• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Veranderingen aan fortgevechten

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

DeletedUser12045

Enige info die ik mis, is hoe schadebuffs gaan werken. Tellen ze in de formule of worden ze achteraf opgeteld?
 

Deleted User - 308552

Ik vind de exacte werking van de weerstand ook wel interessant :)
 

DeletedUser

Mensen kom maar op met een build voor mij :p
Ik vind het wel mooi zo'n nieuwe formule :)
 
Even een vraagje. Ik heb er al veel mensen over horen praten, maar een officiële bevestiging nog nooit gehad. Krijgen we een reskil drankje of een opdracht die de fg vaardigheden reset (wat ik wel eerlijker vind), om onze build aan te passen aan de nieuwe fg formule?

Misschien dat Marco, een mod, of iemand die het zeker weet kan vertellen

En mijn mening over de nieuwe formule. Ik ben nu een paar gevechten meegedaan en naar mijn idee heeft lp echt nog steeds teveel invloed. De partij met de meeste lp blijft gewoon winnen, skills of geen skills. Ik denk dat de formule nog meer moet worden aangepast om lp nog zwakker te maken
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4468

Als de weerstand volgens de formule 10 is krijg je bij elke hit 10 schade minder dan wanneer de weerstand 0 is. Puur LP wint nog steeds :p

Ik wist niet of de uitkomst een percentage of het aantal gereduceerde schade was:)
 
Even een vraagje. Ik heb er al veel mensen over horen praten, maar een officiële bevestiging nog nooit gehad. Krijgen we een reskil drankje of een opdracht die de fg vaardigheden reset (wat ik wel eerlijker vind), om onze build aan te passen aan de nieuwe fg formule?

Op colorado.net is deze update als test al doorgevoerd, en daar zijn alle reskilldrankjes in de shop met 50% afgeprijsd.
Natuurlijk geen garantie voor hoe het hier zal verlopen.
 
Op colorado.net is deze update als test al doorgevoerd, en daar zijn alle reskilldrankjes in de shop met 50% afgeprijsd.
Natuurlijk geen garantie voor hoe het hier zal verlopen.

Bedankt! Ik hoop dat ze ook zo iets hier zullen doen, om alle Fg'ers de mogelijkheid te geven zich aan te passen aan de nieuwe formule.
Persoonlijk had ik liever gezien dat er een opdracht zou komen die alleen de fg vaardigheden reset, net zoals een tijdje geleden toen de duelformule werd aangepast en alleen de duelvaardigheden werden gereset. Nu kunnen ook de niet-fg'ers ervan meeprofiteren
 
Bedankt! Ik hoop dat ze ook zo iets hier zullen doen, om alle Fg'ers de mogelijkheid te geven zich aan te passen aan de nieuwe formule.
Persoonlijk had ik liever gezien dat er een opdracht zou komen die alleen de fg vaardigheden reset, net zoals een tijdje geleden toen de duelformule werd aangepast en alleen de duelvaardigheden werden gereset. Nu kunnen ook de niet-fg'ers ervan meeprofiteren

op deze manier hopen ze nog wat geld te verdienen via nuggets voor de reskilldrankjes;)
 
Had het nog niet eens gezien... Op beta is er nu een opdracht die alleen de fg vaardigheden reset. Dus dat zijn: mikken, uitwijken, stamina, verschuilen, leiderschap en levenspunten. Ik denk dat die mogelijkheid ook op de normale werelden komt.
 
Had het nog niet eens gezien... Op beta is er nu een opdracht die alleen de fg vaardigheden reset. Dus dat zijn: mikken, uitwijken, stamina, verschuilen, leiderschap en levenspunten. Ik denk dat die mogelijkheid ook op de normale werelden komt.

Awesome!
En echt stom dat het totale lp is, soldatenbonus --> minder waard. Bespaart je gewoon klein aantal vp's. Laat ze mijn leiderschapsbonus maar wat upgraden dan :D
 
heeft/weet iemand een site met een calculator voor de nieuwe fort skills??? ander maak ikzelf even een exel bestandje om me t ekunnen rekenen
 

DeletedUser6377

Bedankt! Ik hoop dat ze ook zo iets hier zullen doen, om alle Fg'ers de mogelijkheid te geven zich aan te passen aan de nieuwe formule.
Persoonlijk had ik liever gezien dat er een opdracht zou komen die alleen de fg vaardigheden reset, net zoals een tijdje geleden toen de duelformule werd aangepast en alleen de duelvaardigheden werden gereset. Nu kunnen ook de niet-fg'ers ervan meeprofiteren

Is toch totaal onzinnig? Alsof jij als fg'er meer moet doen voor je build dan een duellant of bouwer....
Is juist goed dat het voor iedereen beschikbaar is; het stimuleert wellicht mensen om weer fg's mee te doen aangezien het weer om skills zal draaien!
 

DeletedUser15117

Awesome!
En echt stom dat het totale lp is, soldatenbonus --> minder waard. Bespaart je gewoon klein aantal vp's. Laat ze mijn leiderschapsbonus maar wat upgraden dan :D

Tja, of je schade gaat met 10 omhoog en de schade op jouw met 3 omlaag of je hebt bijna 2x zoveel lp. Jij mag kiezen.

OT: ik had graag gezien dat de hits veel meer variatie hadden. Dat je gewoon 50 op iemand kan raken met gg ofzo (die uiteraard meer dan 150 lp heeft).
 
Bovenaan