• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

-V³- stedengroep

DeletedUser

Lexington-Nautilus-Kwantanamo-Paulumpolum is toch 1 gezamelijke groep? Zo zou je het dan ook kunnen zien met FF, FF 2, FF 3 en FF 4. Dan komen jullie ook een heel eind :)

eigenlijk zijn lexington en kwantanamo een groep,

en nautilus en paulumpolum (P-N) een groep.

Zoals al gezegd wordt kan je dat dus idd zien als 1 BG.

Het grootste verschil is dat wij geen 100 steden in onze groep hebben, maar het hebben van bondgenootschappen met andere zelfstandige steden.
 

DeletedUser9519

Als je eens stad zoekt met weinig BG's moet je zeker naar ons komen. Wij hebben het minste BG's van heel de wereld samen met The Undertaker, Graceland en Kwantanamo. En dit is nog een fort bg ook!

Nautilus en Palumpolum zijn wel vrienden van ons.


Overigens vechten SONUWE en Revolva voor Batite nu.
 

DeletedUser10740

Bij mijn weten vechten SONUWE en REVOLVA voor niemand (bahalve voor hun eigen) en hebben wij ook buiten elkaar geen BG's ;)
 

DeletedUser385

lol?

die sonuwe weet ook niet wat het wil

wie stat er aan kant van undertaker?
 

DeletedUser

even over onze BG's gesproken ja, duelleren tussen de BG's is natuurlijk toegestaan. blijkbaar denken sommige mensen dat dit niet mag?

er zijn natuurlijk wel een paar dingen die niet de bedoeling zijn, hierbij moet je denken aan je bondgenoten vlak voor een fortgevecht duelleren... dat is iets minder handig; en dat is daarom dus wel verboden.

dat was even een opmerking over het 'vrije duelleren' waar een vraag over was;)
 

DeletedUser

Als je eens stad zoekt met weinig BG's moet je zeker naar ons komen. Wij hebben het minste BG's van heel de wereld samen met The Undertaker, Graceland en Kwantanamo. En dit is nog een fort bg ook!

Nautilus en Palumpolum zijn wel vrienden van ons.


Overigens vechten SONUWE en Revolva voor Batite nu.

Hmm dit roep ik uit tot de onzin van de dag. Het feit dat revolva ons een keer helpt ipv dat eeuwige JFA, omdat we een dealtje hadden gesloten, betekent niet dat we ineens bgs zijn geworden...

Daarnaast zijn er heel veel steden met minder bgs. Dc heeft bijvoorbeeld ook maar 2 grote bgs en daarnaast nog een enkele kleine. V3 heeft bijvoorbeeld echt wel mee bgs in totaal dan DC of revolva of sonuwe.

Ik word er persoonlijk een beetje moe van dat JFA de rest van de wereld op ee hoop gooit als ze een keer elkaars kant kiezen of gewoon beide tegen JFA zijn ;)
 

DeletedUser9519

Jullie hebben meer bondgenoten dan wij hebben naar mijn mening? Of jullie opkomst per stad is wel héél groot bij een fortgevecht.
 

DeletedUser

Lang niet alle opkomst komt van bondgenoten he. Dr zijn nu eenmaal ook veel steden waar een anti-JFA-sfeer hangt en ik denk dat jullie daar momenteel last van hebben ;)
 
Bovenaan