• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toernooi:inschrijven

DeletedUser

Het magnifieke idee van pioneer freakie,of zo iets toch,
kunnen we al eens uitvoeren hier.
Het hier dus wel degelijk over W1.
De eerste 60 die inschrijven,(doe je hier) spelen mee,
laat mij aub de wedstrijden opstellen,ik probeer rekening met de levels te houden.

Val je flauw minder dan 2 dagen voor het duel,meld het me dan en dan verplaats ik het duel.


Gelieve alleen te reageren als je je inschrijft,dat is duidelijker.
Het toernooi begint 1 week na iedereen zich geeft ingeschreven ;)
Alleen duellevels tussen 40 en 80 worden aangenomen.Dit om niet te veel problemen te hebben ;)



Schrijf je in!


Mvg,radiobert


PS:Als alle duels opgegeven zijn,stuur me ingame een PM met de eerlijke uitslag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

jooh harold of western is ingeschreven,
niet erg goed maar ja dit is gewwon leuk.
 

DeletedUser

Ik schrijf me tuurlijk ook in hé ;)
Ik hoop dat de support niks tegen deze actie heeft?
 

DeletedUser

Nog 56 mannen en vrouwen die mee kunnen doen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dit is wel discriminatie eh :)
dus ik met level 84 zou niet mee kunnen doen
 

DeletedUser

dit is wel discriminatie eh :)
dus ik met level 84 zou niet mee kunnen doen

Waarom wordt alles direct discriminatie genoemd, daar heb ik een godsgruwelijke hekel aan...
Voor de hanteerbaarheid van het toernooi wil hij gewoon mensen tussen level 40 en 80 hebben.
Een EK-Voetbal voor onder de 21 is toch ook niet discriminerend omdat daar de bedoeling is dat iedereen onder een bepaald leeftijd is?
Het staat jou vrij om zelf een ander toernooi te organiseren... Vanaf level 80, leef je uit ;)
 

DeletedUser

haha
ik heb geen tijd om zoiets te organiseren :)
maar maakt niet uit.
ik amuseer me zo wel :)
de winaar van het toernooi mag wel met mij dueleren :p
 

DeletedUser

Waarom wordt alles direct discriminatie genoemd, daar heb ik een godsgruwelijke hekel aan...
Voor de hanteerbaarheid van het toernooi wil hij gewoon mensen tussen level 40 en 80 hebben.
Een EK-Voetbal voor onder de 21 is toch ook niet discriminerend omdat daar de bedoeling is dat iedereen onder een bepaald leeftijd is?
Het staat jou vrij om zelf een ander toernooi te organiseren... Vanaf level 80, leef je uit ;)

slecht voorbeeld ;) spelers onder 21 spelen mee met het eerste. spelers boven de 21 spelen mee met die van onder de 21..

mare ik wil wel meedoen alleen ben 94..... maar organiseren of helpen ofzo wil ik wel ;)
 

DeletedUser

slecht voorbeeld ;) spelers onder 21 spelen mee met het eerste. spelers boven de 21 spelen mee met die van onder de 21..

mare ik wil wel meedoen alleen ben 94..... maar organiseren of helpen ofzo wil ik wel ;)

Het spijt me,maar ik denk dat ik het al mooi georganiseerd heb ;),het zal wel een tijdje duren vooraleer de duels af zijn,ik ga in een potje de 100 namen steken en de loting :)

En zjoey,waarom zou je niet mee kunnen doen ? ;)
 

DeletedUser

spijtig dat het nog niet op wereld 2 georganiseerd word :(

maar dat komt binnekort zeker hehehehe:o
 
Bovenaan