• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

-V³- stedengroep

DeletedUser

Hallo allemaal,

De -V³- stedengroep is op zoek naar gemotiveerde en actieve leden. Onze stad heeft heel wat te bieden, zoals ik hieronder zal weergeven:p

* Een actief forum, ons gedeelde forum is een van de actiefste ooit gemaakt:)
* Veel mogelijkheden om mee te doen aan fortgevechten
* Vrij duelleren (niet vlak voor fortgevechten)!

Wat zoeken wij:
* Fortvechters
* Duellanten

Voldoe je hieraan? neem ingame contact op met Fire-wolf, Jacky Lean of Mr.Sjap & Desteney.

De laatste 2 regelen de aanmeldingen voor de opleidingstad, omdat de hoofdstad alweer bijna vol zit:(
 

DeletedUser

kortom: we zijn een gezellige stad waar altijd wel iets te doen is:)
 

DeletedUser9519

We doen in elke belangrijke top mee:
1. Top steden
2. Top duels
3. Top ervaring
4. Top fortvechters

Top activiteit ook natuurlijk :p
 

DeletedUser

Nou, je hoort het:p

Ben jij nou ook zo actief en gezellig als hier wordt aangegeven?? Mail dan naar bovenstaande spelers:D
 

DeletedUser

in -V³-Powerrrr is het ook leuk hoor, niet alleen in Swords :cool:
(maar mis het wel :p )
 

DeletedUser

Nou, je hoort het:p

Ben jij nou ook zo actief en gezellig als hier wordt aangegeven?? Mail dan naar bovenstaande spelers:D

Mogen ze dan ook naar mij mailen?:p

En don wiebah, volgens mij horens ze bij de grootste bg-groep op dit moment ;)
 

DeletedUser

in ieder geval staat -V³-swords nu 1e :D.
met meer dan honderdduizend punten, na het gewonnen fort van vanavond.
 

DeletedUser

Mogen ze dan ook naar mij mailen?:p

En don wiebah, volgens mij horens ze bij de grootste bg-groep op dit moment ;)

Nouja met The Undertaker, Pompalompo ( ofzoiets :p ) en Graceland valt dat nog aardig mee :). Alleen we hebben een vriendschappelijke band met SONUWE dus de leden die komen helpen ons meestal. En wij hun
 

DeletedUser

Nouja met The Undertaker, Pompalompo ( ofzoiets :p ) en Graceland valt dat nog aardig mee :). Alleen we hebben een vriendschappelijke band met SONUWE dus de leden die komen helpen ons meestal. En wij hun

Nou, zal ik ze ff op een rijtje zetten:
Kwantanamo
Lexington
Graceland
The undertaker
Nautilus
Paulumpolum
Sonuwe

Volgens mij is er geen andere stad (behalve de bovengenoemde steden) met zoveel bgs (tenzij je de extreem verouderde lijst van fanta farmers meerekent)
 

DeletedUser

Nou, zal ik ze ff op een rijtje zetten:
Kwantanamo
Lexington
Graceland
The undertaker
Nautilus
Paulumpolum
Sonuwe

Volgens mij is er geen andere stad (behalve de bovengenoemde steden) met zoveel bgs (tenzij je de extreem verouderde lijst van fanta farmers meerekent)

Lexington-Nautilus-Kwantanamo-Paulumpolum is toch 1 gezamelijke groep? Zo zou je het dan ook kunnen zien met FF, FF 2, FF 3 en FF 4. Dan komen jullie ook een heel eind :)
 

DeletedUser

@ hytres, wij hebben geen bg met Sonuwe;)

en @ Donwiebah, je kan heel veel duelleren in onze stad, namelijk iedereen;)
Behalve onze bg's vlak voor een fortgevecht, verder kun je alles doen en laten wat je wilt;) We hebben ook de nr 5 duels in onze stad, dus dat zegt wel wat;)
 

DeletedUser

@ skullman: Volgens mij is het jullie nog niet echt duidelijk dat wij geen BG van Sonuwe zijn, maar je hebt ook wel gelijk. ik wist niet dat dat een groep was.

@ fire-wolf: ik meende toch dat skullman wat anders zei.
 
Bovenaan