• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek aan mods]

DeletedUser

i mean, als mod :p

Zodra die dictator hier weg zou zijn, kan ik wel iets overwegen ;)

@Roelcool: ik vrees een beetje voor je idee. Naar mijn mening kan je een tekst niet vergelijken met een filmpje. De talenten lopen imo te ver uit elkaar om te kunnen zeggen dat het ene beter is als het andere.
De vriendjespolitiek zal wel meevallen als iedereen anoniem blijft.

Daarbij mis ik eigenlijk verdere uitwerking. Wat houden die battles in? Wat wordt de finale? Ik denk dat je alles duidelijker moet gaan verwoorden (liefst ook in een gewoon lettertype, dit leest niet :p). Misschien dat ik daarna nog van mening kan veranderen :)
 

DeletedUser


Je hebt het gewoon gekopieerd :p

Maar bij de battles worden de namen toch vrijgegeven. De coaches zouden hun spelers dan hints moeten geven om het beter te doen. Wie zegt dat hij dan niet één speler voorrang geeft? Lijkt me dat hier wel vriendjespolitiek kan voorkomen.
Dan blijf ik wel nog steeds dat een tekst of gedicht niet te vergelijken is met een lied.

Als ik dan zo die battles van tribalwars bekijk, zie ik dat bijna iedereen gewoon is doorgegaan doordat de andere kandidaat niets heeft ingestuurd. Dit terwijl een mindere kandidaat die dan niet is gekozen, misschien wel had kunnen meedoen. Zoals ik het op tribalwars zie, vind ik het vrij weinig eerlijk gezegd.

Geef ons gewoon verkleedpartijtje :p

En dan weer commentaar krijgen dat de mods niet objectief waren en dit en dat. Ik raad je aan om dat discussietopic nog eens te bekijken (vanaf pagina 53 (dan waren de winnaars bekend gemaakt). Dan mag je eens kijken hoeveel commentaar er op die wedstrijd is geweest.
Dat was een wedstrijd die gebaseerd was op vooral smaak van de betreffende mods. We hebben toen met ongeveer 4 mods (de rest wilde niet) + hytres alles overlopen. En ja, ik heb daar toen uren werk in gestoken puur om alles goed te laten verlopen. Iedere mod en Hytres had daar zelf ook veel tijd in gestoken om alles te controleren en als je er dan weinig waardering voor krijgt, dan heb je ook weinig zin om een volgende verkleedpartij te organiseren ;)
 

DeletedUser15363

linkje van discussie?

Maar je hebt gelijk, bij verkleeddingen is subjectieviteit natuurlijk ook mogelijk. Dan maar iets anders :D
 

DeletedUser15363

ooh, dom van mij....



Misschien dat een mod ofzo een topic wil openen voor ideeetjes, en na 2 weken rondvraag doet :)
 
Je hebt het gewoon gekopieerd :p

Maar bij de battles worden de namen toch vrijgegeven. De coaches zouden hun spelers dan hints moeten geven om het beter te doen. Wie zegt dat hij dan niet één speler voorrang geeft? Lijkt me dat hier wel vriendjespolitiek kan voorkomen.
Dan blijf ik wel nog steeds dat een tekst of gedicht niet te vergelijken is met een lied.

Als ik dan zo die battles van tribalwars bekijk, zie ik dat bijna iedereen gewoon is doorgegaan doordat de andere kandidaat niets heeft ingestuurd. Dit terwijl een mindere kandidaat die dan niet is gekozen, misschien wel had kunnen meedoen. Zoals ik het op tribalwars zie, vind ik het vrij weinig eerlijk gezegd.

