• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

valentijns opdracht ;)

DeletedUser

Kan je de 3 boeketten dit jaar weer vinden, als je die vorig jaar ook al hebt gevonden ?
 

DeletedUser

Ja, maar hoor van meer dat het niet lukt.
Dus zal wel niet kunnen.
 

Deleted User - 36202

Hoe ben je daar zo zeker van trib? Heb al 15x 15 min gezocht, tevergeefs.

Hoor ook van meerdere mensen dat ze niks hebben gevonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Nou, het kan aan v1.35 liggen, maar op 1.35 is dit mogelijk.
Heb pas nog een 2-tal berichtjes gezien met vorig jaar en nu.

mssn een bug op de beta haha :D
 

DeletedUser6982

Kan iemand een heldere uitleg geven hoe het verkrijgen van de levenspunt in zijn werk gaat?
Moet je zelf rozen aanhebben als je iemand aanvalt, moet je iemand aanvallen die rozen aanheeft, of moet je beiden rozen aanhebben als je iemand aanvalt(en dan annuleert)?
Wat gebeurt er als iemand jou aanvalt terwijl je rozen draagt? En als je geen rozen draagt?
 

DeletedUser

Je moet allebei rozen dragen en je kunt het duel afmaken maar volgens mij kan je hem ook annuleren.
 

DeletedUser14786

je kan het duel idd gewoon starten en dan gelijk weer afbreken
 

DeletedUser

Ik heb vandaag het boeket gehaald.
Toen wilde ik iemand duelleren met boeket.
Die aanval heb ik afgebroken maar nu is mijn boeket weg.
Ik weet niet of dit normaal is.
 

DeletedUser

Rozenduel

Even een vraagje:
Op wereld 5 heb ik vorig jaar al 3x met een bos rozen gedueleert en die vaardigheid op lp gekregen en de ervaring.
Kan ik dat dat jaar weer krijgen???

(Heb al een paar keer bessen geplukt maar ik vond niks:((
 

DeletedUser8307

Je kan dit jaar ook dit weer doen, maar je moet niet de kortste arbeidstijd selecteren.
 

DeletedUser

Je kan dit jaar ook dit weer doen, maar je moet niet de kortste arbeidstijd selecteren.

Geloof er weinig van ;)

Ikzelf heb genoeg bessen geplukt en heb niets kunnen vinden. Ik heb alle drie de boeketten vorig jaar al gevonden, dus ofwel heb ik ongezien veel pech ofwel is het gewoon niet mogelijk. Ik zeg het laatste ;)
 

DeletedUser

Geloof er weinig van ;)

Ikzelf heb genoeg bessen geplukt en heb niets kunnen vinden. Ik heb alle drie de boeketten vorig jaar al gevonden, dus ofwel heb ik ongezien veel pech ofwel is het gewoon niet mogelijk. Ik zeg het laatste ;)

Ik heb met een paar mensen op IRC gesproken, het blijkt dat dit na het 3e boeket ophoud.
Sorry voor de verwarring.
 
Bovenaan