• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

en waarom staat er bij sommige dingen (zoals de voetbalfanpet)
(Unknown translation for 'Experience from jobs, duels and fort battleserience from jobs, duels and fort battles')
Is het makkelijker om dat te noteren in het Engels dan het gewoon te vertalen?
 
Volgens mij staan de skills van de rugbyhelm op de voetbaltas aangekondigd, en de skills van de rugbykleding staan nu op de rugbyhelm.
Kan dit aangepast worden? :)
 
Kunnen we de Michael, Behan en Brocius paardsets dit jaar in de kerstzakjes verwachten?
Of is dit de enige mogelijkheid om ze te krijgen?
 
Waarschijnlijk zeggen ze nu van niet waardoor men koopt en vervolgens toch nog in het zakje steken.
Kortom maakt niet meer uit wat ze zeggen, Cortez en Cortina gingen ook in een sale terugkomen maar ik heb ze toch nog niet gezien.
 
Komen Potloden ook nog in de shop? (Nodig voor voetbal opdracht) Nu enkel met zeer laag percentage te krijgen via 1 dagelijkse opdracht
 
Komen Potloden ook nog in de shop? (Nodig voor voetbal opdracht) Nu enkel met zeer laag percentage te krijgen via 1 dagelijkse opdracht
De potloden zelf niet, daarvoor zijn de blauwe en rode kaarten aan de shop toegevoegd.
Of je moet even rondvragen en kijken of je de potloden van iemand anders kan kopen.
 
De potloden zelf niet, daarvoor zijn de blauwe en rode kaarten aan de shop toegevoegd.
Of je moet even rondvragen en kijken of je de potloden van iemand anders kan kopen.


Dat klopt, maar het percentage is zo klein, je krijgt ook een heleboel dingen zoals actiepunt en levenspunt producten.
Al gedaan maar tot op heden geen succes :)
 
"IJzeren kistje bevatte een verkeerd voorwerp
Het voorwerp wat hier niet in hoorde is verwijderd en het voorwerp wat er wel in hoort is toegevoegd."

Welk voorwerp is dit, en door welke is deze vervangen? Volgens mij heb ik dit gekregen namelijk :p
 
"IJzeren kistje bevatte een verkeerd voorwerp
Het voorwerp wat hier niet in hoorde is verwijderd en het voorwerp wat er wel in hoort is toegevoegd."

Welk voorwerp is dit, en door welke is deze vervangen? Volgens mij heb ik dit gekregen namelijk :p
[Instructie: reistas maken] zit er nu nog in. Dat moet [Instructie: met edelstenen versierd zadelstuk maken] zijn.

Mocht je die eerste inderdaad hebben, kan je op die wereld een support bericht sturen. Dan kunnen we ze voor je omruilen.
 
Bovenaan