Tja of er moeten mods in de jury, die moeten wel objectief blijven, maar dat wordt door vele mensen niet gewaardeerd :p, maar een stemming van de mensen van dit spel zelf wie er door moet is al helemaal vriendjespolitiek, deelnemers die gaan schreeuwen door chats, 'Stem even op mij!' , dus dan kom je weer bij de mods terecht. Als de mods hun oordeel vellen, zullen de vriendjes van enkele deelnemers meteen zeggen, hij was veel beter! Stomme mods!, dit houd je altijd lijkt me...

Als iemand iets niet inlevert gewoon een nieuwe kanshebber selecteren? Snap ik niet echt bij tribalwars dat ze het zo hebben gedaan..
 

DeletedUser

@girafi: Antharaxxis was veel populairder dan Rubyrose.
Toch heeft Rubyrose gewonnen, dus dat is niet waar ;)

@JorDes: Ik wil de coaches zo veelzijdig mogelijk houden.
Als je alleen maar mods als coaches hebt, heb je van die zeurende zakken die niks goed vinden ;)
 

DeletedUser12706

maar heb je wel over nagedacht dat john de mol er achter kan komen en er geld voor wil krijgen omdat het op tvoh lijkt. dat zie je bij die gemeente ookal dus pas op he. als dit ooit doorkomt
 

DeletedUser

ooh, dom van mij....



Misschien dat een mod ofzo een topic wil openen voor ideeetjes, en na 2 weken rondvraag doet :)

Er was destijds een CW "Goede ideeën". De beste 2 ideeën werden uitgevoerd. Enkel is dat van hytres (verkleden) uitgevoerd, dat van Harres is nooit uitgevoerd geweest ;)

@girafi: Antharaxxis was veel populairder dan Rubyrose.
Toch heeft Rubyrose gewonnen, dus dat is niet waar ;)

Het ging dan ook om de battles. De eindwinnaar heb ik niet bekeken.
 

DeletedUser15194

Het idee van Roelcool lijkt me makkelijk te vervalsen,
verhalen, gedichten en ook filmpjes kun je zo van iemand anders van internet halen.

Als mensen bekend willen worden wordt er vaak wat op youtube gezet, als ik dan zeg dat ik iemand ben met een basketbalfilmpje ofzo ben, is dat onmogelijk te checken.


Dat idee van Harres vind ik wel goed.
Iedereen kan gokken, misschien komt er iets berekenen bij.
Maar voor het grootste deel is het gewoon raden.
 
maar heb je wel over nagedacht dat john de mol er achter kan komen en er geld voor wil krijgen omdat het op tvoh lijkt. dat zie je bij die gemeente ookal dus pas op he. als dit ooit doorkomt

Als je niks nuttigs te zeggen hebt, zeg dan niets... ooit van commerciële doeleinden gehoord? Lastig woord he?
 

DeletedUser6405

Om even back on topic te komen :D .

Ik wil graag een nieuwe Community Wedstrijd organiseren. Hoe moet ik hier aan beginnen en welke mod (s) moet ik hierover benaderen ?
 

DeletedUser

Om even back on topic te komen :D .

Ik wil graag een nieuwe Community Wedstrijd organiseren. Hoe moet ik hier aan beginnen en welke mod (s) moet ik hierover benaderen ?

Ofwel gaat Noor hier zelf op reageren of wel zal je haar via support/forum bericht moeten naderen. Ik verwacht immers dat zij dat zal organiseren :D
 

DeletedUser

Ofwel gaat Noor hier zelf op reageren of wel zal je haar via support/forum bericht moeten naderen. Ik verwacht immers dat zij dat zal organiseren :D

Jij ook met je handige tips :p Nu moet ik weer aan het werk..
Haha, nee ik ga het proberen op te pakken :) Een leuke wedstrijd, daar wordt het wel weer tijd voor!
 

DeletedUser1448

Ofwel gaat Noor hier zelf op reageren of wel zal je haar via support/forum bericht moeten naderen. Ik verwacht immers dat zij dat zal organiseren :D

Ofwel kom jij terug spelen en organiseer je er zelf eentje? :)
 
Bovenaan