1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

tw-db.info

Discussie in 'Henry's Saloon' gestart door sheriff bill, 26. dec 2010.

Deel deze pagina

1. nou ik vind tw db een veel beter site dan west stats maar tw db is veel te veel offline :S

2. Ik zit de site ook al de hele dag te vernieuwen. Ben benieuwd naar de nieuwe items. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen :p.

Edit: Ik moet zeggen dat er ook veel (ik gok alles) op Weststats staat. Het zijn echt veel items(!), moeilijk om de beste uit te kiezen :p.

Laatst bewerkt door een moderator: 28. dec 2010
  3. Morphy

Morphy

Leuk Bevonden:
    0

Dit is onzin, Simmies. Er zijn Belgische Adsl lijntjes die met 2 gbit aan DDoS kracht nog niet plat liggen. Kwestie van de juiste apparatuur hebben scheelt al een hoop.

4. nuteloze site die the west stats dus
    wat houd een DDOS eigelijk in

5. leones

leones Spelmoderator Forummoderator

Leuk Bevonden:
    38
    Dat je heel veel aanvragen naar een site stuurt, waardoor ie crasht.

De site doet het overigens weer.

6. mooi es kijken :)

7. inmiddels is TW-DB terug in de lucht!

het probleem was dat de processor overuren moest draaien en dat wou het serverbedrijf niet hebben dus ze hadden hem uitgeschakeld

8. Heeft iemand een idee wat die butter biscuit is want ik zag het toevallig bij de producten staan?

9. Update:
    alle broeken staan op http://TW-db.info/index.php?lang=nl in het nederlands.
    de kleine lettertjes:
    alles is onder voorbehoud omdat de update nog niet op de nederlandse server is en we dus de officiële namen nog niet kunnen weten

wat komt er aan?
    er komt over een tijdje(precieze tijdstip is onbekend) een nieuwe lay-out, die zal er ongeveer zo uitkomen te zien.
    en natuurlijk blijven we vertalen!

had jij nog graag iets op tw-db.info of heb jij suggesties?
    zeg het hier of mail het naar sheriff bill!

10. Als toevoeging misschien ook nog iets dat de beste kleren van alle kleren toont voor een arbeid?

11. leones

Leuk Bevonden:
    38
    Daar zijn ze al mee bezig steineke, duurt alleen nog even.

12. bebao

bebao

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat je de kleren aan een maximum lv(bv 40) kan koppelen dat je alleen de kleren onder de lv 40 ziet?

13. update!
    alle nieuwe werkzaamheden staan ook op TW-DB

inmiddels is bijna alles vertaalt!!!

we hebben alleen één probleempje:(

we kunnen niet verder met vertalen omdat de vertalingen niet meer worden opgeslagen:hmf:

Laatst bewerkt door een moderator: 29. dec 2010
  14. Oh oke leone:)

15. Het is nog niet bekend hoe de nieuwe arbeiden op de .nl werelden gaan heten. Ik zag echter dat jullie de arbeid 'free slaves' hadden vertaald met 'gratis slaven'. Dat is toch echt een beetje een mens onvriendelijke vertaling die in 1800 nog wel op zijn plaats zou zijn, maar anno 2010 niet echt meer kan.
    In dit geval komt Free niet van gratis, maar van het werkwoord to free, wat bevrijden betekent. De arbeid gaat denk ik 'slaven bevrijden' heten.

16. leones

Leuk Bevonden:
    38
    Dat klopt Bob, ik weet ook niet waarom sheriff bill het zo vertaald heeft, maar ik heb het nu rechtgezet ;) Ik zal zometeen alle arbeiden nog even nalopen.

17. en het is optreden bij en niet met bufallo bill
    de duitse vertaling is auftreden bei bufallo bill ;)

18. In het Engels is het Perform with Buffalo Bill, dus voor zover mijn Engels reikt lijkt me dit goed.;)

19. Sokken stoppen moet denk ik sokken stoffen zijn :laugh:

20. Nee, dat moet sokken stoppen zijn, dat betekent zoveel als de gaten uit de sokken halen volgens mij.;)