit gaat dus echt niet lukken moet iedereen zich aan VSW aapassen:p
 

DeletedUser

Nou lekkere wapenstilstand whaha

:D:D:D:D:D:D


Fortnaam: X-Kwekkerdekwek-X-R
Punten: 12300
Fortgevecht: vandaag om 17:01 uur

Fortnaam: VSW - Rosa Superior
Punten: 12300
Fortgevecht: vandaag om 20:38 uur

Fortnaam: VSW - Rosa Promise
Punten: 12300
Fortgevecht: vandaag om 22:54 uur

Fortnaam: VSW PROPERTY
Punten: 12300
Fortgevecht: vandaag om 23:19 uur

Fortnaam: Fort 3000 cash
Punten: 6403
Fortgevecht: morgen om 00:18 uur

Fortnaam: VSW - Like We Do
Punten: 12300
Fortgevecht: morgen om 11:34 uur

Fortnaam: VSW - MoTTo Outpost
Punten: 12300
Fortgevecht: morgen om 13:28 uur

Fortnaam: VSW Vitality
Punten: 11403
Fortgevecht: morgen om 13:36 uur

Fortnaam: VSW - Rosa Reward
Punten: 19500
Fortgevecht: morgen om 13:38 uur

Fortnaam: THE WEST STRIJDERS
Punten: 14850
Fortgevecht: morgen om 14:13 uur
 

DeletedUser8307

Sommige spelers zijn echt jammer. Het gevecht zal dus niet door gaan.
De post is wel n beetje "hebberig" opgesteld, maar goed.

Iedereen kan de kans krijgen om eens een cash-battle te organiseren. Wij (VSW) zullen ons daar wel aan houden, XX en OBD dan weer niet.

Maar ja, niets aan te doen zeker.
 

DeletedUser

Lees dit nu pas zou handig zijn als zoiets bekend gemaakt zou worden.

Nu moet ik al die aanvallen afblazen.

Echt jammer.

Is er nog een plekje vrij bij dat cash gevecht?
 

DeletedUser

Lees dit nu pas zou handig zijn als zoiets bekend gemaakt zou worden.

Nu moet ik al die aanvallen afblazen.

Echt jammer.

Is er nog een plekje vrij bij dat cash gevecht?
gaat niet meer door beter allemaal te samen eens dag afspreken dat alle partijen aan meedoen (pakke we groot fort goed vol) zou leuk zijn maar dan degelijk afspraak met alle partijen
 

DeletedUser

Op zich wel logisch dat dit verzoek niet wordt geaccepteerd, als er zomaar iemand een dag van te voren zeg dat wij geen fortgevechten moeten opstarten omdat er een wapenstilstand komt die door VSW wordt beslist.
 

DeletedUser2147

gaat niet meer door beter allemaal te samen eens dag afspreken dat alle partijen aan meedoen (pakke we groot fort goed vol) zou leuk zijn maar dan degelijk afspraak met alle partijen

Ja, en de helft zonder geld afkomen zeker :rolleyes: ...
 

DeletedUser

Ik wil me even excuseren voor mijn reactie.
Maar als ik dit niet melde verziekte denbekker ons toch zowiezo, hiermee maakten we nog een kans. De reactie is zo opdringerig omdat alles snel georganisseerd moest worden. Er is morgen dus ook geen cashbattle!
Wij hebben trouwens nog nooit een cashbattle van jullie verpest, waarom doen jullie dat dan bij ons?

Ik wil alle XX'ers en de rest nog vragen:

Join a.u.b. het gezamelijke forum 'Wapenstilstand' daar bespreken we dit bondig.
 
Bovenaan