• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voorstel; [b]Avonturen inzichtelijk maken.[/b]

Voorstel;

Avonturen inzichtelijk maken.

Huidig;
Een avontuur maken of joinen. ..... Wachten tot er eens iets gebeurt en je staat soms meer dan 3 uur in een wachtrij.

Nieuw;
opzet net als bij de fortgevechten. Verschillende tabs bovenin.
Net als bij de Fort gevechten een Tab huidige Avonturen.
Zodat je net als bij de fortgevechten meerdere avonturen kan zien.

Een tab met nieuw avontuur;
Het avontuur wordt net als bij een fortgevecht van te voren gestart.
Bij de start dus een datum en tijd invoeren.
Iedereen weet dan de tijd van de start van het avontuur.
Ik denk dan aan vanaf een week vooraf.
Het avontuur wordt vertoond in het grote vak.

Dus als er iemand een avontuur start Kun je zien wie deze heeft gestart.
Als je het avontuur aanklikt kun je de deelnemers zien. Dan is het ook duidelijk hoeveel aanmeldingen er zijn en wie er meedoet. Dan zal er meer communicatie zijn om de avo vol te krijgen.

Mogelijkheid om zelf een 2e avontuur te starten. Dit om de gevechten eerlijker te maken zodat je niet elke keer tegen zeer sterke tegenstanders staat.
Net als bij meerdere fortgevechten zie je nu ook meerdere avonturen in het grote vak.

Een tab met de wiki uitleg. zodat de spelers direct kunnen lezen wat een avontuur inhoudt.

Een tab met een manoeuvre;
Dan kunnen beginners eens kijken hoe het gaat.

Als er niet voldoende animo wordt er niet gestart.
(Of wordt wel gestart met 1 ronde en heeft de starter een kleine vergoeding voor de moeite van starten indien deze wel online is bij de start.) ik denk dan aan 1 munt of een paar dollar.

Bij de start graag meer tijd voor aanmelden dan 45 sec. ik denk aan 150 sec. Je staat nu te snel terug in de wachtrij.

Een extra mogelijkheid;
Een Variant voor 4 spelers. Hierbij de molen uit het spel halen. Dus als je over de molen vlakken loopt gelden deze niet meer voor het spel.
een andere variant kan zijn alleen de molen gebruiken en de bank en de saloon niet gebruiken.
Dan maar 25 rondes draaien in plaats van 35.

Greets
Poppie.
 
Hoewel ik bang ben dat ze hier nooit meer iets aan doen - beloofde updates zijn in het verleden uitgebleven en het is al jaren(!) zo - vind ik bovenstaande wel een goed idee. Zeker een lijst met geplande avo's bijvoorbeeld die er elke dag automatisch zijn, geven veel meer kans op een avo als je die wilt doen voor een prestatie of opdracht. Een goed idee dus om door te geven.
 
Zou inderdaad wel een goede optie zijn temeer omdat soms voor opdrachten ook een avo nodig is, en je het dan van de goodwill van je medespelers moet hebben of je een opdracht kan voldoen. Eigenlijk apart dat het al niet zoals bij de FG`s werkt. Goed plan
 
enige wat moet veranderen is het aantal spelers
als er 2 aangemaled zijn? gewoon 1 vs 1
3 aangemeld? 1 vs 2 aan de hand van level dat hoogste level alleen is
4 wordt dan 2 vs 2
5 wordt dan 2 vs 3 geregeld door level weer
zo kan je met 2 spelers al een avo doen

denk dat de meeste problemen dan al verholpen zijn
en programmeer technisch misschien veel makkelijker te realiseren dan alle poespas aanpassingen die altijd genoemd worden
slimste is gewoon eerst zorgen dat avo's eerst daadwerkelijk starten voor er andere veranderingen aangebracht worden
veranderingen waar inno waarschijnlijk niet eens zin en moeite in wilt steken
 
Ik doe avonturen niet graag omdat ik sowieso geen fan ben van PvP elementen.
Indertijd was er spraken van een PvE avontuur tegen een beer. Had dit er door gekomen was er waarschijnlijk sowieso nog meer animo geweest voor avonturen.
Daarbovenop als je nu durft te spelen word je gemakkelijk gekleineerd door de ervaren spelers.

mastadont's oplossing is sowieso realistischer.
 
Bovenaan