• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verdediging Fort Buffalow

Vanavond om 20:38 wordt --Fort Buffalow-- aangevallen door VSW. Graag iedereen helpen verdedigen zodat we die VSW leden de pan in kunnen hakken!.

Namens Silver Temple en de Buffalow steden bij voorbaat dank.
 

DeletedUser5740

ik ben er al in de aanval

jullie gaan er aan leones
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Vanavond om 20:38 wordt --Fort Buffalow-- aangevallen door VSW. Graag iedereen helpen verdedigen zodat we die VSW leden de pan in kunnen hakken!.

Namens Silver Temple en de Buffalow steden bij voorbaat dank.

dus nee :rolleyes:
 

DeletedUser488

Vanavond om 20:38 wordt --Fort Buffalow-- aangevallen door VSW. Graag iedereen helpen verdedigen zodat we die VSW leden de pan in kunnen hakken!.

Namens Silver Temple en de Buffalow steden bij voorbaat dank.

dus nee :rolleyes:
Of misschien wel, en komen ze er gewoon niet voor uit :rolleyes:
 

DeletedUser

Vanavond om 20:38 wordt --Fort Buffalow-- aangevallen door VSW. Graag iedereen helpen verdedigen zodat we die VSW leden de pan in kunnen hakken!.

Namens Silver Temple en de Buffalow steden bij voorbaat dank.

dus nee :rolleyes:

ik zit in silver temple -.- maar OBD is toch tegen VSW dus ik dacht gaat heel OBD dan helpen verdedigen en wordt het dan OBD vs VSW
 

DeletedUser

voor iedereen die helpt we gebruiken de premium tacktiek uit wereld3
 

DeletedUser

Ik kan niet helpen omdat ik net uit de stad ben, anders had ik zeker geholpen.
 

DeletedUser

Ik doe aanval,maar ik heb me vergist.

We gaan ons dringend moeten verzetten tegen VSW,ze gaan heel The West overnemen.Jammergenoeg heb ik me vergist,maar vanaf nu doe ik mee TEGEN VSW.
 

DeletedUser

Ik doe aanval,maar ik heb me vergist.

We gaan ons dringend moeten verzetten tegen VSW,ze gaan heel The West overnemen.Jammergenoeg heb ik me vergist,maar vanaf nu doe ik mee TEGEN VSW.

Als je echt achter je principes staat kan je ook niet meedoen aan het fortgevecht als je als aanvaller staat ingeschreven.
Zo help je hen niet en maak jij geen winst dus veranderd er eigenlijk niets.
 
Bovenaan