• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Sjeesje

  1. Sjeesje

    Rondvraag migratie

    quid?
  2. Sjeesje

    Migratiepoll

    is er in de tussentijd al iets met de resultaten van de poll(s) gedaan? Zijn er alvast enige vooruitzichten voor de .nl server?
  3. Sjeesje

    Migratiepoll

    First of all ben ik super tevreden dat er eindelijk een poll rondgaat in het spel over dit topic (iets wat ik jaren geleden in een uitgebreide post reeds geopperd had), deze is inderdaad vrij simpel maar hopelijk is dit hetgeen dat de bal laat rollen. Ik vrees dat migratie binnen de .nl server...
  4. Sjeesje

    Naam nieuwe wereld

    Hopelijk gaat de opening van deze wereld gepaard met het officieel sluiten van Arizona (wat net zoals Colorado weer eeuwen lijkt aan te slepen) en het openen van nieuwe migratieroutes met oog op een aangenamere speelomgeving. Dat is wat op de speed momenteel het meest besproken topic is, hoe...
  5. Sjeesje

    Eventwereld 2022

    Mijn voorkeur gaat net zoals de meerderheid uit naar nummer 1 en 3. Ik ben heel benieuwd naar de details en de uitwerking van nummer 3 en het ziet er veelbelovend uit, dus laat maar komen!
  6. Sjeesje

    Laat je horen!

    Heel fijn om te lezen dat er getracht wordt terug wat activiteit te injecteren in het .nl servertje. Thanks alvast voor de tijd die jullie hier in zullen investeren, het wordt geapprecieerd. Voor nl12: - Burgeroorlog (2 teams tegen elkaar) - 10 v10 fg competitie - dat ene concept van genaamde...
  7. Sjeesje

    Feedback Onafhankelijkheidsdag evenement 2022

    Omdat er wordt gevraagd naar zaken die de activiteit zouden kunnen bevorderen? Iets dat vroeger vanzelfsprekend was, iets wat op andere servers allemaal wel kan? Haal je kop uit het zand, er wordt simpelweg iets gevraagd wat perfect mogelijk is. Ze worden er voor betaald, zij het in nuggets...
  8. Sjeesje

    Feedback Onafhankelijkheidsdag evenement 2022

    Komt er op .nl ook iets van fortgevechten gerelateerd aan onafhankelijksheidsevenement? Indien je geen idee hebt wat mogelijk is, kopieer dan wat ze bij .Net of beta doen
  9. Sjeesje

    Migratie routes

    Maar het verschil is nog schrijnender met .nl. Bij .dk werd er actief ingespeeld door het modteam door het gebrek aan spelers. Er werden evenementen georganiseerd (met mooie rewards), er waren NPC's om fortgevechten aan te vullen. Hier is er nu eens helemaal niets, je mag al van geluk spreken...
  10. Sjeesje

    Migratie routes

    Migratieroutes wanneer? Of wachten jullie tot er actie komt vanuit innogames? Jullie zien vast toch ook wel dat de cijfers van .nl werelden barslecht zijn.. we naderen de 2 jaar zonder enige actie op vlak van migratie of zelfs enige poging om activiteit op werelden te verhogen. Gelukkig hebben...
  11. Sjeesje

    Feedback NL12 Spring Jobs

    1 evenement op een jaar moet toch meer dan haalbaar zijn? Er zijn al redelijk wat concepten geweest en redelijk wat voorstellen, kunnen die niet integraal overgenomen worden? Het hoeft ook geen evenement van een maand te zijn.. Het is niet dat er zoveel in de updates kruipt of laat staan support...
  12. Sjeesje

    Feedback NL12 Spring Jobs

    Wanneer wordt er nog eens iets georganiseerd op .nl?
  13. Sjeesje

    Feedback Paasevenement 2022

    bump
  14. Sjeesje

    Feedback Paasevenement 2022

    Dan lijkt het mij een hele waardeloze winnaarsset :p Fg stats en amper damage, de weerstandbonus is ook niet waw Het enige waarop zo'n set dan nog kan terugvallen is een hoge vindkans, maar ook dat valt uiterst tegen. Zelfs geen speedbonus Succes aan de personen die hier geld gaan aan uitgeven..
  15. Sjeesje

    Updates discussietopic

    Heujj topsale. 2 sets die elke actieve speler intussen wel al compleet zal hebben. Zomergeest is op zich niet slecht.. Waarom altijd dezelfde sets opnieuw uitbrengen? De enige verrassing is om hulpchef niet te zien. Breng eens wat nieuws dat niet uber slecht of overpowered is.
Bovenaan