• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

tw-db.info

DeletedUser

nou ik vind tw db een veel beter site dan west stats maar tw db is veel te veel offline :S
 

DeletedUser

Ik zit de site ook al de hele dag te vernieuwen. Ben benieuwd naar de nieuwe items. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen :p.

Edit: Ik moet zeggen dat er ook veel (ik gok alles) op Weststats staat. Het zijn echt veel items(!), moeilijk om de beste uit te kiezen :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

DDoS aanvallen zijn vrijwel onmogelijk om te voorkomen.
Zelfs de Amerikaanse regering lukt het niet :p
Misschien Anonymous inschakelen? :cool:


Dit is onzin, Simmies. Er zijn Belgische Adsl lijntjes die met 2 gbit aan DDoS kracht nog niet plat liggen. Kwestie van de juiste apparatuur hebben scheelt al een hoop.
 

DeletedUser

nuteloze site die the west stats dus
wat houd een DDOS eigelijk in
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

inmiddels is TW-DB terug in de lucht!

het probleem was dat de processor overuren moest draaien en dat wou het serverbedrijf niet hebben dus ze hadden hem uitgeschakeld
 

DeletedUser

Heeft iemand een idee wat die butter biscuit is want ik zag het toevallig bij de producten staan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Update:
alle broeken staan op http://TW-db.info/index.php?lang=nl in het nederlands.
de kleine lettertjes:
alles is onder voorbehoud omdat de update nog niet op de nederlandse server is en we dus de officiële namen nog niet kunnen weten


wat komt er aan?
er komt over een tijdje(precieze tijdstip is onbekend) een nieuwe lay-out, die zal er ongeveer zo uitkomen te zien.
en natuurlijk blijven we vertalen!

had jij nog graag iets op tw-db.info of heb jij suggesties?
zeg het hier of mail het naar sheriff bill!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Update:
alle broeken staan op http://TW-db.info/index.php?lang=nl in het nederlands.
de kleine lettertjes:
alles is onder voorbehoud omdat de update nog niet op de nederlandse server is en we dus de officiële namen nog niet kunnen weten


wat komt er aan?
er komt over een tijdje(precieze tijdstip is onbekend) een nieuwe lay-out, die zal er ongeveer zo uitkomen te zien.
en natuurlijk blijven we vertalen!

had jij nog graag iets op tw-db.info of heb jij suggesties?
zeg het hier of mail het naar sheriff bill!

Als toevoeging misschien ook nog iets dat de beste kleren van alle kleren toont voor een arbeid?
 

DeletedUser

misschien dat je de kleren aan een maximum lv(bv 40) kan koppelen dat je alleen de kleren onder de lv 40 ziet?
 

DeletedUser

update!
alle nieuwe werkzaamheden staan ook op TW-DB


inmiddels is bijna alles vertaalt!!!

we hebben alleen één probleempje:(

we kunnen niet verder met vertalen omdat de vertalingen niet meer worden opgeslagen:hmf:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het is nog niet bekend hoe de nieuwe arbeiden op de .nl werelden gaan heten. Ik zag echter dat jullie de arbeid 'free slaves' hadden vertaald met 'gratis slaven'. Dat is toch echt een beetje een mens onvriendelijke vertaling die in 1800 nog wel op zijn plaats zou zijn, maar anno 2010 niet echt meer kan.
In dit geval komt Free niet van gratis, maar van het werkwoord to free, wat bevrijden betekent. De arbeid gaat denk ik 'slaven bevrijden' heten.
 
Dat klopt Bob, ik weet ook niet waarom sheriff bill het zo vertaald heeft, maar ik heb het nu rechtgezet ;) Ik zal zometeen alle arbeiden nog even nalopen.
 

DeletedUser

en het is optreden bij en niet met bufallo bill
de duitse vertaling is auftreden bei bufallo bill ;)
 
Bovenaan