• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Uitslagen] Dueltoernooi 70+

DeletedUser

Uitstel tot woensdagmiddag 12:00...
In Poule A moeten nog 3 mensen 4 duels en 1 iemand is klaar.
In Poule B moeten nog 2 mensen 1 duels en 2 mensen 2 duels.
In Poule C moet nog 1x 1 duel, 1x 2 duels, 1x 3 duels, 1x 4 duels.
In Poule D moeten nog 2 mensen 4 duels, 1 persoon 5 duels en nog 1 iemand 1 duel.
 

DeletedUser

nog tegen

ik moet alleen nog tegen babytje 10

van sweet blue verloren 2x:(
van ben jerry s gewonnen 2x:D
 

DeletedUser

die ben jerry neemt wel zijn tijd om mij aan te vallen...
en idd ik heb 5/5 :D
 

DeletedUser

Ik viel ?????? aan:
??????? wint het duel en krijgt 175 ervaringspunten. the simmies heeft helaas geen contant geld dat ??????? kan stelen.

[report=959687723f664b6fb]Duel: the simmies vs ???????[/report]
 

DeletedUser13974

Ik viel ?????? aan:
??????? wint het duel en krijgt 175 ervaringspunten. the simmies heeft helaas geen contant geld dat ??????? kan stelen.

[report=959687723f664b6fb]Duel: the simmies vs ???????[/report]

dat klopt hij viel mij aan:
??????? wint het duel en krijgt 175 ervaringspunten. the simmies heeft helaas geen contant geld dat ??????? kan stelen.
 

DeletedUser

Dat ligt er maar aan wanneer iemand het initiatief neemt om het te gaan organiseren. :D

Ja hopen dat iemand het snel doet. Ik denk dat ik wel kans maak. Maar als ik het ga organiseren denk ik niet dat het goed wordt;)
 

DeletedUser

in poule B is er een probleem, zoals ik meerekende hebben ik en warlord een gedeelde 2e plaats

probleem, hoe wordt dit opgelost??
 

DeletedUser

in poule B is er een probleem, zoals ik meerekende hebben ik en warlord een gedeelde 2e plaats

probleem, hoe wordt dit opgelost??

Ik kijk wie in de duels die jullie tegen elkaar hebben gedaan het beste was. Ik kijk dan naar de schade in totaal ;)
 

DeletedUser

Uitslag ik (The Simmies) tegen Proliciious, ik ben uitdager.

ProLiciious wint het duel, krijgt 148 ervaringspunten en steelt van the simmies $371.

Report: [report=966107983f559f84a]Duel: the simmies vs ProLiciious[/report]
 

DeletedUser13974

nog een probleem want ik ben net platgelegd en ik moet nog door proliciious uitgedaagd worden
 

DeletedUser

Dat is erg onhandig...
Maar ik heb even gekeken en zie dat het niks uitmaakt ;)
Het is balen voor Zarakin, maar hij kan dan zijn laatste duel niet spelen.
Het maakt namelijk niks uit voor de ranglijst, ????? en ProLiciious hebben een voorsprong op de rest van Poule C die niet meer ingehaald kan worden ;)

De rest heeft nog tot vanavond 20:00
Dat is weer uitstel maar in een paar poule's moeten nog veels te veel duels worden afgehandeld. Ik heb geen bericht van de meesten gehad dat dat niet gaat lukken dus als ze voor 20:00 niet minstens 1 duel hebben gespeelt neem ik gewoon de beste 2 uit die poules ;) Het spijt me, maar dan hadden jullie iets eerder aan moeten geven dat het niet ging lukken om ze voor vandaag of te ronden ;)
 

DeletedUser

effe sorry zeggen...
de 2 keer dat ben jerry s mij wou aanvallen lag ik per toeval in hotel
dus sorry voor de vertraging
 

DeletedUser

Jullie tijd is om.
Ik post of vanavond of morgenochtend het lijstje met mensen die nog een duel moeten doen. Sommige mensen zullen namelijk alleen poule-winnaars kunnen zijn vanwege het levelverschil ;)
 

DeletedUser

We gaan beginnen aan de volgende Ronde's.
Maar eerst wil ik jullie de uitslagen geven van de Poule's.
dcff165774d74e14aa207b7.png


Het systeem is hetzelfde als vorige keer. Dus als je een punt heb bij wedstrijd 2A dan heb jij de 2e speler aangevallen en gewonnen.

Maar nu de volgende Ronde's.
Vanwege het levelverschil heb ik het systeem een beetje moeten omgooien.
66dd3723b3164d16bbbe0eb.png


Dit zijn de volgende ronde's. De levels achter elke persoon zijn de duellevels.
Iedereen speelt weer twee duels tegen elkaar 1 daag jezelf uit en 1 wordt je uitgedaagd. Voor verdere vragen mag je me altijd een Telegram sturen.

Deadline:
Zondag 12:00!


Verder wil ik alle spelers die nu zijn afgevallen heel erg bedanken voor hun deelname en alle spelers die nu door zijn heel veel succes wensen,

Daniel...
 

DeletedUser

lig eruit

ik ben 2maal verslagen door extreme warlord
ik wens hem en alle anderen veel succes in de rest van het tornooi
 

DeletedUser13974

2x gewonnen van rijntje97

??????? wint het duel, krijgt 151 ervaringspunten en steelt van rijntje97 $21.

??????? wint het duel, krijgt 151 ervaringspunten en steelt van rijntje97 $33
 

DeletedUser

Als Proliciious of Lord Willem voor vanavond 21:00 niks zegt zal ik overwegen om hun beide niet door te laten gaan en gelijk aan de finale te beginnen. Het is namelijk een beetje lullig voor de andere 2 als zij moeten wachten op 2 mensen die niks van zich laten horen ;)
 
Bovenaan