• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek aan mods]

DeletedUser3012

Af en toe zie ik het forum van de CW even oplichten als 'ongelezen'.

forumcw.png

Het lijkt erop dat Marco woord gaat houden. :)

(...) Ook hebben we een community wedstrijd in de planning. Dit gaan we doen na het paasevenement dat morgen start omdat we het niet tegelijk willen doen.
 

DeletedUser3012

Kun je duidelijker zijn?

Marco gaat dus geen woord houden?
 

DeletedUser4468

Kun je duidelijker zijn?

Marco gaat dus geen woord houden?

Neuh, ik denk niet dat onze modjes het leuk vinden als ik duidelijk ga zijn :p

De 2 mods die het regelen zijn bezig de laatste puntjes op de i aan het zetten, en ik verwacht een aankondiging in de loop van volgende week ;)

Dus geen zorgen, er wordt aan gewerkt :)
 
Neuh, ik denk niet dat onze modjes het leuk vinden als ik duidelijk ga zijn :p

De 2 mods die het regelen zijn bezig de laatste puntjes op de i aan het zetten, en ik verwacht een aankondiging in de loop van volgende week ;)

Dus geen zorgen, er wordt aan gewerkt :)
Maar hoe kom jij aan die info? :p
 

Deleted User - 2252

Neuh, ik denk niet dat onze modjes het leuk vinden als ik duidelijk ga zijn :p

De 2 mods die het regelen zijn bezig de laatste puntjes op de i aan het zetten, en ik verwacht een aankondiging in de loop van volgende week ;)

Dus geen zorgen, er wordt aan gewerkt :)

/me denkt dat hij ook wel weet hoe dat kwam :laugh:
 

DeletedUser905

Zoals Lauy aangaf zijn we inderdaad bezig de puntjes op de i te zetten. Houd het forum maar goed in de gaten :rolleyes:
 

DeletedUser6405

Zoals Lauy aangaf zijn we inderdaad bezig de puntjes op de i te zetten. Houd het forum maar goed in de gaten :rolleyes:

Ik heb op 26 april 2013, 08:10 een bericht naar Tanais gestuurd over de CW. Met de vraag wat de status is. Tot op heden geen reactie helaas. Is Tanais afwezig? Dan kan ik het snappen...
 

DeletedUser6377

Ik heb op 26 april 2013, 08:10 een bericht naar Tanais gestuurd over de CW. Met de vraag wat de status is. Tot op heden geen reactie helaas. Is Tanais afwezig? Dan kan ik het snappen...

Het is een middelbare scholier....
Op vakantie? Leren voor examens?
 

DeletedUser4007

kan hij nog op vak zijn
of leren voor zijn examens:cool:

en tussendoor effe spieken op the west ;)
 

Deleted User - 308552

Hallo allemaal, ik ben inderdaad druk bezig met de examens en mijn ouders hebben om mij te helpen de internettoegang nogal teruggeschroefd. We zetten momenteel de puntjes op de i en jullie kunnen deze of volgende week de aankondiging tegemoet zien.

mvg,
Tanais

ps. mijn excuses voor de late reactie ;)
 

DeletedUser6405

Hallo allemaal, ik ben inderdaad druk bezig met de examens en mijn ouders hebben om mij te helpen de internettoegang nogal teruggeschroefd. We zetten momenteel de puntjes op de i en jullie kunnen deze of volgende week de aankondiging tegemoet zien.

mvg,
Tanais

ps. mijn excuses voor de late reactie ;)


Hartelijk dank voor een teken van leven, ik voelde me al genegert.
 
Bovenaan