• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Dat is zeker mooi. Ik denk niet dat daar nog iemand over komt.




Blijkbaar, want er is zich nog niemand komen melden met meer. :p





Het zijn alleen records op the-west.nl.




Ervaring heeft niets te maken met PA, maar omdat niemand zich nog gemeld heeft, kom je er toch in.

En voor afgesloten opdrachten is geen record ;)

Als je PA karakter bonus neemt en je arbeider bent heeft PA wel invloed op de ervaring ;)
 

DeletedUser

dat was al genoemd, maar dan moet je dus eigenlijk ook al onderscheid maken tussen bouwers en premium bouwers de rest ;)
 
dat was al genoemd, maar dan moet je dus eigenlijk ook al onderscheid maken tussen bouwers en premium bouwers de rest ;)

Dan heb je daar als bouwer dus simpelweg een voordeel. ;) Niet? :rolleyes: Dan kun je voor elke bonus/karakterklasse wel een nieuw onderscheid maken. Dat schiet natuurlijk niet op. :p
 

DeletedUser

Dan heb je daar als bouwer dus simpelweg een voordeel. ;) Niet? :rolleyes: Dan kun je voor elke bonus/karakterklasse wel een nieuw onderscheid maken. Dat schiet natuurlijk niet op. :p

Neen, er is maar een klasse met XP-bonus, dus daarvoor een onderscheid maken lijkt me perfect eerlijk.
 

DeletedUser

Neen, er is maar een klasse met XP-bonus, dus daarvoor een onderscheid maken lijkt me perfect eerlijk.

Ja, je hebt wel gelijk maar dan krijg je ongeveer dit:

Hoogst aantal ervaring verkregen via een arbeid (premium bouwer:(
Hoogst aantal ervaring verkregen via een arbeid (bouwer:(
Hoogst aantal ervaring verkregen via een arbeid (andere karakterklasse:


Dus ik vind het niet nodig.
 

DeletedUser

Bedankt voor de vermelding :D (Ik heb het gehaald in W1, overigens de enige wereld waar ik speel.)
 

DeletedUser6456

voor het hoogste aantal treffers in een fortgevecht:

pE1VxnZo
 

Deleted User - 36202

Ok, ik zal zoeken :) Hou deze post in de gaten.

EDIT: Geen 40, maar wel veel meer ;)

forthit.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6456

ik zag dat er nog niets stond, en leverde dus maar wat in, tot nu toe ben ik nog wel de beste :p ik kan zelf ook wel wat hegers vinden trouwens
 

DeletedUser

Ik ben niet meer degene met het beste voorwerp bij een fortgevecht. pOON had een keer drakes voorlader gevonden, maar dat heeft hij zeker nog niet op het forum gezet?
 

DeletedUser

Als jij een screenshot vindt, mag je het altijd hier neerzetten.
Ik ga er niet achter zoeken :o
 

DeletedUser

Heb het gevonden
die afb is te openen door in w5
Code:
javascript:AjaxWindow.show('fort_battleresultpage',{battleresult_id:97},3);end();
In de adresbalk te tikken en iop enter te drukken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan