• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.45

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_45.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op woensdag 26 oktober a.s. spelversie 2.45 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.​

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Nieuwe event: "Dag van de Doden"
    De Dag van de Doden 2016 viering start op 27 oktober waarbij je gloednieuwe prijzen kunt winnen!

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "Het drie-daagse feest"
    Zoals elk jaar wilt Maria de Dag van de Dood vieren. Dit jaar wilt ze tijd besteden aan een Mexicaanse familie dat onderdeel uit gaat maken van het feest.

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 12 opdrachten die beschikbaar is voor alle spelers die de opdrachtenreeks "Red de Saloon, deel 2" voldaan hebben.
    Je krijgt de prestatie 'Día de los Angelitos' met de titel "La Catrina's hulp" als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "Zomertijd"
    Het is nog steeds zomer in het Wilde Westen! Help Maria met het organiseren van een zomerfeest maar kijk uit want Henry gaat daar mogelijk een stokje voor steken!

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 15 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers van level 120 en hoger.
    Je krijgt de prestatie 'Zomertijd' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • Fort iconen op de kleine kaart
    Fort icoontjes hebben nu afhankelijk van de grootte van het fort verschillende groottes op de kleine kaart.

  • Zwarte wollen muts level vereisten
    De zwarte wollen muts vereist nu level 80 in plaats van 90 zodat de opdracht "Een mans laatste wil" van de opdrachtenreeks "De rechter en de linker hand van de duivel" afgerond kan worden.
opgeloste_fouten.png

  • De Wright brother's set levenspunten bonus klopte niet.

  • Sommige bonussen van de Wheel lock's militaire set klopte niet helemaal. Dit hebben we opnieuw gebalanceerd.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Nice. Een event en twee nieuwe opdrachtenreeksen!
 

Deleted User - 246560

Inderdaad, wanneer is het eens goed..... ....

Ik denk dat het eff too much is voor velen nu zo kort achter elkaar.

Ook is het jammer dat je BV verplicht adventure's moet spelen, terwijl er veel dit niet leuk vinden, kunnen of de hardware het nniet aankan. En wat gebeurd er dan? ergernis van de mensen die wel dit vaak spelen, geskilled zijn. Die branden dan mede spelers af.

En dan de produkten.... LAMP is lastig aan te komen in veel werelden. Oorzaak ligt oa bij het recept, wat moeilijk te krijgen is. Zijn genoeg mensen met een craft level er voor, maar als je het recpet niet hebt........

Fijn hoor als een nieuwe opdrachten reeks wil afmaken.
 

DeletedUser1448

En dan de produkten.... LAMP is lastig aan te komen in veel werelden. Oorzaak ligt oa bij het recept, wat moeilijk te krijgen is. Zijn genoeg mensen met een craft level er voor, maar als je het recpet niet hebt........

Fijn hoor als een nieuwe opdrachten reeks wil afmaken.

Het mag ook niet te gemakkelijk worden... Wat is er dan nog leuk aan?
 
Het mag ook niet te gemakkelijk worden... Wat is er dan nog leuk aan?

Ja tis ook nooit eens goed. Wanneer is het eens goed?

En ja, zo voelt het als je één negatieve comment geeft en direct iedereen generaliseert, bedankt Elvis en LoverX! Uiteraard kan ik nog wat meer positiviteit toevoegen als jullie willen. We krijgen weer nieuwe opdrachten, hoera! Wat een vernieuwing, ik voel de progressie door mijn lichaam stromen!

Komt er nog een keer een nieuwe concept? Enkel nieuwe opdrachten toevoegen elke keer en wat ''patches/aanpassingen'' begint behoorlijk saai te worden, weet iemand hier meer over?
 
Komt er nog een keer een nieuwe concept? Enkel nieuwe opdrachten toevoegen elke keer en wat ''patches/aanpassingen'' begint behoorlijk saai te worden, weet iemand hier meer over?
Aldus Kroenuh:
The-West bestaat als zijnde klassieke browsergame sinds 2008, wat bijna bejaard is voor een browsergame in zijn segment en opzet. Het klopt dat de gloriejaren van The-West reeds achter zich ligt. Hierdoor blijft er dus minder kansen, mogelijkheden en budget over dan je wellicht gewend bent van jaren terug of van andere online games. Maar dat is ook niet zo vreemd: browsergames kennen normaliter geen glorie/piekjaren van tientallen jaren. Dit ervaart Tribal Wars en Grepolis, maar zeker ook online spellen van andere ontwikkelaars precies hetzelfde.

