• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.19

DeletedUser

Eind Mei, ik hoop na 28 Mei, anders zit ik in de problemen, want ik zit dan in Frankrijk, kijken of er gratis wifi is, ik vind the west leuk maar geld leuker!
 

DeletedUser

nieuwe opdrachten

De vraag is in heel de post al een paar keer gesteld, maar ik heb nergens een antwoord gezien.

Heeft iemand al nieuwe opdrachten gezien sinds de update?

Want ik zie er geen en ook op weststat zie ik geen nieuwe opdrachten. Zijn het misschien geheime opdrachten , waar je weer bepaalde items moet dragen om ze te onsluiten zoals bv de gebroken stoel
 

DeletedUser

Ik heb een nieuwe opdracht gekregen ja. Er is al een topic over die opdracht, maar ik weet niet meer precies waar.
 

DeletedUser4700

Ik heb de Farmers set compleet nu!

2jecs9i.jpg
 

DeletedUser

ik heb hem ook al op wereld 1 ben nu bezig met de andere :) ik wil ze namelijk allemaal :p
 

DeletedUser

9 kracht is toch wel relaxt en ik kan nu eindelijk munitie transporteren
 

DeletedUser5771

De mexicaanse set op zich zelf is gewoon relaxed :p

Die sandalen en sombrero zijn zo cool :D
 

DeletedUser

Mwa, de set op zicht is slecht. Maar omdat de ezel en tequila alleen al +1 kracht geven is dit aantrekkelijk voor iedere duellist, in ieder geval voor de slagkrachters dan.

Ikzelf maak veel gebruik van de 4-delen bonus; + 70 punten op 'Naar olie boren'. Hier kan je me altijd in zien als ik bewusteloos ben.
 

DeletedUser

Altijd dus:p(grapje)

Ik vind de bonussen daarvan ook niet erg goed, maar dat je van een tequilla en ezel 1 kracht en 12% snelheid krijgt is wel fijn, en ook dat je voor wat arbeiden een aantal arbeidspunten krijgt. De kleding zelf is ook niet slecht.
 

DeletedUser3874

kwakzalverset.png


Zo mijn eerste set is ook compleet op W3 :D voor de non-believers van de screenshot ga daar zelf maar kijken dan.
 
Bovenaan