• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.19

DeletedUser2771

Eerst en vooral, proficiat svcinc met de kwakzalverset!

>>FF tip voor onze vechters !!

Mocht iemand de kwakzalver set compleet hebben pas dan maar op>>
(compleet = zwarte bolhoed + bruine vest + kwakzalver schoenen + edel vlinderstrikje + elixer + agressief zuur )

Dan heeft hij EXTRA dus >>
Bonuses with 6 items

+9 Handigheid
+20 Stamina
+20 Handel drijven
+18 Reflex
+18 Weerstand
+18 Mikken
+18 Schieten
+120 labor points towards Charlatan

(dit was tot nu toe de gevaarlijkste die ik kon vinden tegen onze vechters ;) ,
mocht je hem zelf compleet krijgen dan zit je goed)
;)

Het is niet supergoed hoor voor vechten, want je krijgt +18 schieten en agressief zuur is een slagwapen!

Aan de duellanten:
Ik weet niet vanwaar de verwarring is gekomen, maar ik wil graag verbeteren dat het agressief zuur wel degelijk een vuurwapen is.
screenhunter03may281933.jpg


Met gevolg dat je met de kwakzalverset een deftig duelleeroutfit hebt.
(De zwarte bolhoed en de bruine vest geven ook nog enkele voordelen voor het duelleren - juist het bemachtigen van dat elixer zal voor de pure duellanten iets moeilijker zijn... maar laten we hopen dat 'ruilen met spelers' snel komt :rolleyes:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dat zuur gaat een vuurwapen worden

Het is momenteel een slagwapen, maar de bedoeling is uiteraard dat dit een 'vuur'wapen is. Met de volgende update zal het een vuurwapen zijn. Het is inderdaad logisch, dat een wapen met die eigenschappen niet als slagwapen bedoeld is ; )

Bedankt voor het melden!

Groetjes, klovadis
Leiding the-west.nl
 

DeletedUser

ik zou bijna de schoenen ook nog gaan aanschaffen, maar volgens mij is er toch betere duelkleding :p

ik zal nu het een vuurwapen is geworden iets beter zijn in het verdedigen met dit wapen. eerst deed ik gemiddeld 6 schade per slag. nu zal het rond de 130 komen te liggen.
 
Bovenaan