• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vuurwerkraket (Onafhankelijkheidsdag)

DeletedUser

Ik ga morgen al weg voor iets :o
Dus hopelijk kan ik vandaag al veel doen :rolleyes:
 

DeletedUser

Gelukkig is de quest er nu al want ik vertrek binnen een paar dagen op vakantie en anders was het net hetzelfde als met valentijn want toen was ik ook op vakantie.
 

DeletedUser

Gelukkig is de quest er nu al want ik vertrek binnen een paar dagen op vakantie en anders was het net hetzelfde als met valentijn want toen was ik ook op vakantie.

Ik wist niet eens dat er een kerst, valentijns en paasquest was!
Dus ik heb er nog geen 1 :o
 

DeletedUser

Ik heb de opdrachten reeks volgens mij afgesloten en heb een "Prototype" gekregen.
Overigens stond er niets over dat ik naar de spookstad zou moeten gaan en ik heb ook geen nieuwe opdracht ontvangen

Toch wel wat voor de spookstad :D
Daar is ook een nieuwe opdracht, waar je een blindganger krijgt.

pix5.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb de opdrachten reeks volgens mij afgesloten en heb een "Prototype" gekregen.
Overigens stond er niets over dat ik naar de spookstad zou moeten gaan en ik heb ook geen nieuwe opdracht ontvangen

Toch wel wat voor de spookstad :D
Daar is ook een nieuwe opdracht, waar je een blindganger krijgt.

pix5.jpg

Heb je ze al ge-equipped? Het is net zoals die paaseieren, maar dan met een vuurpijl.

Heb je ook al in de spookstad gekeken voor extra opdrachten?
 

DeletedUser

kijk is in je quote, je hebt waarschijnlijk de niet veranderde versie gelezen ;)
en het word geëquipeerd als product.
 

DeletedUser

kijk is in je quote, je hebt waarschijnlijk de niet veranderde versie gelezen ;)
en het word geëquipeerd als product.

Cool :cool: Ik ben eens benieuwd.

Wel een korte opdrachtenreeks voor toch wel een superprodukt!
 

DeletedUser

Marinator, hoe weet je dit?
Heb je hem al en zoja, op welke wereld?
 
Wat er tot nu toe bekend is:

- 4u spoorweg aanleggen
- 4 kolen verzamelen

- Dan krijg je een prototype raket, waarmee je naar de spookstad moet gaan. Zoals duidelijk te lezen is in de afsluittekst waar je de prototype krijgt :D
- Bij de spookstad krijg je een niet goed afgevuurde raket, daarna krijg je een opdracht voor de juiste raket.

Wat doet de raket?
+2 op alle attributen
En het is een product ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Ik dacht dat het wel logisch was dat het een product is :confused:
Een raket als fortwapen lijkt me iets te raar :p
En de bonus is idd nice ;)
 

DeletedUser

Ik ben op w6 nu zo ver dat ik de prototype raket heb en ik moet nu naar de spookstad om dat ding te ontsteken en de blindganger te krijgen.
Iemand verder?:D (had toevallig nog 4 kolen in m'n inventaris, dus dat gaat dan snel:p)
 

DeletedUser

Wat is de totale bonus met de rest van de feestdagenset? Dat is ook belangrijk aangezien ik de vorige 3 delen heb :p

Waarschijnlijk:
+8% of +10% geluk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan