• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toernooi duellevel 80-....

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

maakt niet uit
laat alles aan het toeval over.
wie weet heeft iemand veel geluk tegen karthan of werker en verliest 1 van de 2 :)
 

DeletedUser

Hé jongens,waarom zitten jullie hier te discussieren,dit is onoverzichtelijk.
BV.: Koffieboy,schrijf jij je in?je antwoordt hier wel maar kweetnie of je je hebt ingeschreven.Er zijn nog maar 10 deelnemers,gelieve aan kennisen te vragen ;)
 

DeletedUser

hmm, tgaat hier niet vooruit...
karthan, je schrikt ze allemaal af!
 

DeletedUser

ik heb in mijn profiel gezet :) ik hoop dat er wat kijken :) heb al wat mailtjes gehad.
 

DeletedUser

ik wil ook wel meedoen, lijkt me wel lache...een keer proberen hoe dat gaat :p

maar ja, moet je niet ineens iemand anders op bezoek krijgen zodat je je duel niet kunt afmaken :p
 

DeletedUser

ik wil ook wel meedoen, lijkt me wel lache...een keer proberen hoe dat gaat :p

maar ja, moet je niet ineens iemand anders op bezoek krijgen zodat je je duel niet kunt afmaken :p

Ingeschreven,en dan nog,dan kun je het uitstellen hé ;)
 

DeletedUser

het zou wel erg zwak zijn iemand aan te vallen die hieraan meedoet. misschien een idee om af te spreken met alle deelnemers in het profiel te zetten dat we eraan meedoen en wie toch aanvalt neer wordt gelegt door iedereen die meedoet?
 

DeletedUser

Ingeschreven,en dan nog,dan kun je het uitstellen hé ;)

ja oke...of overnieuw doen? als je bijvoorbeeld iemand aan het aanvallen bent en je wordt net aangevallen door iemand anders...

en is het een 2 luik? dus heen en weer, of is het maar 1 duel?
 

DeletedUser

Hier is Oom Zoef

Die graag meedoet, met het echte serieuze toernooi :D:D:D:D de 80+ boys en girls :p
 

DeletedUser

Nou.. als mijn (zuster)stadsgenoten mee doen.. kan ik weinig anders he.. dan ook maar mee doen :)
 

DeletedUser

ik heb ook stadsgenoten die meedoen
maar ook al deden die niet mee, ik zou benieuwd zijn hoever ik geraak haha
 

DeletedUser

ik ook heb ook nog twee stads genoten dat willen meedoen zenio en arkie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan