• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

userscript tw-pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik gebruik zelf bladwijzers als script, werk ook goed ;)
gewoon een link aanklikken als voor script
 

DeletedUser9519

Jup dat doe ik ook, ik gebruik ook maar 1 script. Gewoon die van Lekensteyn.
 

DeletedUser

het is opgelost! hij installeert hem nu weer gewoon! ik durf bijna niet te zeggen hoe het kwam dat hij het niet meer deed. ik had mijn greasemonkey uitstaan!! :o
 

DeletedUser

hey allemaal,

Ik heb even een vraagje, een tijdje terug had ik TW Pro waar voor duelleren en forgevechten bij zat.

Is dat er nog???

Gr. Colinda
 

DeletedUser

hey allemaal,

Ik heb even een vraagje, een tijdje terug had ik TW Pro waar voor duelleren en forgevechten bij zat.

Is dat er nog???

Gr. Colinda

Dat is in de publieke versie nog niet ingevoegd.
In een testversie heb ik ook maximale levenspunten (handig als je snel levens nodig hebt, erg zit wel een bug in met setitems),
duels (aanval, verdediging, 'lopend' [taktiek+imago])
Fort moet nog, tevreden met deze stats:
aanval: mikken, uitwijken, leiderschap, stamina
def: mikken, uitwijken, leiderschap, verschuilen
 

DeletedUser

Hij deed het prima, ik bleef staan en ik hitte ook nog voor een Bouwer.

Ik hoor het vanzelf, jullie doen goed werk, top ik kan niet meer zonder. ;)

Gr. Colinda
 

DeletedUser

met dit script kan je ook je beste fortkleding bepalen, (alleen nog geen duels)

hij is engels als je hem invoert, maar zodra je hem gebruikt wordt hij nl;)


javascript:var rs=document.createElement("script"); rs.setAttribute("type","text/javascript"); rs.setAttribute("src","http://www.westcalc.info/wcjs/wcF.js?123"); rs.setAttribute("id","myremote"); if(document.getElementById("myremote")!=null){ document.body.removeChild(document.getElementById("myremote")) }document.body.appendChild(rs); void (0);
 

DeletedUser

met dit script kan je ook je beste fortkleding bepalen, (alleen nog geen duels)

hij is engels als je hem invoert, maar zodra je hem gebruikt wordt hij nl;)


javascript:var rs=document.createElement("script"); rs.setAttribute("type","text/javascript"); rs.setAttribute("src","http://www.westcalc.info/wcjs/wcF.js?123"); rs.setAttribute("id","myremote"); if(document.getElementById("myremote")!=null){ document.body.removeChild(document.getElementById("myremote")) }document.body.appendChild(rs); void (0);

Momenteel heb ik 1x mikken, 1x uitwijken, 1x leiderschap en 2x stamina/verschuilen (en 0x levenspunten)
Dat script gebruikt 1x mikken, 1x uitwijken, 2x leiderschap en 2x stamina/verschuilen (en 1x levenspunten)

Wat zou een betere configuratie zijn?

Als de formule definitief is zal ik het toevoegen.

Duels (def/ att:(
1x Mikken, 1x Uitwijken en 1x taktiek/imago
Dit is uit het oogpunt van een schutter die geen ervaring heeft met slagkracht.
Willen jullie hier +1x Schieten, en nog een extra slagkracht duel instelling?
Suggesties zijn welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1053

Momenteel heb ik 1x mikken, 1x uitwijken, 1x leiderschap en 2x stamina/verschuilen (en 0x levenspunten)
Dat script gebruikt 1x mikken, 1x uitwijken, 2x leiderschap en 2x stamina/verschuilen (en 1x levenspunten)

Wat zou een betere configuratie zijn?

Als de formule definitief is zal ik het toevoegen.