Dus je moet en kunt je voorstellen dat The-West geen groot team aan ontwikkelaars en managers meer heeft, dat is helaas niet meer realistisch. Vanzelfsprekend duren plannen en nieuwe spelonderdelen of aanpassingen dan ook langer voordat ze gerealiseerd kunnen worden.

Daar komt nog bij dat de huidige ontwikkelaars dagelijks een enorme strijd voor hun kiezen hebben, namelijk de verouderde codering waar de basis van The-West op gebouwd is. Je kunt je voorstellen dat iets wat gemaakt is in 2008 niet op alle vlakken (onderhoudsvriendelijk, technisch, optimaal) meer mee kan zo'n 8 jaar later. Dus wil je iets nieuws toevoegen of iets wat al bestaat aanpassen, kost dat meer tijd en energie dan bij een spel wat op recente codering draait.

Die twee puntjes bij elkaar zorgt ervoor dat realisatie van noodzakelijke aanpassingen bijvoorbeeld lang(er) duurt.

Dit neemt overigens absoluut niet weg dat 'The-West' stervende is. Er worden zoals je vast wel kunt zien nog steeds nieuwe onderdelen toegevoegd en zoals aangegeven staan aanpassingen aan de fortgevechten en avonturen nog steeds op de planning. Hier zou InnoGames uiteraard niet in investeren wanneer zij The-West zouden willen opgeven of te weinig aan verdiend.
 
Ik snap dat het lang duurt, maar dat is nog steeds een relatief begrip :p, tis nu al een tijdje stil wat betreft nieuwe concepten, de laatste was avo's.
 

DeletedUser14167

mooi dat we hier wel met munten kunnen spelen tijdens het event.
 

DeletedUser16286

Heb ze net 4 dagen terug uitgegeven omdat ik op de Beta zag dat deze niet bruikbaar waren. Had het hele jaar munten voor Dag vd dood gespaard en die zijn nu dus weg door weer een verkeerd beeld te schetsen van dit event :')
 

DeletedUser14167

ah dat is balen, ik spaarde ze eigenlijk voor kerst, maar nu er leuke setjes inzitten ga ik er zeker bij dit event ook wat uit geven.
 
Heb ze net 4 dagen terug uitgegeven omdat ik op de Beta zag dat deze niet bruikbaar waren. Had het hele jaar munten voor Dag vd dood gespaard en die zijn nu dus weg door weer een verkeerd beeld te schetsen van dit event :')

Jammer, maar ook wel een beetje dom. Iedereen weet dat de Beta enkel testen is en er verandert altijd nog heel veel qua mogelijkheden, bonussen, etc.
ah dat is balen, ik spaarde ze eigenlijk voor kerst, maar nu er leuke setjes inzitten ga ik er zeker bij dit event ook wat uit geven.
Yup, inderdaad. Al weten we ook nog niet zeker of kerst überhaupt met muntjes wordt.
 

DeletedUser14167

ja weet ik ancoon, verwacht ook niet dat het met munten zal zijn. Maar zag het in aankondiging en hoopte er stiekem toch op. Anders moet kroenuh het maar goedmaken :p
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Kan zo te zien inderdaad niet met munten, helaas. Ik heb het aangepast. Maar bewaar je munten voor het kerstevent!
 

DeletedUser12045

Hopelijk worden spelers die nuggets hebben gespendeerd wel gecompenseerd voor het verzwakken van de Hombré set. Er was geen enkele aankondiging dat dit zou kunnen gebeuren en heb al heel wat teleurgestelde spelers gezien die speciaal hebben betaald voor dat goede setje, dat nu niet meer zo super is
 
Hopelijk worden spelers die nuggets hebben gespendeerd wel gecompenseerd voor het verzwakken van de Hombré set. Er was geen enkele aankondiging dat dit zou kunnen gebeuren en heb al heel wat teleurgestelde spelers gezien die speciaal hebben betaald voor dat goede setje, dat nu niet meer zo super is

035e5830dd9a4354967be239ac73a918.png

tja zolang zo'n set of wat dan ook op de beta server al geïntroduceerd is en nog niet op andere werelden, kan die nog veranderd worden. De Hombré was volgens velen daar overpowerd, daarom is die terug geschroefd en gezien de bovenstaande waarschuwing gaat der wss ook geen compensatie komen daarvoor
 
Bovenaan