• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag aan Marco, support][update]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Vind het gewoon belachelijk. Zoveel tijd en persoonlijk, geld in het spel gestoken om die forten uit te bouwen. Dan verwacht je van die compensatie wat moois, maar nee, je krijgt een titel!

Voor alles wat we erin hebben gestoken, worden we afgekocht met een titel!?:mad:
 

DeletedUser8307

Je kreeg een compensatie in de vorm van een prestatie en een titel. De prestatie heet 'Bezat een fort op de oude wereld', deze kreeg je logischerwijs als je voor de update in een stad met een fort zat. ;)
 

DeletedUser

Ja, en wat voor prestatie. En wat voor titel. Ik vind het sneu voor al die leiders die er al die tijd ingestoken hebben.

Vind het gewoon balen, je verwacht dat je veel krijgt, maar dan zie je dat verschijnen als beloning..

Serieus Innogames?
 

DeletedUser8307

Klopt, het is jammer van de tijd. Maar je kan nu opnieuw beginnen, dus als je succesvol was, word je het nu waarschijnlijk opnieuw! :)
 

DeletedUser

Graag even on-topic

Ik ben niet zo zeer op zoek naar de mening van mede-spelers.
Ik wil graag weten waarom inno & the-west zich zo makkelijk van de forten weten te verlossen, middels het vergeven van een titel aan (bepaalde) spelers na de update.

Ik stel deze vraag omdat inno 'speelt' met de (groot)investeerders die op the-west spelen. Natuurlijk is het altijd een vraag- en aanbod kwestie, je kan niet alles zomaar goedkoper of aantrekkelijker maken. Het is tenslotte gewoon een commercieel bedrijf met een spelletje.
Maar ik ben van mening dat de spelers die premium gebruiken (en soms misbruiken) de salarissen van Inno betalen... ik vind het dan ook logisch dat er naar die mensen geluisterd kan (bijna moeten) worden (zij mogen als het ware business-class vliegen, met wat meer privileges).

Maar goed, nu dwaal ik zelf ook een beetje af van de hoofdvraag:
welke beloning krijgen wij op Arizona waar wij voor de update naar 2.0 een fort aantal van 75 wisten te bereiken?
Ik vind dat voor 75 forten een beloning in de vorm van een titel niet erg in verhouding is.
Spelers die in een stad zaten met 1 fort kregen die titel ook...
dus... ik voel me zwaar bekocht!!!

grj.
 
Zoveel andere steden met forten waren er op arizona niet meer over :p
Maar nee, ik vind ook wel dat dat niet kan, zelf had ik een storting van een bedrag (met de waarde van de fortpntn in $ bv?) in de stadskassa van de forteigenaar verwacht.
Ik snap wel dat de spelers persoonlijk geen beloning kunnen geven, want er zijn veel mensen die in een stad met een fort zitten, maar daar totaal geen verdienste aan hebben. En dan zijn er ook weer lui die aan elk gevecht deelnemen, maar er voor kiezen om in een eigen, bescheiden stadje te zitten om neutraal te kunnen zijn enzo. Zij zullen zich dan bepaald niet gekwetst voelen want de veteraan-titel stad nog steeds veel hoger dan die 'held-vd-oude-wereld' waar al die eerder genoemde noobs dan mee gaan pronken.
Ik vind het wel goed dat de forten op deze manier herverdeeld zijn, en dat het nu veel moeilijker is om ze uit te bouwen, waardoor de verdediging niet weer elke keer hoeft te winnen.
Op sommige werelden was deze update zeker nodig.
 

DeletedUser

Klopt, het is jammer van de tijd. Maar je kan nu opnieuw beginnen, dus als je succesvol was, word je het nu waarschijnlijk opnieuw! :)


Dus als de wereld waarop jij speelt gesloten wordt en er wordt een nieuwe wereld geopend neem je ook genoegen met, je was daar rang zoveel, probeer het hier nog maar eens?
 

DeletedUser

Je kreeg een compensatie in de vorm van een prestatie en een titel. De prestatie heet 'Bezat een fort op de oude wereld', deze kreeg je logischerwijs als je voor de update in een stad met een fort zat. ;)

Dan wil ik graag weten waarom ik op W9 (Briscoe) geen titel heb ontvangen terwijl ik wel in Ngome Ya Marafiki zit....
 

