• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.30 [Discussietopic]

DeletedUser1053

Okee, ik heb hem! Dankjewel :)

Maar meteen nog een vraag: wat is het verschil tussen deze twee statistieken?

Tijdens het duel gestorven: ..
Tijdens het duel om het leven gebracht: ..

Het eerste is het aantal van wanneer je zelf KO bent gegaan tijdens een duel, het tweede is het aantal van wanneer je iemand anders KO hebt laten gaan.
 

DeletedUser

groome

hallo ik draai met google groome
in de werelden 1 t/m 7 krijg ik een fout melding als ik gegevens berekenen gebruik
melding is de volgende pagina's reageren niet meer

het vreemde is in arizona en op de duitse west werkt hij perfect
moet ik iets aanpassen op de werelden 1 t/m 7

groeten max-spiro:huh:
 

DeletedUser

hallo ik draai met google groome
in de werelden 1 t/m 7 krijg ik een fout melding als ik gegevens berekenen gebruik
melding is de volgende pagina's reageren niet meer

het vreemde is in arizona en op de duitse west werkt hij perfect
moet ik iets aanpassen op de werelden 1 t/m 7

groeten max-spiro:huh:

Probeer je scripts eens uit te schakelen. Ik denk dat dat het probleem is. Anders eens je cache geheugen (ctrl + shift + delete) wissen.
 

DeletedUser

Probeer je scripts eens uit te schakelen. Ik denk dat dat het probleem is. Anders eens je cache geheugen (ctrl + shift + delete) wissen.

cache geheugen gewist geen verschil
hoe kan ik de scripts uit schakelen?
 

DeletedUser

foutjes

er zitten nog wel een aantal foutjes in de update

ik moet regelmatig vernieuwen doen anders werken de links niet meer
en mijn invetaris handelaar of net hoe die heet werkt ook niet meer

ik werk met firefox

mvg
m00s
 

DeletedUser

er zitten nog wel een aantal foutjes in de update

ik moet regelmatig vernieuwen doen anders werken de links niet meer
en mijn invetaris handelaar of net hoe die heet werkt ook niet meer

ik werk met firefox

mvg
m00s

Moet je je scripts eens uitschakelen. Volgens mij werkt het dan wel (over de inventaris handelaar).
 

DeletedUser

Ik ga het niet meer doen, mee doen om wie het snelst lvl 120 wordt.. Hoeft van mij niet meer.. Doe nog wel de nieuwe newbie opdracht :).

Ik vind alleen het verschil tussen de oude kleding en de nieuwe kleding een groot verschil. Gezellig groen met gele broeken steken in mijn ogen een beetje af bij je mooie edele overjas..
 

DeletedUser13259

Ik vind alleen het verschil tussen de oude kleding en de nieuwe kleding een groot verschil. Gezellig groen met gele broeken steken in mijn ogen een beetje af bij je mooie edele overjas..

Dat is waar, maar iedereen wil toch wel de Bob de Bouwers overall?! :p
 

DeletedUser9236

cache geheugen gewist geen verschil
hoe kan ik de scripts uit schakelen?

Als je bij Google Chrome rechtsboven in kijkt, zie je een soort steeksleuteltje. Daar moet je op klikken. Vervolgens ga je naar extra --> extensies. Daar vind je alle scripts die je geïnstalleerd hebt. Die kan je vervolgens dan weer uitschakelen.
 
Ik ga het niet meer doen, mee doen om wie het snelst lvl 120 wordt.. Hoeft van mij niet meer.. Doe nog wel de nieuwe newbie opdracht :).

Ik vind alleen het verschil tussen de oude kleding en de nieuwe kleding een groot verschil. Gezellig groen met gele broeken steken in mijn ogen een beetje af bij je mooie edele overjas..

Wat dacht je van een danseressenjurk met een tuinbroek xD. Dat vind ik ook een nogal raar idee. Ik denk dat je bij sommige kledingstukken dan beter kan zeggen dat daar geen broek bij kan.
 

DeletedUser3874

Wat dacht je van een danseressenjurk met een tuinbroek xD. Dat vind ik ook een nogal raar idee. Ik denk dat je bij sommige kledingstukken dan beter kan zeggen dat daar geen broek bij kan.

Beter zou zijn om bij sommige dingen een soort kledingset te maken, ik denk hierbij bijvoorbeeld aan de Danseressenset waar je bijvoorbeeld "Broekkousen" kan onderzetten ipv een broek, vermits je reeds met de "High Heels" zit.

Maar als je dan denk aan bijvoorbeeld de "Gentleman"-set dan is het voldoende dat je bijvoorbeeld de "Zwarte linnen Broek" erbij doet, neem hier als voorbeeld de "Pinkertons" die liepen inderdaad zo rond, je kan het bijvoorbeeld uitbreiden samen met een "Edele Patronen Gordel".

Maar ik denk dat zulks in de toekomst misschien nog wel eens gaat gebeuren.
 

DeletedUser

Wat dacht je van een danseressenjurk met een tuinbroek xD. Dat vind ik ook een nogal raar idee. Ik denk dat je bij sommige kledingstukken dan beter kan zeggen dat daar geen broek bij kan.

Geniaal :D Danseressenjurk met ene prachtige tuinbroek :D

Maarja, nog zo'n voorbeeld: De nieuwe werkzaamheden zijn qua grafische gebeuren beter uitgewerkt, maar aan de rest hebben ze niet verandert. Nu steken werkzaamheden als: Pompoenen Oogsten en Bomen Planten erg af tegen de rest. Het is allemaal niet lelijk, maar doordat de rest niet is mee verandert laten ze daar gewoon een grote steek vallen..
 

DeletedUser

ik vind toch dat de nieuwe arbeiden een beetje "gek" klinken als je begrijpt wat ik bedoel ;)
 

DeletedUser

het is idd ff wennen..

maar waarom is de pokerset eigenlijk veilbaar?
 

DeletedUser5695

waarom is er trouwens op de reeds bestaande werelden in de galerij der helden ook t bereiken van level 60 en 80 opgenomen? Ik noem het een soort van wildgroei die een volstrekt scheef beeld geeft. Wat mij betreft was handhaven van level99 voldoende met uiteraard galerij voor level120. ook galerij voor level100 vind ik persoonlijk overbodige aanvulling. Hoe meer galeries er zijn hoe oninteressanter ze in mijn ogen worden
Op reeds bestaande werelden had ik dus gekozen voor level99 en level120.
Voor nieuwe werelden is t wellicht leuk om level100 en level120 galerij te hebben (hoewel ik dan alleen zou kiezen voor een galerij voor level120)
 

DeletedUser13259

Voor nieuwe werelden is het misschien wel leuk om af en toe een "tussenstand" te hebben, dus om een soort tussensprint te houden.
Maar op bestaande werelden werkt het echt niet.
 

DeletedUser

Maarja, kijk op W1. Daar staan nu mensen in de lvl 60 galerij die echt bij lange na niet als eerste waren, maar wel na de update. En dat is gewoon erg lomp.
 

DeletedUser

Maarja, kijk op W1. Daar staan nu mensen in de lvl 60 galerij die echt bij lange na niet als eerste waren, maar wel na de update. En dat is gewoon erg lomp.

Mja wil net zeggen, ik sta op w2 als 2e in de lvl60galerij, terwijl ik al weken niet meer op dat account kom maar toevallig iets na de update aangevallen werd en ben geleveld. Beetje raar dan.
 
Bovenaan