• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
Sjeesje
Reactiescore
189

Laatste activiteit Berichten Over mij

• Sjeesje
      Sjeesje reageerde op het bericht van ivvi in het topic Migratiepoll met Leuk Leuk.
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op topic Migratiepoll.
      is er in de tussentijd al iets met de resultaten van de poll(s) gedaan? Zijn er alvast enige vooruitzichten voor de .nl server?
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op het bericht van ancoonbar in het topic Updates discussietopic met Leuk Leuk.
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op het bericht van ivvi in het topic Migratiepoll met Leuk Leuk.
      Je speelt al lang genoeg om te weten dat willen en kunnen voor devs geen verschil maakt. Het enige waar wij als community enigszins...
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op het bericht van Kleiduif. in het topic Rondvraag migratie met Leuk Leuk.
      Dit is zeker niet om kosten te drukken. Uiteindelijk is deze poll er gekomen omdat ik van meerdere personen heb gehoord dat hier...
    • Sjeesje
      Er zijn vermoed ik genoeg spelers die je niet vaak hoort die geen baat hebben bij migratieroutes naar .net (of .de). Questers...
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op het bericht van Nehemiah in het topic Migratiepoll met Leuk Leuk.
      Er zijn nog geen concrete plannen voor een migratie van .nl naar .net. Echter behoort dit wel tot de mogelijkheden voor de toekomst. Dit...
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op het bericht van ancoonbar in het topic Migratiepoll met Leuk Leuk.
      Lijkt mij ook, ff 2 concrete voorbeelden van hoe het nu met Deens gaat en dus ook met Nederlands kan, mocht het gebeuren. Op de...
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op topic Migratiepoll.
      First of all ben ik super tevreden dat er eindelijk een poll rondgaat in het spel over dit topic (iets wat ik jaren geleden in een...
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op het bericht van Lily of the Valley in het topic Ideeën speed/eventservers met Leuk Leuk.
      Hallo allemaal, Op de huidige eventserver komen er allerlei ideeën voorbij voor een volgende speedserver. Deel deze hier, zodat we hier...
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op het bericht van ancoonbar in het topic Ideeën speed/eventservers met Leuk Leuk.
      Een Burgeroorlogachtig FG event was 2e in de poll van tijdje terug. Dat is altijd wel een goede.
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op het bericht van Waika in het topic Ideeën speed/eventservers met Leuk Leuk.
      Het idee kwam om een FG server te maken, waarbij je net zoals Trails of Tears met opdrachten werkt. Opdrachten die bijv. voor kunnen komen:
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op het bericht van Nehemiah in het topic Oktoberfeest is hier! met Leuk Leuk.
      Hallo allemaal! Het jaarlijkse Oktoberfeest is weer begonnen! Tijd voor bier, Duitse braadworsten en... fortgevechten! Daarom zullen...
    • Sjeesje
      Sjeesje reageerde op topic Naam nieuwe wereld.
      Hopelijk gaat de opening van deze wereld gepaard met het officieel sluiten van Arizona (wat net zoals Colorado weer eeuwen lijkt aan te...
  • Laden…
  • Laden…
Bovenaan