• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vuurwerkraket (Onafhankelijkheidsdag)

DeletedUser

Ze weten het volgens mij niet eens van 3 delen, laat staan 4...
 

DeletedUser

Weet iemand wat de naam is van de tweede en de laatste opdracht?

Onafhankelijkheidsdag (wat hier?)
 

DeletedUser

als je alle vier de delen heb dan krijg je **%
mag je dat hier wel posten
heb het gelezen op de betahttp://forum.the-west.nl/images/icons/icon10.gif
 

DeletedUser

als het echt 15% is kunnen we beter edele wapens dan bowies mes vinden bij post koets overvallen :D
 

DeletedUser

als het echt 15% is kunnen we beter edele wapens dan bowies mes vinden bij post koets overvallen :D

belley.png


Daar heb je geen holiday set items voor nodig. ;)
 

DeletedUser

die bonus is dat nu eigenlijk dat de voorwerpen die je vind meer waard zijn of dat je meer kans hebt om er een te vinden?
 

DeletedUser

Met de feestdagenset worden voorwerpen meer waard.

Geloof ik niks van. De gelukswaarde verandert niet als je feestdagsetitems aandoet. ;)

Ik heb zelf op W2 ook maanden postkoets overvallen gedaan met drie items van de set, en ondervond geen enkel effect, buiten dat de items die ik vond minder waard waren omdat de gentleman set meer arbeidspunten inbrengt.
 

DeletedUser

Geloof ik niks van. De gelukswaarde verandert niet als je feestdagsetitems aandoet. ;)

Ik heb zelf op W2 ook maanden postkoets overvallen gedaan met drie items van de set, en ondervond geen enkel effect, buiten dat de items die ik vond minder waard waren omdat de gentleman set meer arbeidspunten inbrengt.

Indeed! Je zal meer items vinden dankzij de verhoogde vindkans, maar de waarde zal dezelfde blijven.
 

DeletedUser9519

Zal ook de eerste en de laatste keer zijn dat ik op zulke uitlatingen ga reageren, maar één dit is van de .nl versie en niet van de beta zoals bij Daniel. Het feit dat je nu nog over het functioneren van mods gaat spreken en dan nog niet eens de hele waarheid kent laat mij dan ook duidelijk zijn dat je wilt in het ijle weg trappen, wees blij dat ik zulks nog niet doe.

Ik heb ook nog een berisping omdat ik een plaatje had neergezet in een topic waarin je zag dat er bij de ketting van de liefde een extra deel van de feestdagenset zat, namelijk de feuerwerksrakete, hoewel ik dit van de Nederlandse West af heb gehaald kreeg ik er toch een berisping voor?
 

DeletedUser

ik moet mij bewegen naar het spookstadje :)

over 2 a 3 uur weet ik meer :)
 
Bovenaan