• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Twitter

DeletedUser9519

Dat javascript werkt alleen maar met opdrachten die je al eens hebt afgesloten -.-
 

DeletedUser

ja logisch :D anders zou je (geheime) opdrachten op voorhand kunnen bekijken :rolleyes:
 

DeletedUser

Dat javascript werkt alleen maar met opdrachten die je al eens hebt afgesloten -.-

eigenlijk niet

met die ridderopdrachten kon je die opdrachtgever niet zien waar je zogezegd tot ridder werd geslagen. toen ik naast die opdrachtgever gaan hengelen ben heb ik een script gebruikt dat ik op het beta forum vond en de ik kond de opdracht aannemen
 

DeletedUser

Dauger is on my trail, I had best be careful. How did he escape though?

Wie/wat is Dauger? :S
 

DeletedUser

er zijn zoveel kerels ontsnapt uit de gevangenis. maar het kan een directe hint zijn voor de opdracht keuze ..
 

DeletedUser

(Eustache) Dauger was de man met het ijzere makser.
Als hij werd vervoerd droeg hij een masker.
Maar hij stierf als ik het goed heb in de gevangenis.

Dit is een hele korte samenvatting van wiki....

In sommige boeken werden de 3 musketiers en de man met het ijzere masker weleens samengebracht, maar welke link dit heeft ben ik nog niet achter.
 

DeletedUser9519

Ik denk dus gevangenentransport. Maar ik weet ook nog niet wat Dauger ermee te maken heeft. (met Athos floret)
 

DeletedUser

Misschien heeft het te maken met die opdrachten reeks gevangenen transport?, als je die hebt afgerond :p

Aangezien je daar 2 keuzes hebt, waarvan 1 500 xp en daarna de andere 3500 dollar.. misschien als je die prison guard hebt verslagen, de opdracht verschijnt na een aantal voorwaardes?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Lees eerst de hele pagina door graag...

dat heb ik al lang gedaan, ik volg het hele forum wel.

(Eustache) Dauger was de man met het ijzere makser.
Als hij werd vervoerd droeg hij een masker.
Maar hij stierf als ik het goed heb in de gevangenis.

Dit is een hele korte samenvatting van wiki....

In sommige boeken werden de 3 musketiers en de man met het ijzere masker weleens samengebracht, maar welke link dit heeft ben ik nog niet achter.

ik dnek dat het dan een hint is voor athos floret, alleen gevangenis bewaken is het niet denk ik. ik zit dan eerder te denken aan een enkelband, of handboeien ..
 

DeletedUser9519

Misschien heeft het te maken met die opdrachten reeks gevangenen transport?, als je die hebt afgerond :p

Aangezien je daar 2 keuzes hebt, waarvan 1 500 xp en daarna de andere 3500 dollar.. misschien als je die prison guard hebt verslagen, de opdracht verschijnt na een aantal voorwaardes?


Hmm ja zou kunnen, even kijken of er in de verhaaltjes van die opdrachten nog opvallende dingen zitten.

Edit: Ik heb die opdrachten nog niet afgesloten dus ik kan de verhaaltjes ook niet bekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Misschien je bruine stoffen schoenen?

Tijdens de 2e opdracht (Gevangenentransport (Koetsier met vreemde gewoontes)) moet je bruine stoffen schoenen dragen.
De laatste regel van de afsluittekst van deze opdracht luidt:

Het is heel belangrijk dat je deze schoenen ook de hele tijd draagt!

Het is maar een idee hoor, misschien slaat het nergens op... :D
 

DeletedUser9519

Nee ik denk dat het gewoon gaat om de slechste keuze bij die opdrachtenreeks.
 

DeletedUser

We hebben de opdracht (lvl 45) gevangenis transport of de opdracht (lvl 60)ontsnapping uit de gevangenis.

De afsluitingstekst bij opd. lvl 45 gevangenis transport is het volgende:
Ik heb dan ook besluit 2 gekozen"de bevrijdingsclou"

" Sheriff John Fitzburn: Ik ben je oneindig dankbaar voor je hulp! Mr. Plummer is een oude vriend van mij die de verkeerde beslissingen heeft genomen. Toch wilde ik voorkomen dat hij voor de rechter komt omdat hij misschien over mijn verleden had gepraat. Dan was ik mijn positie als sheriff kwijt geweest. Ik had al gearrangeerd dat hij tijdens de transfer in de postkoets bevrijd wordt. Daarom dat met de bruine stofschoenen, dan was je niets gebeurt. Nu de poging hem met het zilver vrij te krijgen. Het spijt me dat ik je hierin heb getrokken. Ik sta in je schuld!"
 
Bovenaan