• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

valentijns opdracht ;)

DeletedUser

hey
omdat ik vandaag weinig online ben heb ik niet in alle werelden de ketting
we krijgen die opdracht toch morgen en overmorgen ook eh ???? (en de rozen dinge ;))
 

DeletedUser

De rozen tot de 20ste, dacht ik gelezen te hebben. De ketting waarschijnlijk ook.
 

Deleted User - 36202

Ketting waarschijnlijk alleen vandaag, rozen t/m 20e.
 

DeletedUser

Wat! Alleen vandaag? Ik ben al van 16.00h bezig om een veer te vinden, en ik heb er nog steeds geen! Dan moet ik weer een jaar wachten!
 

DeletedUser1053

Dat is vervelend, maar het was wel al van te voren bekend dat deze opdracht zou komen. Dus de veer had je ook al eerder kunnen zoeken.;)
 

DeletedUser

Dat is vervelend, maar het was wel al van te voren bekend dat deze opdracht zou komen. Dus de veer had je ook al eerder kunnen zoeken.;)

Ik had er niet meer aan gedacht dat het vandaag was :p Ik heb nog 20 minuutjes...

Edit: ok, mijn laatste 10 minuutjes kans op een veer :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik heb de opdracht pas vandaag afgesloten
[report=7580462bce054f554]Verdiende medailles (Je bent geliefd)[/report] (w6 ;))
dus je hebt zeker genoeg tijd :) nu nog de bloemen vinden
ff zeggen wat je moet doen
-start een duel met de rozen in je armen
-de andere moet ook de rozen aanhebben
-breek de duel af
-je krijgt 1 punt op lp en de # ep die je kreeg voor het duel :)

zo eh ?
 

DeletedUser385

kan

of je dueleert eerst met rozen in armen en daarna hij

maar je kan ook al emteen afsluiten
 

DeletedUser

ik heb de opdracht pas vandaag afgesloten
[report=7580462bce054f554]Verdiende medailles (Je bent geliefd)[/report] (w6 ;))
dus je hebt zeker genoeg tijd :) nu nog de bloemen vinden
ff zeggen wat je moet doen
-start een duel met de rozen in je armen
-de andere moet ook de rozen aanhebben
-breek de duel af
-je krijgt 1 punt op lp en de # ep die je kreeg voor het duel :)

zo eh ?

en dan duelleert hij mij als ik mijn rozen aanheb en hij niet, door jou weer 1 punt op levenspunten minder, bedankt.
 

DeletedUser

Geen rozenopdracht

De rozenopdracht heb ik niet gekregen, hoewel ik inmiddels wel de ketting van de liefde in mijn bezit heb. Komt dit misschien omdat ik pas level 29 heb, en de ketting pas gedragen kan worden vanaf level 30?
 

DeletedUser1053

Bij de rozen hoort geen opdracht, je kunt ze gewoon vinden bij het bessen plukken. Dit is nu nog steeds mogelijk (tot de 20e), dus gewoon even bessen plukken en je kunt het nog makkelijk afmaken.;)
 

DeletedUser5512

zeg ehh, ik stond dus bessen te plukken, had al 2 boeketjes gevonden en kreeg de volgende 2 berichten: (zelf heb ik niemand aangevallen of boeketten aangedaan als wapen:(

Valentijnsgroeten gearriveerd
Met bloemen in de hand, heb je svcinc bezocht. Je bent blij dat svcinc er blij mee was! Je hebt samen even gekletst en toen ben je tevreden weer naar huis gegaan.

Je hebt één vaardigheidspunt gekregen bij levenspunten en 170 ervaringspunten.

en een minuut later:
Valentijnsgroeten ontvangen!
Net nu je svcinc wou bezoeken, kwam hij naar jou toe om bloemen te geven. Je hebt hem ook bloemen gegeven, even samen gekletst en toen ben je je eigen weg weer gegaan.

Je hebt één vaardigheidspunt gekregen bij levenspunten en 170 ervaringspunten.

ook allebei m'n boeketjes zijn verdwenen, dit hoort zo? beetje raar vind ik namelijk omdat hij 2 keer mij heeft bezocht
 

Deleted User - 36202

Dat kan gewoon appel, en je boeketjes horen idd te verdwijnen.
 

DeletedUser

Ik heb op 1 wereld alledrie de levenspunten gekregen. Er gebeurt niks speciaals.
 
Bovenaan