• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag aan marco/admins die inzage hebben in server]

DeletedUser11612

Hey iedereen,

Samen met mastadont zaten we met de handen in het haar met de vraag of er geen verborgen mensen zijn op de NL server met niveau 650 craft. Kan altijd natuurlijk, gewoon iemand die via vrienden zoekt en het gewoon niet meld... Volgens mij moet Marco dat wel kunnen zien op de hoofdserver of misschien zelfs de gewone moderators...

Indien dit mogelijk is, kan er dan even antwoord komen? :D

Diego
 

DeletedUser4468

Hey iedereen,

Samen met mastadont zaten we met de handen in het haar met de vraag of er geen verborgen mensen zijn op de NL server met niveau 650 craft. Kan altijd natuurlijk, gewoon iemand die via vrienden zoekt en het gewoon niet meld... Volgens mij moet Marco dat wel kunnen zien op de hoofdserver of misschien zelfs de gewone moderators...

Indien dit mogelijk is, kan er dan even antwoord komen? :D

Diego

Al zouden ze het kunnen zien, dan lijkt het me niet dat ze jullie dat gaan vertellen:)

Ik denk het trouwens niet :)
 

DeletedUser11612

Ja, waarom zou dat geheim moeten blijven dan? :p

Lijkt me niet dat er daar iets verkeerd mee is om dat te weten :)
 
denk dat dat een onderdeel is van de privacy bescherming
zonder toestemming van de desbetreffende zal dit dus nooit gebeuren
anders zouden de mods ook bijvoorbeeld geld en nuggets bezit bekend kunnen maken
 

DeletedUser4468

Waarom zouden ze dat niet vertellen? :)

Ja, waarom zou dat geheim moeten blijven dan? :p

Lijkt me niet dat er daar iets verkeerd mee is om dat te weten :)

Waarom zouden ze het wel vertellen?

Lijkt me niet dat er daar iets verkeerd mee is om dat niet te weten :)

Het feit dat hij zichzelf (als er iemand zou bestaan die craftlevel 650 heeft behaald) niet heeft bekend gemaakt, betekend dus dat hij niet bekend wilt worden... Het zal Inno/het team/Marco dan waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1448

Je zal wel zien diego als je als 1e die prestatie krijg :D
(en anderen op de andere werelden)
 

DeletedUser4007

marco hoeft alleen te zeggen of de prestatie al gevallen is
niet wie het is;)
 

DeletedUser3012

Waarom zouden ze het wel vertellen?

Lijkt me niet dat er daar iets verkeerd mee is om dat niet te weten :)

Het feit dat hij zichzelf (als er iemand zou bestaan die craftlevel 650 heeft behaald) niet heeft bekend gemaakt, betekend dus dat hij niet bekend wilt worden... Het zal Inno/het team/Marco dan waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen:)

Maar natuurlijk. Level mag iedereen zien, duellevel mag iedereen zien, prestatiepunten mag iedereen zien en craftlevel opeens niet? Yeah right. :laugh:
 

DeletedUser15840

Er zijn meerdere mensen met craftlevel 650, op arizona zie ik zo nu en dan wel is die craftwapens op de markt. Maar waarom zou je zo graag willen weten wie dat zijn?
Sommige mensen spelen dit spel lekker voor zichzelf, en hebben geen zin om helemaal kapot gespamt te worden door lui zoals jij :rolleyes:
 

DeletedUser7902

craftwapens ≠ craftlevel 650

Die kan je al halen van level 600
 

DeletedUser11612

Er zijn meerdere mensen met craftlevel 650, op arizona zie ik zo nu en dan wel is die craftwapens op de markt. Maar waarom zou je zo graag willen weten wie dat zijn?
Sommige mensen spelen dit spel lekker voor zichzelf, en hebben geen zin om helemaal kapot gespamt te worden door lui zoals jij :rolleyes:

Heeft niets met spam te maken...en ik volg sheriff zijn antwoord hier boven..maargoed, hopen dat Marco snel antwoord kan bieden..geen namen nodig, enkel of die prestatie gehaald is dan.
 

DeletedUser905

Zoek iemand met de titel "Ambachtsman". Die speler zal waarschijnlijk wel craftlevel 650 hebben of in de buurt zitten ;)
Meer kunnen en mogen wij niet zeggen. Ik weet dat het niet het antwoord is op jullie vraag en dat het is geen garantie is dat ook daadwerkelijk iemand craftlevel 650 heeft, maar deze prestatie haal je niet zomaar :p

Al deze informatie is gewoon bij je prestaties te vinden, hier slechts een overzichtje.

Ambachtsman

Voltooi onderstaande prestaties
Recyclage wonder - Gebruik 1000 producten voor het handwerk
Meester - Leer zeventien recepten
Kwaliteitsklasse A - Behaal vijftig kritische handwerksuccessen
Expert - Maak 250 voorwerpen met een gele moeilijkheid
Massa-producent - Maak 250 producten met een groene moeilijkheid
Veel meer werk - Maak 250 producten met een grijze moeilijkheid
Ambachtsmeester - Maak 1000 voorwerpen
 

DeletedUser905

Maar jij bent ook exceptioneel goed eh Leones, daar kan niemand aan tippen :p
 

DeletedUser905

Hoe komen jullie aan die 50 kritieke handwerkdingen dan? Ik krijg er bijna nooit 1... :huh: :(

Antwoord op je vraag: Ja het is mogelijk voor ons om te controleren, maar dan zouden we elke speler op de wereld af moeten gaan en dat ga ik dus echt niet doen... (Ookal heb ik vakantie, dan zou ik over een week nog nie klaar zijn :laugh:)
Verder mogen we geen namen oid doorgeven aan derden, dus een naam zullen jullie van ons nooit te horen krijgen :p
 

DeletedUser4007

Hoe komen jullie aan die 50 kritieke handwerkdingen dan? Ik krijg er bijna nooit 1... :huh: :(

Antwoord op je vraag: Ja het is mogelijk voor ons om te controleren, maar dan zouden we elke speler op de wereld af moeten gaan en dat ga ik dus echt niet doen... (Ookal heb ik vakantie, dan zou ik over een week nog nie klaar zijn :laugh:)
Verder mogen we geen namen oid doorgeven aan derden, dus een naam zullen jullie van ons nooit te horen krijgen :p


als je dat dan gelijk zegt ;) dat elke account gechecked zou moeten worden.
dan weten we wat.
en zoals eerder gemeld, vragen we niet om een naam.
alleen of de prestatie al gevallen is ;)

edit. bij nachecken zie ik dat ik die kritische 21-7-12 al had
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan