• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Veldslagen (2)

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 38 77,6%
  • Nee

    Stemmen: 11 22,4%

  • Totaal aantal stemmers
    49
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Ik vind het een goed idee! 5/5! gek dat het gemiddelde 3/5 is! Er zitten vast een paar grappenmakers bij die geen reden willen geven waarom ze het een slecht idee vinden...

Ik gaf 1 ster, ik heb geen zin men computer een half uur over te laten doen omdat er 1000 mensen tegelijk een veldslag doen
 

DeletedUser

Ik heb nog een idee. Je kan ook doen dat je kan gokken op de gene die wint. Als je wint krijg je je dubbele inzet terug. Als je verliest ben je je geld kwijt.
 

DeletedUser

lijkt me niet realistisch, dat deden ze vroegen ook niet.

maar het idee van de veldslag is goed.
 

DeletedUser

4/5 heel leuk idee maar wel heel moelijk te verwezelijken en heel veel slome pc's
 

DeletedUser

lijkt me niet realistisch, dat deden ze vroegen ook niet.

maar het idee van de veldslag is goed.

Waarom niet? In het wilde westen gokte ze juist om alles. Waarom hier niet om? Ik heb trouwens nog wat printjes voor dat gokken gemaakt.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

leuk idee, maar, let wel op, op de engelse zijn ze een pak strenger als hier, (eigen ervaring :p).
 

Deleted User - 308552

Even over het gokken, laten we daar later over nadenken :D Eerst maar dit idee er door krijgen :o

---

Voor. Zoiets had ik trouwens al wel is bedacht alleen dan met een geheel nieuwe wereld. Dit is inderdaad beter. Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Ik zal ff een plaatje maken hoe de kaart voor een veldslag het beste is.

Edit:

Misschien moet de map iets groter maar dit lijkt mij wel goed.

Dat met die bosjes, daar zat ik ook over na te denken, misschien kunnen we daar mee verder werken :)
 

DeletedUser

Ja. Er kunnen er denk ik nog wel wat meer bij.

Maar verder over die veldslagen. Moet je gewoon een groep kiezen of wordt je ingedeeld? Anders krijg je het probleem dat iedereen 1 groep kiest en het 100 tegen 10 is. Misschien de regel dat een groep niet met meer dan 15% in de meerderheid mag zijn. Voorbeeld: 100 tegen 115 mag, 100 tegen 120 niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Maar de map zou ook een stuk groter moeten worden lijkt me... :blink:
Bij een fortgevecht is het (als ik me niet vergis) 35x24 "staplaatsen", bij een veldslag moet dat minstens allebei verdubbeld worden, maar dan wordt het een enorm geklooi op het scherm, dan ziet het er namelijk te klein uit. Wat we zouden kunnen doen is een meebewegende map, maar dat zou weer een geklooi voor oudere computers worden (ik spreek (helaas) uit ervaring).
 

DeletedUser

Dat gaat zeker niet lukken. Het is wel een idee dat je bij instellingen kan instellen dat je een bewegende map hebt. Dan kan je met je oude computer die functie gewoon uitschakelen.

Edit: Ik heb de map gewoon even verdubbeld.


Misschien is de oplossing gewoon een scrol balkje ernaast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Geen probleem :)
en nu over de mapgrootte, is 70x48 overdreven? (Vast niet :D)
 

DeletedUser

Misschien wel ja... moet ik ff naar kijken. Alleen heb ik nu geen tijd. Maarreh... misschien optie om de grote van de map af te laten hangen van het aantal spelers die mee doet? Ik ga trouwens... doei :cool:
 

DeletedUser

Je kan ze ook gewoon van boven naar onder laten komen i.p.v. van links naar rechts. ;)
 

DeletedUser

dit idee is er al vaker geweest. volgens mij hebben we hem ook al een keer voorgesteld op het engels forum, alleen daar kwam uit dat hij daar ook al vaker voorgesteld was.

zelf vind ik het erg leuk, en zou ong. 1x in de maand doen. als je het te vaak doet is de lol er snel af.
 
Bovenaan