• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Uitslagen] Dueltoernooi 70+

DeletedUser

Voor alle mensen die een Telegram hebben gekregen In-Game en dus zeker zijn van deelname.
Vanaf vandaag hebben jullie 6 dagen de tijd om alle duels in je poule af te werken. Dit betekent dat je tot Zondag 26 Maart, 24:00 hebt om je uitslagen in te leveren. Het wordt natuurlijk op prijs gesteld als je dit wat eerder doet.

Hoe lever je uitslagen in?
Je stuurt een printscreen In-Game in een telegram naar Daniel...
Posten op het forum kan ook, maar ik kan dan niet aansprakelijk worden gesteld als ik hem over het hoofd zie. Stuur je hem In-Game? Zet dan als onderwerp:
Duel, 'Naam Uitdager' - 'Naam Verdediger'
Dit maakt het wat overzichtelijker.

Tegen wie moet je spelen?
Je vraagt je jezelf nu natuurlijk af tegen wie je moet spelen?
Nou hier komt de poule indeling:
Poule A
The Harlequin
dicaprio1975
dingesthething*
marcellus

Poule B
Loeske1981
Alexander 2
lord willem
Extreme Warlord

Poule C
Zarakin
The Simmies
ProLiciious
???????

Poule D
Babytje10
sweet blue
rijntje97
ben jerry s


Iedereen speelt dus 2 duels tegen elke andere speler in je poule. Voor meer info daarover ga je naar:
Klik...
Als de poule-ronde is afgewikkeld zullen de mensen die doorgaan In-Game een PM krijgen met hun volgende tegenstander en zal ik de wedstrijden hier posten.

Verder nog vragen?
Die kunnen gewoon weer In-Game, via het forum of op de IRC naar Daniel...

Mensen in dezelfde stad in dezelfde poule:
Meestal hebben jullie nog een andere stad in jullie Bondgenootschap...
Vraag of je daar even voor een paar uur mag komen. Is dit niet het geval? Probeer dan een andere stad in je omgeving.
Ik hoop dat ik kan aannemen dat dit geen al te groot probleem wordt.

Ps.
In dit topic mag ook gewoon gepraat worden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

6 dagen voor 6 duels is wat weinig he?
Stel je gaat KO moet je met minder LP de strijd in omdat je anders te laat bent.
 

DeletedUser

6 dagen voor 6 duels is wat weinig he?
Stel je gaat KO moet je met minder LP de strijd in omdat je anders te laat bent.

Ik zal deze deadline houden ;)
Als inderdaad blijkt dat het niet te redden is zal ik een paar dagen extra geven :)
Maar ik denk dat dit een redelijk tijd is hoor.

Ik heb in ieder geval al 1 uitslag ontvangen :)
Loeske1981 vs. alexander 2
alexander 2 heeft gewonnen :)
 

DeletedUser

In onze poule is een probleempje (poule B:( kannibal staat in vakantiemodus. Als hij niet terug is voor de einddatum, dan een vervanger of kunnen we de winst claimen?
 

DeletedUser

Daniel...

Je hebt mijn PM hopelijk gehad, naar mijn mening zijn de duels met loeske gedaan.
 

DeletedUser

nog een probleem, de speler ben jerry s uit poule D zit zonder stad
 

DeletedUser

Het komt allemaal wel goed dus :)
Als er echt dringende problemen zijn hoor ik het wel, maar deze dingen zijn dus niet erg :) Overigens heb ik nog geen uitslagen binnen van een andere poule dan poule B...
 

DeletedUser

vandaag geef ik je de results van normaal mijn eerste duel, en het eerste tegenduel wrs ook
 

DeletedUser

poule D
babytje10-sweet blue sweet blue wint
sweet blue-babytje10 sweet blue wint
 

DeletedUser

Poule C:

- Zarakin vs. the simmies:

the simmies valt flauw. Zarakin wint het duel en krijgt 153 ervaringspunten. the simmies heeft helaas geen contant geld dat Zarakin kan stelen.
 

DeletedUser

Poule C:

- Zarakin vs. the simmies:

the simmies valt flauw. Zarakin wint het duel en krijgt 153 ervaringspunten. the simmies heeft helaas geen contant geld dat Zarakin kan stelen.

Alleen als The Simmies dit bevestigt neem ik hem mee. Of je moet een Printscreen maken of hem mij sturen In-Game ;)
 
Bovenaan