• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag aan marco/admins die inzage hebben in server]

Echt? Maar 25 punten?? Waarom staat dat dan zovaak verkeerd aangegeven als je ze nog niet gehaald hebt.. :mad:

Want ik heb hem nog niet, maar dan kun je wel al zien hoeveel punten je ermee gaat krijgen, en daar staat toch echt 700.... zucht..
 

DeletedUser1448

Echt? Maar 25 punten?? Waarom staat dat dan zovaak verkeerd aangegeven als je ze nog niet gehaald hebt.. :mad:

Want ik heb hem nog niet, maar dan kun je wel al zien hoeveel punten je ermee gaat krijgen, en daar staat toch echt 700.... zucht..

die 700 zijn alle punten opgeteld van de vorige prestaties (500 quests afsluiten, 200 quests, 100, 50, en 10 quests afsluiten)
 

DeletedUser11612

Ah we zullen het met 2 a 3 weken zien ... alleen wacht ik nog steeds op antwoord van marco, heeft die congé misschien?
 

DeletedUser905

Er is toch al antwoord geweest op je vraag? :p
Maar ik zal het topic eens in bij Marco neergooien voor t geval hij nog iets toe te voegen heeft ;)
 

DeletedUser3012

Wanneer je KO gaat door een NPC hoor je gewoon nog te kunnen duelleren. Waarschijnlijk ben je ook nog in de afgelopen 48u flauwgevallen bij een arbeid of normaal duel.

KO tegen NPC hebben ze een heel aantal updates geleden al veranderd dat je dan GEEN op 48uurs bescherming krijgt omdat daar misbruik/gebruik van gemaakt werd.

Ik heb het zojuist getest en na KO te zijn gegaan in een duel tegen een NPC kun je 48 uur niet meer duelleren.
 
Net getest, en kon nog gewoon duelleren nadat een bandiet me KO had geschoten. Je was dus waarschijnlijk door een arbeid of ander duel KO gegaan. Maar goed, we gaan, zoals Mastadont al opmerkte, een beetje offtopic ;)
 

DeletedUser

blijf er bij marco nie goe voor nl !! sorry mods alles wat hier gedaan wordt langs hem kost tijd zie op andere servers daar rechtstreeks antwoord ook als het hoger moet:hmf:
 
Bovenaan