• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verdediging Fort Buffalow

DeletedUser6456

idd gewoon zorgen dat je niet bij het fort bent op de tiijd dat het begint
 

DeletedUser

Ik help mee verdedigen, ik gun VSW niet weer een fort. ;)
Weg VSW, leve de rest!
 

DeletedUser488

Ik doe aanval,maar ik heb me vergist.

We gaan ons dringend moeten verzetten tegen VSW,ze gaan heel The West overnemen.Jammergenoeg heb ik me vergist,maar vanaf nu doe ik mee TEGEN VSW.
De propaganda van sommigen heeft duidelijk al z'n werk gedaan... waarom roept op een moment als dit niet iemand van de OBD-clan "remember Great Dodge Fort" (een grandioos verloren gevecht van VSW)? Juist, ze hebben er alle baat bij dat VSW afgeschilderd wordt als de baarlijke duivel. Zo krijgen ze alle steun van (freelance) niet-VSW'ers, en kunnen ze hypocriet staan roepen "kijk met hoe weinig steden OBD is!". IK heb jullie wel door...

Als VSW echt zo oppermachtig is, waarom heb ik mijn laatste drie fortgevechten dan verloren? hmm? :rolleyes:

Enfin... dit is ook het spel... opnieuw chapeau voor de slinksheid van The East... :cool:
 

DeletedUser

googly heeft een punt... en dit wordt ook meteen hun 4e verlies achter mekaar :D
 

DeletedUser3012

De propaganda van sommigen heeft duidelijk al z'n werk gedaan... waarom roept op een moment als dit niet iemand van de OBD-clan "remember Great Dodge Fort" (een grandioos verloren gevecht van VSW)? Juist, ze hebben er alle baat bij dat VSW afgeschilderd wordt als de baarlijke duivel. Zo krijgen ze alle steun van (freelance) niet-VSW'ers, en kunnen ze hypocriet staan roepen "kijk met hoe weinig steden OBD is!". IK heb jullie wel door...

Als VSW echt zo oppermachtig is, waarom heb ik mijn laatste drie fortgevechten dan verloren? hmm? :rolleyes:

Enfin... dit is ook het spel... opnieuw chapeau voor de slinksheid van The East... :cool:

Volgens mij ben je een beetje geprikkeld :)
 

DeletedUser123

Ja door de geschiedenis van the-east die zich nu weer gaat herhalen met behulp van kleine minions
 

DeletedUser

De propaganda van sommigen heeft duidelijk al z'n werk gedaan... waarom roept op een moment als dit niet iemand van de OBD-clan "remember Great Dodge Fort" (een grandioos verloren gevecht van VSW)? Juist, ze hebben er alle baat bij dat VSW afgeschilderd wordt als de baarlijke duivel. Zo krijgen ze alle steun van (freelance) niet-VSW'ers, en kunnen ze hypocriet staan roepen "kijk met hoe weinig steden OBD is!". IK heb jullie wel door...

Als VSW echt zo oppermachtig is, waarom heb ik mijn laatste drie fortgevechten dan verloren? hmm? :rolleyes:

Enfin... dit is ook het spel... opnieuw chapeau voor de slinksheid van The East... :cool:

Je moet niet altijd alle leden van The East over 1 kam scheren vriend. Ik word ook telkens van van alles en nog wat beschuldigd terwijl ik nog nooit tegen iemand heb gepropegandeerd...

Jij generaliseerd the East nu precies zoals anderen VSW generaliseren....
 

DeletedUser4891

wat een gevecht:eek:
ik had er bij willen zijn!
maar het was net te ver dus heb ik maar een ander gevechie gedaan
 

DeletedUser

Je moet niet altijd alle leden van The East over 1 kam scheren vriend. Ik word ook telkens van van alles en nog wat beschuldigd terwijl ik nog nooit tegen iemand heb gepropegandeerd...

Jij generaliseerd the East nu precies zoals anderen VSW generaliseren....

ja inderdaad maarja daar doe je niks aan freewilly dat is de kortzichtigheid van anderen.... zolang jij maar weet hoe JIJ speelt

ik speel ook zoals ik speel en mijn speelwijze is ook echt niet plots anders sinds ik bij the-east werd uitgenodigd:)
 

DeletedUser

Het is bijna afgelopen, alleen de personen die wegrennen opruimen.

Ik ben erachter gekomen dat kimnoly er erg goed in is:p
 

DeletedUser

Vraag

Is dit niet de bedoeling om dit in het spel te zeggen enzo? Plaats van op het The-West forum?....
 
gefeliciteerd jongens,

alleen dat afmaken op het eind duurde nog lang

op naar de volgende

:D

en ontopic,,,goed verdedigd dat fort
 

DeletedUser



Top 3 mensen van ko schieten.

5 mensen ko geschoten :) en heb 1134 ervaring gekregen.
Bedankt om het fort aan te vallen dus.
 

DeletedUser

Ik ben nummer 1 :D
Had ik zelf niet echt verwacht met mijn level 58. (Ondertussen 59 door fortgevecht).
Ik heb enkele grote spelers neergeknald waaronder mijn goede vriend MrCool. :rolleyes:
Ik vind het een enorme prestatie van me!

1401 ervaringspunten
Je bent 1 level gestegen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Jah

Jah,maar zoals je waarschijnlijk al weet,heefd iederren evenveel kans.Het hangt gewoon af,van je fort-wapen & -LP...
 
neermaaien heeft te maken met welke plaatsen je opzoekt...

ontopic,goed verdedigd....ws een mooi gevecht,we hebben weer veel geleerd.
 

DeletedUser

Het is wel weer gebleken dat aanvallen onmogelijk is.
Ondanks verschrikkelijk noob-achtig gedrag van vele verdedigers in het begin (beetje suicidaal op de muur gaan staan meteen in het begin met 50 aanvallers voor je neus :confused:) en zeer weinig activiteit aan het einde (bijna niemand ging achter de laatst overgebleven aanvallers aan maar bleven in het fort op de bus wachten ofzo :confused::confused:) haalden jullie nog bijna 50 rondes.

Netjes gedaan trouwens, Krokodil!!
 

DeletedUser

Netjes gedaan trouwens, Krokodil!!

Dankje ;)
Maar ik denk dat hier gewoon veel geluk bij komen kijken is.
Wel ben ik meer dan een uur bezig geweest met het fort, dus elke keer een goede plek gezocht. Alleen spijtig dat ik de laatste vluchteling niet kon volgen, maar gelukkig stonden er nog spelers op de torens.
 
Bovenaan