• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

userscript tw-pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

nee, leiderschap is ook 2x. leiderschap telt mee in alles, aanvallend en verdedigend. stamina telt mee in alles in de aanval, dus 2x voor aanval, en verschuilen telt voor alles in de verdediging. dus 2x in de verdediging.
 

DeletedUser

nee, leiderschap is ook 2x. leiderschap telt mee in alles, aanvallend en verdedigend. stamina telt mee in alles in de aanval, dus 2x voor aanval, en verschuilen telt voor alles in de verdediging. dus 2x in de verdediging.

Daar zit wat in, leiderschap.
Zo zal ik het denk ik doen.
 

DeletedUser

Fortgevechten: 1x mikken, 1x uitwijken, 2x leiderschap, 2x stamina/verschuilen en 1x levenspunten

Zo zou ik het doen. Alleen rekent het script eigenlijk ook de attributen mee, of alleen de losse vaardigheden?

dit is gewoon precies goed hoe het hier staat .. :rolleyes:
 

DeletedUser9519

Als ik het script van Lekensteyn gebruikt (met google chrome) dan wil het nog wel eens gebeuren dat ik niet op de knop "antwoorden" kan klikken als ik iemand een telegram terug wil sturen. Klopt dat? Als oplossing is er trouwens gewoon vernieuwen.
 

DeletedUser8307

Als ik het script van Lekensteyn gebruikt (met google chrome) dan wil het nog wel eens gebeuren dat ik niet op de knop "antwoorden" kan klikken als ik iemand een telegram terug wil sturen. Klopt dat? Als oplossing is er trouwens gewoon vernieuwen.

Ik heb het met Firefox niet.. :)
 

DeletedUser9519

Ik heb het even getest en het gebeurd altijd als het script aan staat. Nog even voor de duidelijkheid, dit script:
javascript:void(function(){var t=document.createElement('script');t.type='text/javascript'; t.src='http://www.tribetool.nl/thewest/twpro.js?3';document.body.appendChild(t);})();
 

DeletedUser

Ik heb het even getest en het gebeurd altijd als het script aan staat. Nog even voor de duidelijkheid, dit script:
javascript:void(function(){var t=document.createElement('script');t.type='text/javascript'; t.src='http://www.tribetool.nl/thewest/twpro.js?3';document.body.appendChild(t);})();

Hier lukt het gewoon hoor.
Google Chrome 5.0.375.38 (Officiële build 46659) beta

(versieinformatie vind je op about:version, tik dit in de adresbalk)
 

DeletedUser9519

Ik heb deze: Google Chrome 4.1.249.1064 (Officiële build 45376)
Als ik naar jouw versie zoek op internet dan krijg ik veel hits met Mac, dus jij hebt vast een Mac, ik heb een Windows 7.

EDIT: Nu kan het weer wel met het script aan, raar...
 

DeletedUser202

Bij mij werkt het op een of andere manier niet meer...
Ik heb altijd gebruik gemaakt van dit zeer handige script maar toen mijn computer een keer leeg moest heb ik het er niet meer opgezet, vanmorgen had ik besloten om het er weer op te zetten maar hij doet niks meer. Ik maak gebruik van firefox/greasemonkey. Als op de link klik en installeer dan geeft greasemonkey aan dat geen scripts zijn geïnstalleerd maar als ik op gebruikersscripts beheren klik zie ik hem wel staan. In-game zie ook niks van dit script, heb ik iets fout gedaan/vergeten?
 

DeletedUser9519

Het script dat aan het begin van dit topic staat werkt inderdaad niet meer, omdat gar onn gestopt is heeft hij iets gedaan waardoor het niet meer kan ofzo? :confused::confused:

Maarja er is al een ander script, vanaf nu kan je deze gebruiken:
javascript:void(function(){var t=document.createElement('script');t.type='text/javascript'; t.src='http://www.tribetool.nl/thewest/twpro.js?3';document.body.appendChild(t);})();
 

DeletedUser385

p 39

heeft iemand geciteerd

Code:
javascript:void(function(){var t=document.createElement('script');t.type='text/javascript'; t.src='http://www.tribetool.nl/thewest/twpro.js?3';document.body.appendChild(t);})();
 

DeletedUser202

Het script dat aan het begin van dit topic staat werkt inderdaad niet meer, omdat gar onn gestopt is heeft hij iets gedaan waardoor het niet meer kan ofzo? :confused::confused:

Maarja er is al een ander script, vanaf nu kan je deze gebruiken:
javascript:void(function(){var t=document.createElement('script');t.type='text/javascript'; t.src='http://www.tribetool.nl/thewest/twpro.js?3';document.body.appendChild(t);})();

Is het ook mogelijk om deze in greasemonkey te zetten?
 

DeletedUser

zeg, kan iemand nog eens alles op een rijtje zetten wat belangrijk is, en dan op de eerste post plaatsen ?
 

DeletedUser

Vraagje over TW Pro:

Ik gebruik Firefox en kan sinds enkele dagen in mijn inventaris de beste kledij voor te duelleren niet meer opvragen. Als ik de lijst voor beste job-items opvraag (gesorteerd of niet gesorteerd) zie ik alle jobs, maar duelleren (slagkracht) en duelleren (vuurkracht) staat er niet meer tussen.

Nog iemand dit 'probleem'?
En misschien ook iemand meteen een 'oplossing' hier voor?

cheers,
Fin ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan