• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wapenstilstand 18/09/2010

DeletedUser

Ik denk niet dat wij als XX dit gaan doen, er zijn er altijd die er tegen zijn.
 

DeletedUser

al paar keer gebeurt dat 1 fortgevecht per dag is, komen er nog aardig weinig, en als er veel zijn zitten ze te zeiken. :p
 

DeletedUser2147

pfff, kwekwek hier, kwakwak daar ....

Wat denken juliie om een wapen stilstand op 11 November te houden ...
Herdenking van WO I ...

Het is maar een ideetje ... maar als jullie echt af en toe een moment van rust willen ... waarom niet die datums dat er oorlogen in onze regio werden herdacht !!!
We kunnen er ver in gaan, maar als we een kalender kunnen opstellen met een paar dagen in 't jaar dat we elkander niet aan vallen ... :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

pfff, kwekwek hier, kwakwak daar ....

Wat denken juliie om een wapen stilstand op 11 November te houden ...
Herdenking van WO I ...

Het is maar een ideetje ... maar als jullie echt af en toe een moment van rust willen ... waarom niet die datums dat er oorlogen in onze regio werden herdacht !!!
We kunnen er ver in gaan, maar als we een kalender kunnen opstellen met een paar dagen in 't jaar dat we elkander niet aan vallen ... :rolleyes:

Lijkt een heel goed idee denbekker, Als je dan zo een groot fort aanvalt voor een cashbattle zullen er mooie prijzen gevonden worden :)
Dan kan XX/OBD en VSW mee doen dan is iedereen blij, denk ik toch :p
 

DeletedUser2147

Lijkt een heel goed idee denbekker, Als je dan zo een groot fort aanvalt voor een cashbattle zullen er mooie prijzen gevonden worden :)
Dan kan XX/OBD en VSW mee doen dan is iedereen blij, denk ik toch :p

Een gezamelijke dag elkaar niet aanvallen is ok, maar de cash battles zou ik toch ieder voor zich houden ...
Anders komt er terug gezeik over wie wel en geen geld mee had enzo.
De verschillende clans kunnen beter onderling een cash gevecht houden denk ik.
 

DeletedUser

Mij ook.

Daarvoor wou ik dus een gezamelijk forum maken, maar jullie wilden niet dus begonnen jullie hier maar te discuteren.
 
Bovenaan