• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag aan Marco, support][update]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12952

Waarom moesten de stadsoprichters coordinaten doorgeven als er helemaal niets mee gedaan wordt?

Onze steden op Arizona staan super ver uit elkaar.. totaal niet op de plek waar we ze wilden hebben.
 

DeletedUser8307

Bij ons klopt het volgens mij nochtans. Ben je zeker dat je de goede coördinaten hebt ingegeven? :)
 

DeletedUser12952

Jep, weet ik zeker.

Liggen nu andere steden op die plekken. Met alle respect, veel kleinere steden, 7 inwoners en 2 inwoners. Ik weet dat iedereen gelijke kansen krijgt, maar laat ons dan iig erbij in de buurt de steden hebben.
 

DeletedUser15117

Heb je wel op reserveren geklikt na het invoeren? Als dat niet zo is, is het niet doorgekomen en ben je willekeurig geplaatst.
 

DeletedUser

Hoe snel hebben jullie de coördinaten ingevoerd/gereserveerd? Het is mogelijk, hoewel ik niet precies weet hoe het werkt, dat het systeem "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" geldt. In dat geval waren deze steden wellicht eerder dan jullie met het reserveren.

Het betreft Il Combattente en Il Pensatore op W8 toch? :)
 

DeletedUser

even een antwoordje van mijn kant...

ik heb samen met hapzzz een locatie uitgezocht, en de posities bepaald en vervolgens ingevoerd.
de precieze data van deze steden heb ik niet voorhanden op dit moment (ik zoek even naar de conversatie met hapzzz in mn telegrammen). doet er ook niet zo heel veel toe. bij inno kunnen ze haarfijn zien wat wij hebben ingevuld lijkt mij.

wij hebben nagenoeg tegelijkertijd, op 10 oktober (binnen een uur na ontvangst van de uitnodiging), de benodigde gegevens ingevuld. er kwam bij mij in ieder geval een bevestiging van de ingestuurde data.
er kwamen geen meldingen dat er iets niet gelukt zou zijn, dus ik ga er van uit dat dat goed is gegaan.
omdat ook hapzzz geen melding maakte ga ik er van uit dat het bij hem ook gewoon gelukt is.

grj.
 

DeletedUser15117

@simmies: er komt een melding als de plaats al bezet is, dus die optie lijkt mij uitgesloten.
 

DeletedUser1448

even een antwoordje van mijn kant...

ik heb samen met hapzzz een locatie uitgezocht, en de posities bepaald en vervolgens ingevoerd.
de precieze data van deze steden heb ik niet voorhanden op dit moment (ik zoek even naar de conversatie met hapzzz in mn telegrammen). doet er ook niet zo heel veel toe. bij inno kunnen ze haarfijn zien wat wij hebben ingevuld lijkt mij.

wij hebben nagenoeg tegelijkertijd, op 10 oktober (binnen een uur na ontvangst van de uitnodiging), de benodigde gegevens ingevuld. er kwam bij mij in ieder geval een bevestiging van de ingestuurde data.
er kwamen geen meldingen dat er iets niet gelukt zou zijn, dus ik ga er van uit dat dat goed is gegaan.
omdat ook hapzzz geen melding maakte ga ik er van uit dat het bij hem ook gewoon gelukt is.

grj.

en is jou stad op de correcte plaats terechtgekomen?
 

DeletedUser

nee,
we hebben destijds gekozen voor sector/county 11.
we zitten nu in 5 en 14...
 

Deleted User - 151085

ook onze stad op w1 is niet op de gekozen locatie terechtgekomen, ook ik kreeg een bevestiging van de reservering.
 

DeletedUser

deze coordinaten heb ik samen met hapzzz overlegd en ingevoerd:

sector 11
(dat is middenonder)

coordinaten:
22302.980 / 16680.0 (pensa)
23270.0 / 16738.98 (comba)
met er tussen een groot fort ;)

edit: dit inmiddels vastgelegd samen met hapzzz
 

DeletedUser

volgende vraag:

forteigenaren zouden een compensatie krijgen voor het verloren gaan van de forten die ze bezaten.
deze compensatie is niet uitgevoerd denk ik... hoe zit dat?
 

DeletedUser

sjonge,
dat vind ik geen compensatie... das slechts een waardeloze beloning voor de arbeid die wij 2 jaar in Vincitore hebben gestopt...
 
sjonge,
dat vind ik geen compensatie... das slechts een waardeloze beloning voor de arbeid die wij 2 jaar in Vincitore hebben gestopt...

Zo dacht ik er ook al over 'Het blijft een verrassing wat die compensatie word!' Wat zie ik? Een zielige prestatie? Wel een coole titel dat wel, maar daar heb ik geen zak aan. Ik dacht we krijgen 1 level gratis van alle levels ofso, maar nee het is een nutteloze prestatie.. Je kreeg ook niets voor die prestatie..
 

DeletedUser

Leuk, was je even stadsloos, en direct loop je die prestatie dus ook mis. Alsof ik dus nooit geholpen zou hebben voor de forten......

Bedankt hé !!

Geen compensatie voor mij dus :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan