• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toernooi:inschrijven

DeletedUser

Ik denk dat de eer veel groter is als je het hele toernooi kan winnen,
maar duellvl ben je bijna soieso soldaat of duellant,buiten die topavonturiers dan ook.Dus moet je de anderen ook een kans geven.
Wat ik wel goed vind is een toernooi organiseren voor spelers van duellevel 80 tot oneindig ;)

je kan toch ook de levels 40-50 50-60 60-70 70-80 tegen elkaar doen en dan de kampioenen van elke categorie tegen elkaar waardoor er uiteindelijk 1 grote winnaar komt
 

DeletedUser

je kan toch ook de levels 40-50 50-60 60-70 70-80 tegen elkaar doen en dan de kampioenen van elke categorie tegen elkaar waardoor er uiteindelijk 1 grote winnaar komt

Nee want dan wint de laagste toch nooit dan kun je beter per categorie een winnaar:rolleyes:.
 

DeletedUser

ja maar bij de gevorde is het ook niet eerlijk. ik kan namelijk nooit van jou winnen als ik jou aanval. jou wapen schiet waarschijnlijk 300 per schot van mij af terwijl ik jou maar 150 ofzo af kan doen. dus je kunt beter gewoon alles op 1 hoop gooien en dan maar zien.
 

DeletedUser

ja maar bij de gevorde is het ook niet eerlijk. ik kan namelijk nooit van jou winnen als ik jou aanval. jou wapen schiet waarschijnlijk 300 per schot van mij af terwijl ik jou maar 150 ofzo af kan doen. dus je kunt beter gewoon alles op 1 hoop gooien en dan maar zien.

Gewoon veel op reflex zetten dan;)
 

DeletedUser

Ik denk dat mijn wapen ergens onder het stof ligt

maar ik doe mee


Level 54
Duellevel 74
Duels gewonnen 105
Duels verloren 144
 

DeletedUser

Aangezien ik avonturier zijn bijna al mijn punten qua duel op schieten (en tactiek). Dus ik schiet hoog maar ik schiet minder vaak raak en ik word vaak geraakt.
 

DeletedUser

Srry hé,keb nog geen engels hoor op school :p

Neen,nog 5 deelnemers,ik heb nog niet geloot....
 

DeletedUser

maar heb miss wel een probleempje want mijn broertje juni doet ook mee en wij spelen op dezelfde pc

 
Bovenaan