• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.74

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Changelog_274.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 27 maart a.s. spelversie 2.74 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.
nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Nieuwe kaartcollecties zijn toegevoegd aan het rondreizend circus!
    Het rondreizend circus zal tussen de 7 en 20 dagen na het paasevent weer tevoorschijn komen op jouw wereld.
  • We misten nog 1 hogere snelheid premium medaille. Je kunt deze bonus medaille nu ook winnen in het rondreizend circus.
  • De voorwerpen van het Paasevent van 2017 zijn toegevoegd aan de zeldzame paaskisten.
  • De Sullyvan set is nu verhandelbaar.
opgeloste_fouten.png

  • De voorwerpen van de John Rofle set hadden niet de juiste afbeelding.
  • Sommige afbeeldingen op de startpagina deden het niet meer.
  • Het vereiste level voor Christophers paradeset zijn verlaagd naar level 10.
  • Het Fotografische apparaat kwam per ongeluk in de shop terecht.
We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Beetje laat maar toch weer fijne update!
 
  • Het Fotografische apparaat kwam per ongeluk in de shop terecht.
Wat dit alleen geweest is dan, geen idee :p
 

DeletedUser15915

  • Het Fotografische apparaat kwam per ongeluk in de shop terecht.
Wat dit alleen geweest is dan, geen idee :p

Op 3 werelden waren mensen die dit doorhadden en er waren volgens mij 6 mensen die ereen hadden gekocht :p
Het was dus erg kleinschalig! :)
 
Het is een speciaal voorwerp voor de Duitse werelden, voor hun maandblad, daar geven ze elk jaar een voorwerp weg of iets dergelijks.
 
Ah, van dat Magazine ook zeker en het Journalisten-set?
Jammer dan dat dat hier niet ook beschikbaar wordt :(
 
Op .nl zijn er geen mensen meer die hem hebben ;) Ze waren namelijk allemaal weer ingenomen.

Wat ik bedoelde was: ik zou willen dat ze op andere servers (niet werelden) dan de Duitse beschikbaar werden, omdat de voorwerpen toch al zijn gemaakt en in de database v.h. spel zitten ;)
 

DeletedUser16476

Wat ik bedoelde was: ik zou willen dat ze op andere servers (niet werelden) dan de Duitse beschikbaar werden, omdat de voorwerpen toch al zijn gemaakt en in de database v.h. spel zitten ;)

Misschien krijg je dat ook wel als je hier ook een maandblad maakt :)
 
"Het rondreizend circus zal tussen de 7 en 20 dagen na het paasevent weer tevoorschijn komen op jouw wereld. "

En is een dag later ook alweer weg :D
 

DeletedUser16623

Al iets bekend wanneer ze het circus weer terug willen brengen?

Het is de bedoeling dat het probleem morgen (maandag) opgelost wordt, dan zou het circus weer geactiveerd worden. Het kan dan alleen zijn dat het een paar dagen duurt voordat het weer zichtbaar is.
 
Het is de bedoeling dat het probleem morgen (maandag) opgelost wordt, dan zou het circus weer geactiveerd worden. Het kan dan alleen zijn dat het een paar dagen duurt voordat het weer zichtbaar is.

Ben benieuwd :) Goed om te zien dat ze het meteen na weekend proberen op te lossen.
 

DeletedUser16249

Er is trouwens ook een nieuwe opdracht, daarin staat ook iets over een circus, weet iemand hier iets over? Ik ben net bij het westelijk kruispunt geweest en daar moest ik bidden, maar verder is alles nu weer blanco, behalve de kist met 3 sloten, geen idee verder hoe ik die moet ontgrendelen, heb alweer e.e.a. geprobeerd wat niet lukte.
 
Er is trouwens ook een nieuwe opdracht, daarin staat ook iets over een circus, weet iemand hier iets over? Ik ben net bij het westelijk kruispunt geweest en daar moest ik bidden, maar verder is alles nu weer blanco, behalve de kist met 3 sloten, geen idee verder hoe ik die moet ontgrendelen, heb alweer e.e.a. geprobeerd wat niet lukte.

Ik heb je een privé bericht via het forum gestuurt ivm die opdracht. Wou het hier niet neerzetten omdat sommige het zelf willen doen en dan is het spoilen niet zo handig.... zeker niet omdat het op het forum minder te verwachten is dan in de chat ofzo.
 
Ik heb ook de kist met 3 sloten, maar weet ook niet hoe aan de sleutels te komen.... iemand die raad kan geven??
 
Bovenaan