• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag aan marco]

DeletedUser

Zoals je wilt



Ik snap het wel.. En het is niet fatsoenlijk en zo verlies je veel mensen die je vertrouwen. Maar als jij een (Vakantie) baan hebt dan wilt een 'baas' meestal winst van jou maken. Dat deed Marco.

Marco is zelf werknemer, en heeft dingen verzwegen om door een vrijwilliger het werk te laten doen, waarvoor hij als CM betaald wordt. Marco is zelf geen baas, maar heeft enkel een leidinggevende functie die hij in dit geval misbruikt heeft... :huh:
 

DeletedUser

De zaak wat betreft Soulspark heeft niet zoveel met deze vraag te maken vind ik. Wat er gebeurd is met Soulspark is tussen mij, Soulspark, Innogames en het team. Deze personen weten precies wat er gebeurd is en dat is voldoende.

Ik heb verantwoordelijkheid afgelegd aan mijn baas en het team van destijds. Ik voel niet dat ik de verantwoordelijkheid heb tegenover de spelers om alles te vertellen.

De reden dat het in een doofpot is gestopt is omdat Soulspark geprobeerd heeft opzettelijk schade te brengen aan één van de teamleden, in dit geval mij. Ik zal dit voor al mijn teamleden hetzelfde doen.

Hopelijk dat hiermee dat voldoende beantwoord is.

Marco

Het feit dat je antwoord vind ik top maar de inhoud is van een zeer hoog CDA niveau (veel zeggen weinig inhoud.) Je gooit het erop dat Soulspark schade aan je "team" heeft toe willen brengen maar het was juist aan één persoon gericht... jij zelf.

Ik snap best wel dat zoiets in de doofpot verdwijnt want het gaat hier om geld... geld wat heel veel spelers ook aan Innogames betalen voor hun goudnuggets en als dan ineens blijkt dat de CM niet betrouwbaar is, zullen de spelers ook minder geld in het spel steken. Dat wil Innogames uiteraard niet maar jij ook niet.

Dit stinkt net zo hard als dat hele kerstgebeuren met die kadootjes en vage kistjes. :blink:
 

DeletedUser

Marco is zelf werknemer, en heeft dingen verzwegen om door een vrijwilliger het werk te laten doen, waarvoor hij als CM betaald wordt. Marco is zelf geen baas, maar heeft enkel een leidinggevende functie die hij in dit geval misbruikt heeft... :huh:

Hij is de baas over de nederlandse mods :)
 

DeletedUser

De zaak wat betreft Soulspark heeft niet zoveel met deze vraag te maken vind ik. Wat er gebeurd is met Soulspark is tussen mij, Soulspark, Innogames en het team. Deze personen weten precies wat er gebeurd is en dat is voldoende.

Ik heb verantwoordelijkheid afgelegd aan mijn baas en het team van destijds. Ik voel niet dat ik de verantwoordelijkheid heb tegenover de spelers om alles te vertellen.

De reden dat het in een doofpot is gestopt is omdat Soulspark geprobeerd heeft opzettelijk schade te brengen aan één van de teamleden, in dit geval mij. Ik zal dit voor al mijn teamleden hetzelfde doen.

Hopelijk dat hiermee dat voldoende beantwoord is.

Marco

Hmm, ik begrijp je reactie heel erg goed, maar langs de ene kant vind ik het ook heel erg jammer, omdat we het verhaal maar langs een kant hebben gehoord, namelijk die van Soulspark, wat jou in een slecht daglicht plaatst. Als je het verhaal volgens jouw kant vertelt, brengt het misschien duidelijkheid wat van het gerucht 'waar' en 'vals' is. Ik, persoonlijk, zou het liever weten dan altijd maar moeten gissen en afvragen wat er gebeurd is. Terwijl het simpel is, door gewoon te vertellen, wat ook veel eerlijker zou overkomen, dat je, als je een fout hebt gemaakt, die onder ogen durft komen. Maar uiteraard zou dat reacties bij ons kunnen uitlokken, wat ik erg jammer vind, , daarom begrijp ik jouw keuze dan weer beter :p.
 

DeletedUser

Hmm, ik begrijp je reactie heel erg goed, maar langs de ene kant vind ik het ook heel erg jammer, omdat we het verhaal maar langs een kant hebben gehoord, namelijk die van Soulspark, wat jou in een slecht daglicht plaatst. Als je het verhaal volgens jouw kant vertelt, brengt het misschien duidelijkheid wat van het gerucht 'waar' en 'vals' is. Ik, persoonlijk, zou het liever weten dan altijd maar moeten gissen en afvragen wat er gebeurd is. Terwijl het simpel is, door gewoon te vertellen, wat ook veel eerlijker zou overkomen, dat je, als je een fout hebt gemaakt, die onder ogen durft komen. Maar uiteraard zou dat reacties bij ons kunnen uitlokken, wat ik erg jammer vind, , daarom begrijp ik jouw keuze dan weer beter :p.

Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar wat insomaniak zei van dat je tekst weinig inhoud bevat ben ik het ook mee eens, ikzelf weet al lang wat er gebeurd is, en blijf het nog steeds smerig vinden (niks persoonlijks tegen marco), maar ik vind dit wel een soort uitbuiterij, marco krijgt in dit geval betaald om niks te doen, dit is inderdaad ook een beetje de schuld van soulspark dat hij het deed, maar hij wist ook niet hoeveel marco er voor betaald kreeg neem ik aan. Maar ik denk dat de situatie anders was als marco soulspark gewoon had verteld hoeveel hij voor de ele vertaling zou krijgen als hij het zelf zou doen ( ik neem aan dat marco dat neit heeft verteld, anders was er waarschijnlijk geen discussie over ontstaan.
Afijn, ik zou zeggen dat marco de rest naar soulspark moet betalen, en dan zandbak erover. Maar dat is mijn mening.
 
Bovenaan