DeletedUser8307

Zat je voor de update in een stad? En dan wel meteen nadat de werelden werden geüpdatet? :)
 

DeletedUser

Ik zat al van ongeveer een week op voorhand in Ngome. Daarvoor zat ik ook in steden met forten.
 
ik ben de Held van de oude wereld.
Hoezo vage titel?

zo ongeveer iedereen is nu een held ja... Zeer logisch!
Het zuigt inderdaad dat de forten weer helemaal opnieuw uitgebouwd moeten worden. Het geld lijkt me niet echt een heel groot probleem, want daar is nog wel gemakkelijk aan te komen.
Maar alle grondstoffen verzamelen wordt gewoon een enorme opgave. Mede ook doordat men nu bezig is met craften, en de grondstoffen dus ook daar voor gebruikt worden, in tegenstelling tot toen de forten kwamen en niemand aan het craften was. Voor de kazerne bijvoorbeeld heb je een stuk of 150 hamers nodig. Nou veel plezier met die dingen zoeken als de werktijd op 5 min. staat. Misschien iemand die altijd al RSI gewild heeft, dat die hamertjes wilt zoeken. 150 hamers zoeken met telkens 2 min.:hmf:
Eerst zette je 3x 2 uur werken aan, en je ging naar je werk. Als je dan terug kwam had je wel een hamertje of wat gevonden die dan in het fort gedropt konden worden. Laatst 10x m'n buurs omheininkje gerepareerd maar geen hamer gevonden. Wordt dus hoog tijd dat de werktijden weer aangepast worden, of we een normale compensatie krijgen voor alle grondstoffen die in de forten gepompt zijn, en nu dus kwijt zijn.
 
niet-uitgebouwde forten zijn een zeer mooie reactie op al dat ge-deffslet van tegenwoordig, vind ik persoonlijk :)
en de vindkans voor een hamer is 20%, je hebt er dus snel enkele, als je ze echt heel erg hard wil. Het is nu gwn nog meer dan vroeger de kunst om samen te werken, dan gaat het het snelst en het best, en zo hebben niet alleen meer de fortvechters (FGs), bouwers (kerk) en duellanten (duels) maar ook de avo's en mensen die zich op jobs richten een kans om een bijdrage te leveren.
verder zou je ook, als je echt tegensteekt, kunnen beslissen om alleen naar fortproducten te zoeken als die arbeid toevallig zilverkleurig of goudkleurig is; dan heb je ook meteen dubbel zoveel vindkans.
 

DeletedUser

ik kan me nog een berichtje voor de geest halen waar er ook over een compensatie wordt gesproken omdat iedereen zijn forten verloor, iemand al ontdekt wat dit heeft ingehouden, want als dit minder vinden het is.. heet inno wel erg zijn best gedaan
 
Voor zo ver ik het kan zien, krijgen de mensen die op de oude werelden een fort hadden (d.w.z., de leden van de steden) een prestatie: 'Held van de oude wereld!' met bijbehorende titel.
 

DeletedUser4763

de grootste kolder aan deze prestatie is , sinds bijna vanaf het begin dat er forten zijn was ik eigenaar of mede eigenaar van 1 of meer forten dat weet ik veel 2 / 3 jaar lang maar maakt niet uit , gaat hierom ga ik een week voordat die onaangekondigde update kwam me stad uit en krijg ik die prestatie niet :hmf: , dus eigenlijk zou het niet alleen moeten gelden dat op het moment van de update je forteigenaar was maar zouden ze moeten kijken of je ooit forteigenaar bent geweest , want als dit van te voren bekent was dat het hierom zou draaien had niemand ze stad verlaten , weer naaierij van de hoogste klasse :mad:
 

DeletedUser

de grootste kolder aan deze prestatie is , sinds bijna vanaf het begin dat er forten zijn was ik eigenaar of mede eigenaar van 1 of meer forten dat weet ik veel 2 / 3 jaar lang maar maakt niet uit , gaat hierom ga ik een week voordat die onaangekondigde update kwam me stad uit en krijg ik die prestatie niet :hmf: , dus eigenlijk zou het niet alleen moeten gelden dat op het moment van de update je forteigenaar was maar zouden ze moeten kijken of je ooit forteigenaar bent geweest , want als dit van te voren bekent was dat het hierom zou draaien had niemand ze stad verlaten , weer naaierij van de hoogste klasse :mad:

Ik heb hem ook gemist inderdaad...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan