• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Das ook fraai. Ik moet een hoger aantal ep melden en wederom op mezelf. :o
Werd wel aangevallen in mijn aanvalspakje maar goed, ep zijn ep.

Levenspunten totaal
- 511 LP Geen treffer

Stealther wint het duel, krijgt 634 ervaringspunten en steelt van freewilly $244.


Dit is een nieuw record. Vandaag of morgen staat dat er ook bij.



Maak ook een record van grootste hotelpussy, dan kan ik er al veel voor nomineren uit wereld 2.

Jack the Bear, Koning Sam, Juggernaut, DonteX en ga zo maar door.

En nee, we gaan niet voor alles een record maken.
 

DeletedUser961

TheWestGeld.png


Dit had ik gisteren :D
Ik had pas na het duel door dat hij geen wapen droeg.
 

DeletedUser

Ik denk dat die gestopt is en al zijn geld bij zich droeg van de spullen die hij verkocht had.
 

DeletedUser123

Das ook fraai. Ik moet een hoger aantal ep melden en wederom op mezelf. :o
Werd wel aangevallen in mijn aanvalspakje maar goed, ep zijn ep.

Levenspunten totaal
- 511 LP Geen treffer

Stealther wint het duel, krijgt 634 ervaringspunten en steelt van freewilly $244.
Dit is een nieuw record. Vandaag of morgen staat dat er ook bij.





En nee, we gaan niet voor alles een record maken.


Ow kom ik bij de records te staan :eek: had ik nog niet eens gezien dat het een top ervaring was (ondanks dat het zeer lekker is) :) geweldig om erin te mogen :)
 

DeletedUser5512

tja, ik heb wel 512 gekregen zonder PA bij premiejager maar heb er geen screentje van :o
 

DeletedUser

w00t ik wil ook wil in de wereldrecords :p
Tis alleen een landrecord eigenlijk hè? De records bij de duitse versie zullen wel hoger zijn.
 

DeletedUser

Vandaag:


Komt dit een beetje in de buurt voor de meeste ervaring zonder PA ;)? Zal wel niet, want het is met grizzlyberen jagen.


Voor het aantal afgesloten opdrachten biedt ik: 219, op het forum nog niemand gezien met meer in zijn handtekening. Al zullen er vast mensen zijn die er meer gedaan hebben. Ik heb namelijk nog lang niet alles gedaan ...
 

DeletedUser

TheWestGeld.png


Dit had ik gisteren :D
Ik had pas na het duel door dat hij geen wapen droeg.

Dat is zeker mooi. Ik denk niet dat daar nog iemand over komt.


Ow kom ik bij de records te staan :eek: had ik nog niet eens gezien dat het een top ervaring was (ondanks dat het zeer lekker is) :) geweldig om erin te mogen :)

Blijkbaar, want er is zich nog niemand komen melden met meer. :p



w00t ik wil ook wil in de wereldrecords :p
Tis alleen een landrecord eigenlijk hè? De records bij de duitse versie zullen wel hoger zijn.

Het zijn alleen records op the-west.nl.

Vandaag:


Komt dit een beetje in de buurt voor de meeste ervaring zonder PA ;)? Zal wel niet, want het is met grizzlyberen jagen.


Voor het aantal afgesloten opdrachten biedt ik: 219, op het forum nog niemand gezien met meer in zijn handtekening. Al zullen er vast mensen zijn die er meer gedaan hebben. Ik heb namelijk nog lang niet alles gedaan ...


Ervaring heeft niets te maken met PA, maar omdat niemand zich nog gemeld heeft, kom je er toch in.

En voor afgesloten opdrachten is geen record ;)
 

DeletedUser

Ervaring heeft niets te maken met PA, maar omdat niemand zich nog gemeld heeft, kom je er toch in.
Oke, Leuk :D
Verdubbeling van karakterbonussen (PA) kan wel helpen. Al is het inderdaad niet echt veel en het geld alleen voor arbeiders.

En voor afgesloten opdrachten is geen record ;)

Jammer, maar dat mag toch eigenlijk niet missen :p. Zo'n onderdeel van het spel :D:D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Oke, Leuk :D
Verdubbeling van karakterbonussen (PA) kan wel helpen.



Jammer, maar dat mag toch eigenlijk niet missen :p. Zo'n onderdeel van het spel :D:D:D

Karakterbonus wel, maar zo heeft een bouwer ook meer kans op meer ervaring dan een avonturier.
Welke wereld is het trouwens?


Afgesloten opdrachten zal door vele mensen hetzelfde zijn, want er is maar een bepaald aantal ;)
 

DeletedUser

er blijven nieuwe opdrachten bijkomen, en er zijn geheime opdrachten, dus verwacht dat niemand alle opdrachten gedaan heeft :p

dus dan zou het nog wel kunnen.
 

DeletedUser

er blijven nieuwe opdrachten bijkomen, en er zijn geheime opdrachten, dus verwacht dat niemand alle opdrachten gedaan heeft :p

dus dan zou het nog wel kunnen.

Nee, maar echt geheim is er niet, volgens mij.
Dan zou het al lang door iemand zijn opgevallen, mocht iemand een speciaal wapen dragen dat daardoor werd gevonden.
 

DeletedUser

Nee, maar echt geheim is er niet, volgens mij.
Dan zou het al lang door iemand zijn opgevallen, mocht iemand een speciaal wapen dragen dat daardoor werd gevonden.

Uiteraard zijn er nog niet ontdekte "echt" geheime quests. ;)
 

DeletedUser

Hey,
Het was op W1.

Ja, ik begrijp je motivatie wat betreft de opdrachten.

Al zullen er weinig zijn die hun Hernandos zwaard vernietigd hebben :D

Gr. Jeronald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan