• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco] The West ontwikkelaars

DeletedUser4130

Even verduidelijken dan maar.
Ik weet niet hoe we aan de nieuwe setjes moeten komen. Dat zien we wel weer als het zover is. Ik zou het ten zeerste toejuichen moest het afhangen van activiteit, skill en geluk.

Er zijn echter nog andere redenen waarom er nu al tegenstanders zijn. Velen zijn van mening dat de nieuwe setjes veel van de huidige kleding overbodig maken of de spelbalans in de war sturen. Het is in elk geval een feit dat er flink wat niet gelukkig mee zijn. (akkoord, er zullen altijd tegenstanders zijn, maar het is lovenswaardig een zo laag mogelijk aantal klagers na te streven)

Ik hoop dat mijn vraag je nu wat duidelijk is, Mastadont. Een meer zinnige manier voor spelers om zich uit te drukken is voor beide partijen een voordeel, gezien niemand baat heeft bij een forum vol ontevreden geklaag.
 

DeletedUser

Wees blij met die nieuwe setjes. Non-premium kun je er ook wel aan komen, heb een Natty set bij elkaar verdiend (zonder te stelen, nieuwe mijlpaal :D)

Het is dus mogelijk.
 

DeletedUser15868

Ruudje, wat denk je zelf? Als iemand zijn Howdah of GT weg doet, en hij vang er 500k voor max, dan houd hij hem, dan denkt ie echt niet Beter 500k dan niks?
 

DeletedUser905

Das de grootste uitdaging voor game developers.. Altijd zorgen dat het spel gebalanceerd blijft. Wordt dit echter (te) lang niet gedaan, dan worden de aanpassingen vaak als ingrijpend ervaren door een community. En das ook bij t-w t geval denk ik ;)
 
Bovenaan