• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag aan marco/admins die inzage hebben in server]

Deleted User - 308552

Dat was altijd al zo jack.

Het lijstje dat tanais opgeduikeld heeft is trouwens niet compleet, je krijgt veel minder ervaring voor kerkuitbouw (300-500 ipv rond de 2000, voor een kerk lvl 102)

Hey, ik heb het lijstje ook maar ergens anders vandaan :p

Maar dat klopt, kerkuitbouw geeft nu minder ep, dat was namelijk vrij overpowered ;) (mijn condoleances voor mensen die een full bouwen reskill erop hebben zitten)
 

DeletedUser6377

Hey, ik heb het lijstje ook maar ergens anders vandaan :p

Maar dat klopt, kerkuitbouw geeft nu minder ep, dat was namelijk vrij overpowered ;) (mijn condoleances voor mensen die een full bouwen reskill erop hebben zitten)

Het bevreemdt me dat alle arbeiden met 1 uur 12 ap kosten maar 1 uur uitbouwen (op prem wereld) kost 24 ap. Hoe zit dit? Is voor het eerst dat er verschil in ap zit en lijkt me ook zeer oneerlijk.
 

DeletedUser15363

Dat is super eerlijk, met bouwen kun je 2K EP per uur halen, en met gewone arbeiden hooguit 600 ofzo
 

DeletedUser905

Dat is super eerlijk, met bouwen kun je 2K EP per uur halen, en met gewone arbeiden hooguit 600 ofzo
Nu haal je niet meer zoveel EP met bouwen, dus wel een beetje vaag dat het evengoed 2x zoveel AP kost. Maargoed...
 

DeletedUser11612

Zou ik heel even de aandacht terug mogen omtrent mijn vraag?
Dus Marco, wil je even de tijd nemen om via die code te kijken of die prestatie al gehaald is?

@ de andere: ga in het andere topic discussiëren :)
 

DeletedUser1448

Bouwen is geen arbeid en daarom kost het 24 ap en geen 12 zoals arbeiden
 
Wanneer je KO gaat door een NPC hoor je gewoon nog te kunnen duelleren. Waarschijnlijk ben je ook nog in de afgelopen 48u flauwgevallen bij een arbeid of normaal duel.
 

DeletedUser905

KO bij arbeid was altijd al 48uur niet duelleren. Dit staat wel in de roadmap om veranderd te worden geloof ik.

KO tegen NPC hebben ze een heel aantal updates geleden al veranderd dat je dan GEEN op 48uurs bescherming krijgt omdat daar misbruik/gebruik van gemaakt werd.
 
KO bij arbeid was altijd al 48uur niet duelleren. Dit staat wel in de roadmap om veranderd te worden geloof ik.

KO tegen NPC hebben ze een heel aantal updates geleden al veranderd dat je dan GEEN op 48uurs bescherming krijgt omdat daar misbruik/gebruik van gemaakt werd.

Maar ko gaan met arbeiden kan ook misbruikt worden. Op wereld briscoe (heb 6800 lp daar - niet dat dat uitmaakt maar met npc's ben ik 200 ap bezig) was ik na 30sec trein overvallen ko!!
 
Het gaat toch om die "Redder in nood" prestatie, waar je 700 prestatiepunten mee kunt verdienen?

Krijg je die pas als je craftlevel 650 bent dan? Ik dacht namelijk dat je die bij 1x je laatste craft item maken je die prestatie al kon halen..:o
 

DeletedUser1448

Het gaat toch om die "Redder in nood" prestatie, waar je 700 prestatiepunten mee kunt verdienen?

Krijg je die pas als je craftlevel 650 bent dan? Ik dacht namelijk dat je die bij 1x je laatste craft item maken je die prestatie al kon halen..:o

Ik weet niet wanneer je die krijgt maar het heeft te maken met de crafting questline :p
 

DeletedUser11612

Het gaat toch om die "Redder in nood" prestatie, waar je 700 prestatiepunten mee kunt verdienen?

Krijg je die pas als je craftlevel 650 bent dan? Ik dacht namelijk dat je die bij 1x je laatste craft item maken je die prestatie al kon halen..:o

toch iemand die on topic blijft, sommige idioten hier ook ..., je krijgt op 605 idd een prestatie, maar dies pas 100 punten ofzo...op 650 krijg je eentje van 1000 toh? :)
 
Bovenaan