• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zojuist mijn 46e medaille gehaald op W2
[report=2492332236925b604b]Verdiende medailles (Revolverheld)[/report]

Heb nu dus weer het record in mijn eentje :)

Btw, ik heb op W1 ook al 44 medailles, dus straks heb ik nog het record op twee werelden :o Tis jammer dat de 1 aprilquest dit jaar niet herhaald werd, want die medaille mis ik nog op W1...
 

DeletedUser

Ik heb zojuist mijn 46e medaille gehaald op W2
[report=2492332236925b604b]Verdiende medailles (Revolverheld)[/report]

Heb nu dus weer het record in mijn eentje :)

Btw, ik heb op W1 ook al 44 medailles, dus straks heb ik nog het record op twee werelden :o Tis jammer dat de 1 aprilquest dit jaar niet herhaald werd, want die medaille mis ik nog op W1...

Nice! Jammer voor jou dat je geen beloning krijgt voor elke medaille die je haalt. (is eens voorgesteld)
 

DeletedUser

ja nice...een beloning krijgen voor het behalen van een beloning...ik ben voor :cool:
 

DeletedUser

Lijkt mij niet verstandig, aangezien niet alle spelers gelijke kansen hebben gekregen. Dan heb ik het uiteraard weer over de 1 april-medaille.

Voor het geval mensen dit onterecht gaan vergelijken met Hernando's zwaard of het gouden geweer: het essentiële verschil is dat iedereen daarbij de mogelijkheid heeft gehad een keuze te maken.
 

DeletedUser

Ik heb eigenlijk nog geen record gezien als: hoogste geldwaarde gevonden uit kistje. Had nl. een zwarte zachte beenbeschermer keer gevonden met $18360 inkoopwaarde.

Is dat dan ook iets om een record iig van te maken? :)
 

DeletedUser560

Ik heb eigenlijk nog geen record gezien als: hoogste geldwaarde gevonden uit kistje. Had nl. een zwarte zachte beenbeschermer keer gevonden met $18360 inkoopwaarde.

Is dat dan ook iets om een record iig van te maken? :)


is denk ik lastig te controleren....
 

DeletedUser6801

alle records die enkel in de statistieken zijn te vinden, zijn nog veel gemakkelijker te faken.

Verschil is echter dat het record met "hoogste waarde ui kistje" een maximum heeft, en vele andere records hebben geen maximum en kunnen altijd verbeterd worden.
 

DeletedUser

Jepp en fotoshop bestaat ook. Als mijn zusje het zou doen, had ze elke dag wyatt earps buntline in haar kistje als je een printscreen zou geloven :)

Hoogste inlogbonus is toch ook te faken dan, net zoals alle statistieken zoals hierboven gezegd ;)
 

DeletedUser385

+ ik heb al tijd geleden edele zachte beenbeschermers uit kistje gekregen :p

heb ik toen verkocht :)
 

DeletedUser

Hoe bedoel je papillon? Ik snap niet zo goed wat je bedoeld. Jij hebt de 1 april medaille niet?

Wat ik bedoel is dat als je een prijs gaat koppelen aan het hebben van alle medailles, er vele spelers zijn die nooit de kans krijgen om die prijs in de wacht te slepen, omdat ze het moment waaraan die medaille is verbonden, niet hebben meegemaakt. Laat het me vooral weten als ik nog iets voor je kan toelichten! ;)
 
Oh, op die manier. Tsja, dan hadden ze op de betreffende momenten maar online en actief moeten zijn. Ik vind dat het best moet kunnen. Het is te vergelijken met de Feestdagenset. Dat zijn ook een soort beloningen voor activiteit op bepaalde dagen..
 

DeletedUser

Het duurst mogelijk te vinden in een kistje is al eens gevonden. Dat is Buffalo Bill's beenbeschermers. Die is al eens gevonden op W3 en verkocht aan Harres.
 

DeletedUser

Oh, op die manier. Tsja, dan hadden ze op de betreffende momenten maar online en actief moeten zijn. Ik vind dat het best moet kunnen. Het is te vergelijken met de Feestdagenset. Dat zijn ook een soort beloningen voor activiteit op bepaalde dagen..

Er zijn natuurlijk ook spelers die na vorig jaar 1 april beginnen met het spel.
En stukken van de feestdagenset zijn het volgende jaar gewoon weer te verkrijgen, dit in tegenstelling tot de 1 april-medaille die we dit jaar hebben moeten missen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan