• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verjaardag zoveel en kaarsen

Ik word helemaal gek van die kaarsen. Vreet me al twee dagen suf aan witte bonen, af en toe bijslapen en blijf maar ap consumeren, resultaat: geen enkele kaars. Niks, nada, noppes. 15 secs, 10 mins, sinaasappel, graan malen/oogsten etc: niks.

"Leuke" verjaardag zo :hmf:

Of is het helemaal niet de bedoeling dat je die kaarsen vindt? Omdat je bijvoorbeeld vorig jaar die opdracht ook deed? :blink:

Gek word ik, gek I say! Verrückt, fou, mental ... ARGH! :mad:
 

DeletedUser4007

Ik word helemaal gek van die kaarsen. Vreet me al twee dagen suf aan witte bonen, af en toe bijslapen en blijf maar ap consumeren, resultaat: geen enkele kaars. Niks, nada, noppes. 15 secs, 10 mins, sinaasappel, graan malen/oogsten etc: niks.

"Leuke" verjaardag zo :hmf:

Of is het helemaal niet de bedoeling dat je die kaarsen vindt? Omdat je bijvoorbeeld vorig jaar die opdracht ook deed? :blink:

Gek word ik, gek I say! Verrückt, fou, mental ... ARGH! :mad:

heb je de opdracht in de saloon voor de kaarsen?
 
Dat zou inderdaad kunnen, maar dat lijkt me toch een bug dan.
Ik had namelijk wel een paar opdrachten ervan dat je wat producten moest geven, maar die van de kaarsjes heb ik niet eens gezien.
 

DeletedUser4007

Dat zou inderdaad kunnen, maar dat lijkt me toch een bug dan.
Ik had namelijk wel een paar opdrachten ervan dat je wat producten moest geven, maar die van de kaarsjes heb ik niet eens gezien.

idem hier
daarom vermoed ik ook dat het een bug is
 
Ik kon komen tot die opdracht dat je meel in moest leveren en dan zo'n recept kreeg voor sinaasappelen plukken. Daarna verschijnen er geen opdrachten meer.
 
Ik kon komen tot die opdracht dat je meel in moest leveren en dan zo'n recept kreeg voor sinaasappelen plukken. Daarna verschijnen er geen opdrachten meer.

Klopt, dit had ik precies ook. 't Waren trouwens van die arbeidsinstructies ervoor en geen recept btw.
 
Dan ben ik ook voor niets aan het verder zoeken dus. Ook na de meelopdracht niets meer te vinden.
Incompetente mensen bij Inno, altijd maar bugs, bugs en nog eens bugs. Ze kunnen nooit iets nieuw invoeren of een tijdelijk (herhaalbare) opdracht starten zonder dat het fout gaat.
 

DeletedUser4891

Ik kreeg na de meelopdracht nog een sinaasappelopdracht van waupee en nu moet ik kaarsjes zoeken, alleen daar ben ik nog niet aan begonnen.

Ook een beetje lame dat het nog steeds 6 kaarsjes zijn terwijl t-w ondertussen 7 jaar oud is.
 
Nog een tip: krijg je de kaarsen niet? Opdracht afbreken en opnieuw aannemen. Een van onze spelers kreeg ze toen wel.
 
Bovenaan