• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verdediging Fort Buffalow

DeletedUser

Elvis je moet me toch leren hoe je zo lang overleefd:p

Netjes gedaan in de aanval en zoals freewilly zei het is op deze manier onmogelijk om al aanvaller te winnen.
 

DeletedUser

Elvis je moet me toch leren hoe je zo lang overleefd:p

Netjes gedaan in de aanval en zoals freewilly zei het is op deze manier onmogelijk om al aanvaller te winnen.

Telkens achter een muur gaan staan. Dat is niet zo moeilijk. Het nadeel daar van is dat je ook niemand kunt raken....
 

DeletedUser

en toch is het hem gelukt om 3375 schade toe te brenge

Je kan door de poort vooraan schieten en als je dan een beetje slim bent op het gebied van plaatsing kan je goeie resultaten boeken met minimale schade op te lopen...

Maar ik kan je natuurlijk niet alles leren :p
 

DeletedUser

Je kan sowieso veel mensen raken zonder geraakt te worden. Als er maar andere mensen voor je staan hè....:)
 

DeletedUser488

Het is wel weer gebleken dat aanvallen onmogelijk is.
Ondanks verschrikkelijk noob-achtig gedrag van vele verdedigers in het begin (beetje suicidaal op de muur gaan staan meteen in het begin met 50 aanvallers voor je neus :confused:)
Om nog maar te zwijgen over het geweldig noob-achtig gedrag van sommige aanvallers... inclusief dat van mezelf... :o
 

DeletedUser

Let wel, noob-achtig gedrag kun je niet altijd wat aan doen.
Als je over de muur wil dan moet je geluk hebben dat er geen aanvallers in de buurt zijn, omdat je ALTIJD 1 ronde op de muur blijft staan (net geleerd van Karthan). Het viel me al op dat je er niet snel over heen kan maar nu wet ik dus waarom. Daarnaast sta je soms ergens kwetsbaar en komen er nog meer belagers aan, en dan gaat opeens iedereen voor je staan en beletten ze je weg te lopen. Dan ben je dus een levend schild en krijg je ook de volle laag...


Respect voor Materialgirl trouwens die hier 4824 schade toebracht.
Een wilde cowgirl zeg....;)
 

DeletedUser

Let wel, noob-achtig gedrag kun je niet altijd wat aan doen.
Als je over de muur wil dan moet je geluk hebben dat er geen aanvallers in de buurt zijn, omdat je ALTIJD 1 ronde op de muur blijft staan (net geleerd van Karthan). Het viel me al op dat je er niet snel over heen kan maar nu wet ik dus waarom. Daarnaast sta je soms ergens kwetsbaar en komen er nog meer belagers aan, en dan gaat opeens iedereen voor je staan en beletten ze je weg te lopen. Dan ben je dus een levend schild en krijg je ook de volle laag...


Respect voor Materialgirl trouwens die hier 4824 schade toebracht.
Een wilde cowgirl zeg....;)

Bedankt! Tja ik dacht, laat ik ook eens wat in het wild schieten.. :D
Maar was een mooi gevecht zeg...
 

DeletedUser5512

ja ik had er maar 80 en viel snel flauw zat ook bij de aanvallers
 
Bovenaan