• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Veranderingen aan fortgevechten

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

DeletedUser

Ik ruik iets dat groter dan koeiestront is...... het is walvisstront.
Jullie zijn trouwens wel hilarisch bezig WH en hood :p Een extra reden voor mij om af en toe eens het forum te checken.

OT: Leuke update.
 

DeletedUser15127

Aaaaand, we zijn offtopic.

Jammer.
-Maar dan ga ik ook door: Leones als CM!
-Broeken zijn wél goed! (want warm)(riemen helpen)(w10 is wél leuk).
-maxysaus is is een pro! (ik hoop dat hij me nooit aan gaat vallen :o ).
-Marco is actief, de lucht is groen en het gras is blauw...
 

DeletedUser

Je blijft een baas hoodje :p

OT: Is er eigenlijk al meer bekent over custom maps?
 

DeletedUser4007

heeft het gekkenhuis een open dag ofzo?
dat ze allemaal hier zitten ? :blink:
 

DeletedUser15127

heeft het gekkenhuis een open dag ofzo?
dat ze allemaal hier zitten ? :blink:

Gekken?
Ik hoop dat je mij daarmee alleen bedoelde, want als je aan sjaan komt kom je aan mij hè, Mastadont?

Maar jij hebt recht van spreken, jij hebt meer dan 1000 postings, een echte mastodont (zie je waar je je eigen naam verkeerd gespeld hebt? )

Laat me raden, jij speelde al vanaf dat je alleen een hoed en een sjaal kon dragen hier, en daarom is alles wat nieuw is eng & erg nu. (Vooral de forten!!)
 

DeletedUser6377

Gekken?
Ik hoop dat je mij daarmee alleen bedoelde, want als je aan sjaan komt kom je aan mij hè, Mastadont?

Maar jij hebt recht van spreken, jij hebt meer dan 1000 postings, een echte mastodont (zie je waar je je eigen naam verkeerd gespeld hebt? )

Laat me raden, jij speelde al vanaf dat je alleen een hoed en een sjaal kon dragen hier, en daarom is alles wat nieuw is eng & erg nu. (Vooral de forten!!)

spreken is zilver maar zwijgen is goud.

maxy
 

DeletedUser

Gekken?
Ik hoop dat je mij daarmee alleen bedoelde, want als je aan sjaan komt kom je aan mij hè, Mastadont?

Maar jij hebt recht van spreken, jij hebt meer dan 1000 postings, een echte mastodont (zie je waar je je eigen naam verkeerd gespeld hebt? )

Laat me raden, jij speelde al vanaf dat je alleen een hoed en een sjaal kon dragen hier, en daarom is alles wat nieuw is eng & erg nu. (Vooral de forten!!)
ik zit over de 2k en ik denk dat ik begon net voor of net na de invoering van forten :p

edit: bijna 3k :p
 

DeletedUser6377

als jij nou eens voor goud ging zouden veel mensen dat wel fijn vinden denk ik.

Dit is precies waarom het zo vervelend is dat mijn forumaccount is verbannen (zonder reden overigens). Jij doelt op mijn compagnon, wiley, heb ik zo het vermoeden. Ik ben pas weer sinds enkele dagen na een lange tijd van afwezigheid op het forum. Helaas gedwongen via dit account door die ban.

Nu is het geheel offtopic dus ik denk dat hier zo een slotje op kan?

maxy
 

DeletedUser4007

Gekken?
Ik hoop dat je mij daarmee alleen bedoelde, want als je aan sjaan komt kom je aan mij hè, Mastadont?

Maar jij hebt recht van spreken, jij hebt meer dan 1000 postings, een echte mastodont (zie je waar je je eigen naam verkeerd gespeld hebt? )

Laat me raden, jij speelde al vanaf dat je alleen een hoed en een sjaal kon dragen hier, en daarom is alles wat nieuw is eng & erg nu. (Vooral de forten!!)

pff ik sta altijd zo ver mogelijk vooraan als er wat nieuws komt.
dat houdt het spel interessant, stil staan is achteruit gaan

en mijn naam is niet afgeleid van het olifantje, eerder een toevalligheidje bij het ontstaan van de naam ;)

dan komen we bij jouw aan.
je bent niet productief, niet informatief , je loopt alleen te zeuren en te jammeren.
dus eigenlijk niet eens boeiend genoeg om op te reageren.
maar goed, ik discrimineer niet, en doe het daarom gewoon:laugh:
 

Deleted User - 308552

Ok, ik zal eerlijk zijn, de afgelopen pagina's waren hilarisch. Maar kunnen we weer terug on topic?
 

DeletedUser

@ omofagia . . . ik snap het ook niet hoor :blink:
@ moderators . . . . komop met die "like" button :D

On topic . . .
In de aankondiging staat:
"Consequenties
Over het algemeen zal levenspunten nog steeds de belangrijkste vaardigheid zijn voor fortgevechten. Dit is niet veranderd, maar spelers met goede vaardigheden zullen merken dat ze iets beter presteren. De aanpassing die het meest zichtbaar is zal de verhoogde schade zijn voor deze spelers."

Als dat het enige is dan valt het allemaal mee, van mij mogen de skills nog wel iets meer meewegen ;)
 

Deleted User - 308552

Mee eens. Ik hoopte eigenlijk ook op een procentuele reductie van schade zodat je als puur skill-speler meer dan 50% schade zou reduceren, dat zou best wel epic zijn.
 
Met die nieuwe set (dunno wat naam was maar die witte rommel) en de bijhorende wapenset geven samen tegen de 100 leiderschap (en 0 lp!!) en +85 schade, dat is al een serieus begin als je ook nog circusbuffs gaat gebruiken ;)
 

DeletedUser14421

2 keer sectorbonus, dus enkel de hoogste telt denk ik

==> hele sector +50 schade
 
Bovenaan