DeletedUser16362
Die tijd, dat je gewoon full stamina/schuilen kon skillen omdat weerstand builds nog relevant waren, ik mis dat wel :unsure:
Door de 'upgrade' update waardoor het mogelijk is geworden om wapens te upgraden waardoor ze meer schade krijgen heeft dit echter vrijwel geheel de grond in geboord. Je moet erg je best doen om aan 250/300 weerstand te komen als je hier echt voor gaat, terwijl de gemiddelde schade in een fg nu rond de 350/400 ligt (crits buitengelaten, correct me if iam wrong).
Hierdoor is de huidige weerstandsformule gewoon simpelweg achterhaald, en niet meer relevant. En hierbij stel ik dan ook voor om die formule ook te updaten, zodat de grofweg te halen weerstand wat meer wordt aangepast aan de huidige wapenschades. (liggen gok ik, zo'n 20/30% hoger gemiddeld)
Ik ben zelf voorstander van de upgrades geweest, maar dit moet er in mijn ogen niet voor zorgen dat dit een ander spelelement (in dit geval de fg weerstandsbuilds) inrelevant maakt.
Door de 'upgrade' update waardoor het mogelijk is geworden om wapens te upgraden waardoor ze meer schade krijgen heeft dit echter vrijwel geheel de grond in geboord. Je moet erg je best doen om aan 250/300 weerstand te komen als je hier echt voor gaat, terwijl de gemiddelde schade in een fg nu rond de 350/400 ligt (crits buitengelaten, correct me if iam wrong).
Hierdoor is de huidige weerstandsformule gewoon simpelweg achterhaald, en niet meer relevant. En hierbij stel ik dan ook voor om die formule ook te updaten, zodat de grofweg te halen weerstand wat meer wordt aangepast aan de huidige wapenschades. (liggen gok ik, zo'n 20/30% hoger gemiddeld)
Ik ben zelf voorstander van de upgrades geweest, maar dit moet er in mijn ogen niet voor zorgen dat dit een ander spelelement (in dit geval de fg weerstandsbuilds) inrelevant maakt.