Duels (def/ att:(
1x Mikken, 1x Uitwijken en 1x taktiek/imago
Dit is uit het oogpunt van een schutter die geen ervaring heeft met slagkracht.
Willen jullie hier +1x Schieten, en nog een extra slagkracht duel instelling?
Suggesties zijn welkom.

Fortgevechten: 1x mikken, 1x uitwijken, 2x leiderschap, 2x stamina/verschuilen en 1x levenspunten

Schietduellanten: 1x Mikken, 1x Uitwijken, 1x schieten en 1x taktiek/imago

Slagkracht: 1x mikken, 1x slagkracht, 1x weerstand, 1x reflex

Zo zou ik het doen. Alleen rekent het script eigenlijk ook de attributen mee, of alleen de losse vaardigheden?
 

DeletedUser

Fortgevechten: 1x mikken, 1x uitwijken, 2x leiderschap, 2x stamina/verschuilen en 1x levenspunten

Schietduellanten: 1x Mikken, 1x Uitwijken, 1x schieten en 1x taktiek/imago

Slagkracht: 1x mikken, 1x slagkracht, 1x weerstand, 1x reflex

Zo zou ik het doen. Alleen rekent het script eigenlijk ook de attributen mee, of alleen de losse vaardigheden?

De attributen worden ook meegenomen.
Zo zal het dan waarschijnlijk worden.
 

DeletedUser

Ik zou levenspunten ook 2 keer mee laten tellen. Die zijn ook erg belangrijk.
 

DeletedUser

klopt, en ik snap eigenlijks niet waarom je stamina en verschuilen voor 2x mee telt? misschien wel als je alleen maar van dat soort gevechten doet (waar je goed in bent dus met veel stamina aanvallend) maar als je gewoon aanvalt en verdedigt dan kun j ehet gewoon als 1 x tellen ..
 

DeletedUser1053

klopt, en ik snap eigenlijks niet waarom je stamina en verschuilen voor 2x mee telt? misschien wel als je alleen maar van dat soort gevechten doet (waar je goed in bent dus met veel stamina aanvallend) maar als je gewoon aanvalt en verdedigt dan kun j ehet gewoon als 1 x tellen ..

Stamina telt in de aanval voor mikken én uitwijken, net als verschuilen in de verdediging. Mikken telt ook mee in de aanval én verdediging, maar daar heb je niets aan omdat je natuurlijk niet kunt aanvallen en verdedigen tegelijk. Het gaat er om wat je op dat moment nodig hebt. Vandaar dat stamina (in de aanval) of verschuilen (in de verdediging) dubbel tellen, ze hebben ook een dubbele functie. :)
 

DeletedUser

owja tuurlijk, sorry. ik had niet goed door waar ik dit neer had gezet, en zat te denken aan de beste verdeling van je vaardigheden bij een fortgevecht.

maar voor kleren klopt het idd wat jij zegt, al zou ik misschien tog lp op 2 doen.
 

DeletedUser1053

Ja 2x levenspunten kan ook, het ligt er maar aan of je voor het fortgevecht gaat slapen of niet om lp bij te tanken.
 

DeletedUser

Ik zou levenspunten ook 2 keer mee laten tellen. Die zijn ook erg belangrijk.
Levenspunten zijn belangrijk, maar het is toch belangrijker dat jij je accurater schiet, en niet bij elke schietpoging geraakt wordt.

klopt, en ik snap eigenlijks niet waarom je stamina en verschuilen voor 2x mee telt? misschien wel als je alleen maar van dat soort gevechten doet (waar je goed in bent dus met veel stamina aanvallend) maar als je gewoon aanvalt en verdedigt dan kun j ehet gewoon als 1 x tellen ..
Stamina of verschuilen.
Niet allebei.
Stamina/verschuilen telt en voor de verdediging, en voor de aanval zoals is opgemerkt door GreatRene.
 

DeletedUser9519

Bij verdedigen alles 1x behalve verschuilen, die 2x
Bij aanval alles 1x behalve stamina, die 2x.

Dat lijkt mij wel het eerlijkste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan